کیان عزیزمکیان عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

برای کیانم ، هدیه ی ناب خدا

این روزا ...

1392/10/30 17:02
نویسنده : مامان سارا
1,322 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی شیطونی ماشالا خیلی .....گریه

بیچاره شدم از دستت ، هم من ، هم کنترل ها ، هم USB ها که دم به دقیقه میری وصل می کنی به دی وی دی یا ماهواره که آهنگ مورد علاقه تو بزاری ...

همه سیرهای تو سبد سیب زمینی پیازا پوست کنده است چون تو پوست می کنی ... !!!!

از مبل و میز و صندلی ام بالا نری تعجب می کنیم ...!!!

یکی از فانتزی هاتم اینه که کیف من یا بابایی رو بریزی بیرون ...گریه

ولی من عاشقتم ...قلب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

فاطمه مامان وانیا
30 دی 92 17:19
چه پسر بلایی داری مثه دخمل من علاقه خاصی به کیف مامان داره
مریم مامان دونه برفی
1 بهمن 92 10:13
اینروزها اگه یه نی نی اینکارارو نکنه همه نگران میشن سلام خانمی اگه زحمتی نیست یه سر بیا وبمون . نظرتون خیلی مهمه . ممنون
مامان نسرین
8 بهمن 92 0:15
سارا جون هر چی هم شیطون شده باشه به پای صدرا نمیرسه میونی که برو خداروشکر کن بازم
مامان فائزه
13 بهمن 92 20:05
الهـــــــــــــی قربونه این خنده ات بشم گل پسر