کیان عزیزمکیان عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

برای کیانم ، هدیه ی ناب خدا

یه روز خوب - خانه بازی - دنیای نور

1392/11/2 4:19
نویسنده : مامان سارا
1,431 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کیانم

پسرک 20 ماه و 19 روزم ... عاشق چشاتم... بگذریم ...

دیشب تو فیسبوک با خاله نسرین داشتیم چت می کردیم و اون وسطا تصمیم گرفتیم شما و صدرا رو ببریم بیرون و قرار شد بریم خونه ی بازی - دنیای نور....

و امروز ساعت 3 رفتیم اونجا و خیلی بهمون خوش گذشت ....

البته خاله نسرین و صدرا خیلی پیشمون نموندن چون بابای صدرا اومد دنبالشون ولیکن همون وقت کمم خیلی خوب بود... از همراهیشون خیلی ممنونیم ...

تو تا بحال خونه ی بازی نرفته بودی .... اولین بار بود که می رفتی استخر توپ ...

اولش خیلی استخرتوپ دوست نداشتی ولیکن باهات اومد تو استخر و با هم بازی کردیم و بقیه بچه هارو دیدی و خوشت اومد...

جای خیلی خوبیه خصوصا تو این هوای سرد و البته آلود !!!!!

صدرا جیگری خیلی شیطون شده ماشاا... 

دوست دارم بازم ببرمت و اینکارو حتما می کنم چون امروز وقتی من و تو با یه نی نی دیگه اونجا بودیم فکر کردم تو یه مجتمع تجاری یه جای دنجی برای شادی هات هست یه جای کوچیک از نظر من با چند تا وسیله و اسباب بازی محدود ولی از نظر تو بزرگ با یه دنیا اسباب بازی و رنگ و شادی و کودکانه بودن...

شاد باش عزیزکم ... الهی شادی همیشه سهمت باشه و بس ....

همیشه بخندی صدرای خاله ....

چقدر اینجا مظلومی عزیزکم

فکر کنم داشتی از دست صدرا فرار می کردی .... ههههههه

این عکس تو وخاله نسرین خیلی دوست دارم

چقدر دلتنگم برای کودکی هایم

کودکی هایی که قهر می کردیم

تا قیامت ....

و لحظه ای بعد ...

قیامت می شد !

 


پ.ن : 92/11/01 رفته بودیم خانه ی بازی ولیکن در ساعت های نخستین 92/11/02 برات می نویسم ... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مریم مامان دونه برفی
2 بهمن 92 12:59
سلام گلم چه جالب ون هم هروقتامیرعلی رو میرم تو استخرتوپ اولش بازی نمیکنه ولی بعد که یکی از بچه هارو میبینه . اینجوری میره زیر توپا و میگه مودم (مردم) راستی گلم یه سر به وبمون میزنی لطفا . پست ثابتمو ببین و اگه زحمتی نیست یه رای چوچول . ممنون. راستی تونستی بعدش خبر بده وای چقدر خرده فرمایش دارم من. ببخشید.
شقایق(مامان ارشان)
7 بهمن 92 22:50
*** _______________$$$$$ _______________$$$$$__$$________$$$$$$$$ __________$$$$__$$$$___$$_____$$$$$____$$ ______$$$___$$$$________$$_$$$______$$$ ___$$$_$$$$______________$$_______$$$ $$$_$$$$________________$$______$$$ $$$$_________________$$$_____$$$ $$________________$$$_____$$$ $$_____________$$$_____$$$ _$$________$$$$____$$$$ __$$____$$$_____$$$$ ___$$_$$$$___$$$$ ____$$_____$$$$ __$$_____$$$$ $$____$$$$ $$_$$$$ $$$$$_____$$$$$___________$$$$$__________ _________$$$$$$$_________$$$$$$$_________ _________$$$$$$$_________$$$$$$$_________ __________$$$$$___________$$$$$__________ __$$$$_____________________________$$$$__ _$$$$$$___________________________$$$$$$_ __$$$$$$_________________________$$$$$$__ ___$$$$$$_______________________$$$$$$___ ____$$$$$$$___________________$$$$$$$____ ______$$$$$$$_______________$$$$$$$______ _________$$$$$$___________$$$$$$_________ ____________$$$$$$ $$$$$$$$$$$____________ ______________$$$$$$$$$$$$_______________ عسیس دلم خیلی دلم برات تنگیده بود ماشالا بزرگ شدی گلم. ببخش ک دیر ب دیر میاما. شرمنده درگیر ارشانم. واسه جیگملم اسفند بدود ک خیلی ناز شده ماشالا
مامان نسرین
8 بهمن 92 0:18
قرب.ن پسر پنبه ایم برم به ما هم خوش گذشت ایشالله دفعه بعد بیشتر میمونیم البته اگه صدرا خان بزارن و اذیت نکنن دیدی که زور میگفت به همه فکر کنم وقتی رفتیم یه نفس راحت کشیدن و قشنگ بازی کردن
مامان سیما و کیان جون
9 بهمن 92 10:14
یه عالمه گل تقدیم به شما هایی که اینقدر گل هستین. امیدوارم همیشه و هر جا غرق شادی و لذت باشین. مامان سارا جونم گل پسر وببووووووووس
مامان محمد و ساقی
11 بهمن 92 19:27
سلام سارا جون خوبی عزیزم کیان جونی خوبه ماشالله سارا جون چه عجب پست های متعدد گذاشتیماشالله کیان بزرگ شدهایشالله همیشه با دوستان بهتون خوش بگذره و خنده رو لبهاتون باشهخوشحال شدم دوباره عکست رو دیدم عزیزم
مامان کیان
11 بهمن 92 22:19
ای دوووون چقدر کیان جون بزرگ شدهههههه و چه نمکی نمیدونستم آپیدین وگرنه زودتر میومدم
مامان سارا
پاسخ
دلم برای همتون تنگ شده بود
مامان فائزه
13 بهمن 92 20:09
ایشاالله همیشه به بازی و شادی چه مامانه خوبی داری کیان جونم قدرشو بدون
مامان سارا
پاسخ
ممنونم فائزه جونم ، انشالا شما هم همیشه شاد و خوش باشید
مامان کیان کوچولو
22 بهمن 92 19:07
عزیزم به به چه عکسای قشنگی