کیان عزیزمکیان عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

برای کیانم ، هدیه ی ناب خدا

حرفهایی از جنس 93...

1393/1/19 11:19
نویسنده : مامان سارا
1,264 بازدید
اشتراک گذاری

سال نو مبارک

سال نو مبارک 

خیلی دیر شده برای تبریک گفتن ولیکن ...

حالا که فرصت دست داده ...

کیانم امسال دومین سال عمرت مامانی...

عشقم ، از خدای مهربون برات سلامتی و شادی و موفقیت می خوام ...

از خدای مهربون می خوام که امسال و همه سال های عمرت فقط سلامتی و شادی و برکت باشه ...

خدایا شکرت بخاطر همه چیز....

خدایا فقط ممنونتم ...

دوستای عزیزم ...

سال نورو بهمتون تبریک می گم و امیدوارم امسال از بهترین سال های عمرتون باشه و فقط و فقط سلامت باشین ، شاد باشین و غرق نعمت و روزی خدای مهربون ...

از همتون ممنونم که بهون سر زدید و من باز سرم شلوغ بود و کم لطفی کردم ...

دوستای مهربونم ، دوستایی که حتی یکبارهم ندیدمتون ولیکن خیلی خودمو بهتون نزدیک حس می کنم ، خواهش می کنم باشید چون با بودنتون همه چیز خوب و عالیه ...

دوستتون دارم ...

 

پ.ن: 1

حتما در اولین فرصت و به همین زودی ها بهتون سر می زنم و وبلاگ پسرکمو آپ می کنم 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

mahsa
20 فروردین 93 16:39
سلام سلام چه عسلیه این پسره خداااااااااااااااااااااااااااااااااا ممنون سارا جون، منم امیدوارم سالت پر از سلامتی و عشق باشه. نه عزیزم من ازدواج نکردم اما عاااااااااااااااااااااااااااااشق بچه ام، اگه امروز ازدواج کنم فرداش می خوام 6 تا بچه بیارم تقریبا هر روز به وبلاگ نی نی ها سر می زنم، اولیشم معمولا وبلاگ کیان جونیه
سارا مامان محمدرضا
21 فروردین 93 12:30
عزیزممم. چه پسر نازی. چه سفره هفت سین قشنگی. عید شما هم مبارررررک باشه. ایشالله سال پر خیر و برکتی داشته باشید. هزار تا ماچچچچچچچ آبدار واسه کیان جونم
مامان محمد و ساقی
23 فروردین 93 23:10
سلام سارا جون خوبی سال نو رو مجددا" تبریک میگم کیان خوبه منتظر پست جدیدت هستم
mahsa
30 فروردین 93 19:07
سارااااااااااااا جووووووووووووووووووووووون کی عکس جدید میذاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان آروین
2 اردیبهشت 93 13:15
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه “مادر” است “مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق و مهربانی و صبوری و دلسوزی واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش جا دارد مهرش تا ابد در دل جای دارد. تو بهترین گل، میان شهر گلهایی تو رنگ آفتابی، شب که می رسد، مثل ستاره، گوئیا مهتابی روز مادر مبارک
mahsa
7 اردیبهشت 93 17:58
قهرم
نیایش کوچولو
10 اردیبهشت 93 3:22
سلاااااااااااااااامممممممم وب با حالی دارین به منم سر بزنین
انجمن و سایت نی نی پرتال
10 اردیبهشت 93 6:31
انجمن و سایت نی نی پورتال در جهت ارتقاء سطح دانش شما مادران عزیز و بمنظور تربیت و نگهداری هر چه بهتر فرزندان این مرز و بوم تشکیل شده است. با حضور، فعالیت و نظرات سازنده خود ما را در جهت پیشبرد اهداف مان که خدمت به مادران ایران زمین است یاری رسانید. حضور شما گلباران www.niniportal.com www.niniportal.com/forum
مامان کیان کوچولو
16 اردیبهشت 93 0:57
عزیزم خوشمل کوچولو