کیان عزیزمکیان عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

برای کیانم ، هدیه ی ناب خدا

کیان و امیرعلی جوووون

1393/2/23 10:33
نویسنده : مامان سارا
1,604 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز با خاله زینب و امیرعلی دنیای نور قرار داشتیم تا هم برای روز مرد هدیه ای خریده باشیم برای مردانمان خسته و هم چند ساعتی با خاله وامیرعلی بهمون خوش بگذره...

خاله زهره هم ( مامان کیان جیگری) که رفته بود نمایشگاه آخراش بهمون ملحق شدن  البته بدون کیان ...

خاله جووونا برات کادوی تولد گرفته بودن ...

به نیم بوت خیلی خیلی نازززززز ...

که رسیدیم خونه برای مدتی پات بود و نمی خواستی در بیاری ...

وااااای خاله جونام ممنون ایشالا جبران کنیم محبت

همچنین خاله زینب برای تو و امیرعلی ماشین خرید ...

ممنون خاله جونی جون به قول کیان محبت

داشتین به اسباب بازی ها نگاه می کردین ...

الهی قربونش برم امیرعلی داشت به مامانش می گفت من ماشین می خوام

و زینب جووون زحمت کشیدن و برای هر دوتایتون ماشین خریدن

اااااای فداتون بشم من فسقلاااااااا

 

پسندها (8)

نظرات (23)

marzieh
19 اردیبهشت 93 7:54
salam mamani va kian che pesare khoshtipi shode rasti tavalodesh mobarak salgard madar shodan shoma ham mobarak mamani
mahsa
21 اردیبهشت 93 17:21
خیلی دوستت دارم کیان
مریم مامان دونه برفی
13 خرداد 93 9:57
سلام گلم . ما تو شهرمون یه قرارکوچیک وبلاگی گذاشتیم . دوست داشتی بیا ببین .
عشق مشکی یواش
14 خرداد 93 7:29
سلام امیدوارم روزت رو با یه دنیا امید، یه بغل آرزو و یه عالمه انرژی مثبت شروع کنی… صبح نازت بخیر نه من فقط به وبها سر میزنم به بعضی هر روز به بعضی ها هرچند وقت یکبار با آرزوی شادی برای کیان و مامان مهربونش
پدر و مادر آروین کوچولو
16 خرداد 93 20:49
ایشالله دوستیهاتون تا همیییشه برقرار باشه عکسای 2 نفریشون خیلییییییی قشنگه دست خاله جون هم درد نکنه چه ماشینای قشنگی مباااااااااااااااااااارکه روز مرد رو هم با تاخیر به همه مردای خوتنون تبریک میگم
مامان ساينا و سبا
17 خرداد 93 7:10
اي جانمم...چه پسر دوست داشتني...خدا حفظش کنه
مامان آتریسا
3 تیر 93 13:58
چه پسر خوشگل وخوش تیپی....بامن ودخترم دوست میشید؟؟؟
عشق مشکی یواش
4 تیر 93 15:06
سلام چرا جواب رو ندادید با آرزوی زندگی شاد و زیبا برای شما
mahsa
7 تیر 93 18:02
سارا جون دیگه دارم نگران میشم که خیلی وقته آپ نکردی حداقل بیا ی خبری بذار و برو. دعا می کنم خوب باشید
ارام
11 تیر 93 10:32
سلام همه نوشته های وبلاگت رو خوندم بسیار زیبا نوشتی امیدوارم خدا گل پسرت رو برات حفظ کنه
جیران بخشنده
9 شهریور 93 0:35
واااای من فداتون بشم وروجکا
مرضیه
26 شهریور 93 16:46
وای خدا دیگه داری مرد میشی ماشالا خدا تورو به مامان و بابا ببخشه دوست دارم مثل کوروش رنگ سبز هم خیلی بهت میاد
پدر و مادر آروین کوچولو
18 مهر 93 14:39
کودکی غنچه ای از رود صداقت به صفای آب است کودکی صفحه ای از عشق و محبت به شکوه ماه است کودکی سلسله ی اشک به دنبال سرشت است کودکی لاله ی سرخ است به باغ امید عزیز دلم روزت مبارک
mahsa
2 آذر 93 20:54
سارا جون خیلی وقته نت نداشتم دو روزه وصل شده الانم مثلا دارم واسه ارشد می خونم یهو یادتون افتادم اومدم دیدم چیزی آپ نکردی کلی نگران شدم دیدم نظرات مهر ماهو تایید کردی کمی خیالم راحت شد اما توروخدا بیا ی خبر خیلی کوچولو بذار
mahsa
10 آذر 93 16:04
سارا جون توروخدا یعنی وقت نمیشه ی خط کوتاه بنویسی که خوبین؟؟؟ امروز که دوستم بهم زنگ زد و گفت بچه کوچیک تو شکمشو تو 35 هفتگی از دست داده دلم ریخت که نکنه خدای نکرده اتفاقی افتاده که بی خبرمون گذاشتی فقط ی پست کوتاه بذار سارا جون salam aziiiiizam mano ba pm hat sharmande kardi aziam mamnon azat golam ma khobim bezodi miyam post mizaram
مامانی
20 آذر 93 19:26
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااام ما بعد ی غیبت طولانی اومدیم ماشاله فسقلت چ بزرگ شده قربونش برم همیشه ب گشت و شادی باشید بازم میام پیشتون بوووووووووووووووووووووس
mahsa
7 دی 93 20:53
بخدا خجالت میکشم حتی کامنت بذارم نمیدونم چرا تو این دنیای مجازی انقدر دوستتون دارم کاش میشد که خبری بذارید
مامان سارا
پاسخ
وای مهسا جون یادم رفته چطوری تو خصوصی برات شمارمو بزارم چیکار کنم ؟؟؟
یازرلو
11 دی 93 19:08
سلام . خوبید ؟ این وبلاگ جدیدم هست. خوشحال میشم دیدن کنید
mahsa
14 دی 93 15:26
پارسال که اینجارو پیدا کردم تو شرایط روحی فوق العاده بدی بودم فقط خدا می دونه چقد اینجا آروم شدم و دیگه تند تند می اومدم اینجا الان دوباره همون روزا برامم تکرار شده ولی نیستین دیگه
mahsa
22 دی 93 17:22
وای سارا جون خدا میدونه چقد خوشحال شدم دیدم نظراتئ تایید کردی اومدم شمارمو بذارم که اگه شد فقط ی کوچولو بگی که خوبین خیلی دوستون دارم و خداروشکر میکنم که خوبید منتظر پستای قشنگت هستم کیانو ببوس سلام مهسا
مامان سارا
پاسخ
سلام مهسا جون, ممنون از لطفت خانومی من متاسفانه خیلی فرصت ندارم به وبلاگم سر بزنم که خیلی بده دوست داشتی شمارمو سیو کن تو تلگرام باهم در ارتباط باشیم. شمارمو تو خصوصی گذاشتم
ایه
13 بهمن 93 11:33
سلام وبلاگ زیبایی داری بهتر بگم ک با وجود عکسای پسر تون زیبا شده زنده باشه واستون بچه با مزه و تو دل برویی هست ممنون میشم ازم سر بزنیsahar2014Y.mihanblog.com
mahsa
16 اسفند 93 18:03
مریم(مامان ثنا جون)
6 خرداد 94 12:25
سلااااااااااااام عزیزم.هنوز تو جشنواره ی نی نی و طبیعت رای ندادید.... پس عجله کنید و گوشی تون رو بردارین و یه رای سرنوشت ساز به دخترم بدین. فقط کافیه کد 52 رو به 1000891010 بفرستید. خرجش یه 20 تا تک تومنیه!!!!!!!!ولی یاری میکنه تا ما برنده بشیم. خسییییییییییییس نباشید دیگه!!!!!!! تنبلی هم نکنید ..........برای دیدن عکسا یه سر به وبلاگم بزنید لطفا!!!!!!!!!!!!ممنونم