کیان عزیزمکیان عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 17 روز سن داره

برای کیانم ، هدیه ی ناب خدا

برام هیچ حسی شبیه تو نیست

1391/10/18 14:45
نویسنده : مامان سارا
697 بازدید
اشتراک گذاری

کیانم سلام

بی مقدمه ...

من عاشق این آهنگ احسان خواجه امیریم . برات منتنشو می زارم ، این آهنگ گویای حال امروز منه .

هیچ وقت تو وبلاگت از غم هام نمی نویسم ولی مامانی این روزها خیلی دلتنگ می شم ، از خودم ، از زندگیم ، از تو که ازم دوری ، از مامان جون که داره زحمت نگه داشتنتو می کشه ، از بابا مجیدت که بخاطر آسایش ما به هر دری می زنه و به هیچ دری نمی زنه  ، از آقا جون اونم بی دلیل ، از بابا خشایار اونم بی دلیل ، از مدیرم ، از هوای کثیف تهران ، از پیدا نکردن بلیط کیش اونم ارزون ، از راننده تاکسی که با خونسردی و بدون توجه به اینکه من بخاطر رسوندن تو به خونه مامان جون دیرم شده ، از .... دلتنگم ، از .... دلتنگم ...

اصلاً  از همه چیز بی دلیل و با دلیل ...

برام هیچ حسی شبیه تو نیست
کنار تو درگیر آرامشم
همین از تمام جهان کافیه
همین که کنارت نفس میکشم

برام هیچ حسی شبیه تو نیست
تو پایان هر جستوجوی منی
تماشای تو عین آرامشه
تو زیباترین آرزوی منی

منو از این عذاب رها نمی کنی
کنارمی به من نگا نمی کنی
تمام قلب تو به من نمیرسه
همین که فکرمی برای من بسه

از این عادت با تو بودن هنوز
ببین لحظه لحظه م کنارت خوشه
همین عادت با تو بودن یه روز
اگه بی تو باشم منو میکشه

یه وقتایی انقدر حالم بده
که می پرسم از هر کسی حالتو
یه روزایی حس می کنم پشت من
همه شهر میگرده دنبال تو

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

خاطرات دخترم
18 دی 91 15:03
عزیزم تا این چیزا نباشی زندگی جریان خودشو بهت نشون نمیده


دست گل زندگی درد نکنه
مامان کیان
18 دی 91 21:23
سارا
چه پست قشنگی وکمی دلگیر
همش به خاطر فشار کار عزیزم منم همش همینجوری میشم.خدا قوت بهت بده عزیزم سر کار رفتن تو این شرایط خیلی سخته!!!


درست می گی به خاطر فشار کار ، ولی دارم کم میارم
زينب (مامان فرشته آسموني امير عباس‌)
18 دی 91 23:58
منم دلتنگم اما نه از دنيا و زميني ها از يه آسموني كه پرزدو رفت و دلش به حالم نسوخت ...
اما تا شقايق هست زندگي بايد كرد


تا شقایق هست زندگی باید کرد آیا شقایق هست
مامان محمد و ساقی
19 دی 91 13:03
آخی


مامان نسرین
19 دی 91 13:21
اخی عزیزم قربون دلت برم دوستم هممون گاهی همینطور بی دلیل و با دلیل دلتنگ میشیم

منم این اهنگ و خیلی دوست میدارممممممممم


خدا نکنه عزیزم ، بیا پس با هم بخونیم :
برام هیچ حسی شبیه تو نیست ، کنار تو درگیر آرامشم ، ...
صداری من خوبه ؟
نسرین به خدا عاشقشم ، من بچه هارو خیلی دوست دارم ولی صدرا رو یه جور دیگه دوست دارم .
خیلی مراقب عشق من باش
مامان ماهان
19 دی 91 15:05
دوست عزیزم خدا بهت نیروی آسمانی بده تا بتونی از لابه لای این موجها رد بشین به سلامتی و سر بلندی. و این نیز بگذرد.


سسسسسسسسسسسسسسسسلام خانومی
راست می گی این نیز بگذرد
مامان راضیه
25 دی 91 14:13
آخی مامان ساراجون
حق داری دلتنگ بوده باشی خیلی سخته هم کار و هم خانه داری و هم مامان بودن
ولی همین ها بهشت و می بره زیر پاهامون دیگه
خدا رو شکر که این روزهای دلتنگیت و سپری کردی


یعنی واقعاً بهشت زیر پای ما هم هست ؟
خدارو شکر بخاطر همه نعمتاش