کیان عزیزمکیان عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 17 روز سن داره

برای کیانم ، هدیه ی ناب خدا

نظرات (15)

مامان ماهان
20 دی 91 15:50
جیگر دندوناتو برم که داره در میاد همه چیزو میخوری.
جیگر طلا دندونیت خونه ما جامونده در اولین فرصت برات میارم


من و کیان یا پسونک جا می گذاریم یا دندونی
lمامان نسرین
20 دی 91 23:29
اخی عزیزم اخه مامانش لثه هاش میخاره برای همین همه چیو میکنه دهنش جیگرتو برم اخه پایه میزم میخوای بخوری
الی مامان آراد
21 دی 91 2:19
الهی نگاش کن چطوری گاز میگیره آراد هم همش همه چیز رو میبره تو دهنش گاز میگیره
مامان راضیه
21 دی 91 13:45
قربونش برم همه چی و گاز گاز کردی که پسر خوشگل
مامان یه فسقِلی
22 دی 91 1:00
وای چه خوشمزه هم گاز میزنه همه چیز رو ... آدم هـــوس میکنه ... من که نی نی ندارم، تجربه ای هم ندارم ... اما حـــدس می زنم لثه ش می خاره ... هان ؟
مامان یه فسقِلی
22 دی 91 1:02
اما خداییش گاز زدن پایه میز، خیـــــــــــــلی جالب بود.
سحرمامان آمیتیس
22 دی 91 3:51
قربووووووووونت برم من آخه این هم چیز خوشمزه خاله بمیرم برات حتما لثه هات میخاره یعنی من دستم بهت نرسه یه لقمه شدی ببینم مامان سارامیتونه هماهنگ کنه بیاین اینجا دلم یه ذره شده واست
زهره مامان آریان
22 دی 91 9:40
حالا که همه چی رو تست کردی به ما هم میگی چه مزه ای بود؟اگه خوب بود ما هم بخوریم



زینب ( مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
22 دی 91 17:44
سلام...
سارا جون کلی خندیدم ....
خیلی باحاله به خدا ...
من فدای این داماد خوشمزه
میگما خواهر ... یه وقت دخمل منم نخوره


سلام زینب خانومی ،
خوردن همه وسایل خونم باحال بود
نه خواهر ... گمون نکنم اون موقع دیگه دندوناش کامل دراومده و لثه هاش دیگه نمی خواره
البته امیدوارم


نرگس
23 دی 91 18:54
عزیزم فداش بشم که اینقدر بامزه همه چیزو میخوره
دختر منم همینجوریه همه چیزو با ولع میکنه توی دهنش...........





مامان کیان
23 دی 91 21:04
خخخخ


ندا
25 دی 91 22:24
خیلی بامزس


مرررررررررررررسی عزیزم
پرهام
28 دی 91 11:24
ایجانم عکس پای مبل عالیه نی نیتون 100تا ببوس


مررررررررسی
پرهام
29 دی 91 22:20
سلام مامانی کیان شما دندون دراورده؟ یا میخاد دربیارهیعنی نزدیکه؟



سلام خانومی ، کیان دو تا دندون در آروده
پرهام
30 دی 91 12:41
میشه بگی چه علایمی داشت پرهام 3 روز پشت هم تب داره دکتر میگه بخاطر دندونه اصلا نه شیر میخوره همش یسره گریه ؟ همینجوریه


من تو چتم

کجایی پس