کیان عزیزمکیان عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 4 روز سن داره

برای کیانم ، هدیه ی ناب خدا

آقایِ کوچک

1391/12/6 14:33
نویسنده : مامان سارا
562 بازدید
اشتراک گذاری

سایت آقایِ کوچک  خودش گویای احوال آقایِ کوچک علی آقاست ،

یکی از دلایلی که این روزا وبلاگتو آپ نمی کردم ، خودن سایت آقایِ کوچک بود

براش خیلی دعا کردم و می کنم ، برای مهربان ( مامانش ) ، برای آقای ... ( باباش )

خدا به حرمت حضرت زهرا (س) ، شفای همه مریضا خصوصاً آقای ِ کوچک خونه مهربان

دوستای عزیزم اگه فرصت کردید به سایتش سر بزنید و می دونم مثل من با خوندنش هزاربار از اینکه کوچولوهامون سالم اند خدارو شکر می کنید ولی برای علی کوچولو خیلی دعا کنید

ضمناً برای علی کوچولو ختم قران ترتیب دادند که اگه دوست داشتید خوندن جزء ی از قران رو متقبل بشید هم برای شفای علی ، هم برای شکرانه سلامتی کوچولوهامون

آقا، مولایم.. 
می دانم که می دانی.. سخت است بیراهه را از راه شناختن، سخت است قدم در سنگلاخ زندگی گذاشتن و سقوط نکردن، سخت است دیدن و ندیدن، سخت است شنیدن و دم نزدن، سخت است .. همه چیز آن قدر سخت است که بغض می کنی اما.. یک چیز می شود تمام هستی و امیدت..
فرج ات. بیا..
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان محمد و ساقی
8 اسفند 91 14:48
آخی خیلی ناراحت شدم.ایشا... خدا شفاش بده و هیچ کسی شاهد درد و رنج بچه نباشه


انشاا.. خدا همه بچه ها خصوصاً علی کوچولو رو زودتر شفا بده
مامان محمد و ساقی
8 اسفند 91 14:49
سارا جون وبش برام باز نمیشه


از وبلاگ کیان امتحان کن تو پیوند های وب کیان هست .
آدرسش هم little-sir.ir
زينب مامان اميرعباس فرشته اسموني
9 اسفند 91 1:23
سلام ساراجون ادرس سايتشو ميدي منم برم
كيان و ببوس


سلام زینب عزیزم ؛ آدرس سایتش little-sir.ir لینکش تو وبلاگ کیان هم هست دوستم
مامان ماهان
14 اسفند 91 0:48
ایشالا خدا همه مریض ها مخصوصا بچه هارو شفا بده. آمین