کیان عزیزمکیان عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 6 روز سن داره

برای کیانم ، هدیه ی ناب خدا

صـدای پـای بـهار می آیـد ...

1391/12/22 10:09
نویسنده : مامان سارا
896 بازدید
اشتراک گذاری

بهار که می آید، دستان باد بوی شکوفه می دهد
جوانه های تک درخت باغچه، با نوازش نسیم جان می گیرند
آرام و آهسته
خدایا، رویش یک دانه تمام عظمت تو را فریاد می زند

من یقین دارم بهار می آید
اما این را هم می دانم که او فقط بهانه ایست برای رویش!
دلی که بهاری باشد برای رویش از او اجازه نمی گیرد، هر جا باشد بهار را به آنجا می کشاند
بارها دیده ام بهار، به عادت تکرار، میهمان دلهایی شده تا بهانه رویش شود


بهار عاشق بود و زمین معشوق
عشق بی تابی می آورد و بهار بی تاب بود
زمین اما آرام و سنگین و صبور و بهار پرده از عاشقی برداشت
آن هنگام که رازش عظیم گشت و عشقش هویدا و جهان حیرت کرد

بوی باران، بوی سبزه، بوی خاک
شاخه های شسته، باران خورده، پاک
آسمان آبی و ابر سپيد
برگهای سبز بيد
عطر نرگس، رقص باد
نغمه و بانگ پرستوهای شاد
خلوت گرم کبوترهای مست
نرم نرمک ميرسد اينک بهار
خوش بحال روزگار …

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

الی مامی آراد
22 اسفند 91 10:53
به به مامانی وبلاگ رو بهاری کرده آفرین به این مامان خوش سلیقه


روزهایتان بهاری و بهارتان خوش مامان الی
مریم (مامان نگین)
22 اسفند 91 11:03
بسیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــار زیبا بود! کیف کردم از خوندنش.


نوش جون کیفت خانومی
مامان طه
22 اسفند 91 14:41
سلام عزیزممممممممممممممم لینکت کردم


سلام خانومی ، خوشحال شدم
مامان ماهان
22 اسفند 91 23:39
دوستم بااین همه ذوقی که داری به من هم یه تکونی میدی.خیلی لذت بردم ممنون.
کیان خوشگله قالب جدیدت مبارک


ممنونم دوست عزیزم
نرگس مامان باران
23 اسفند 91 2:47
خیلی قشنگه


چشمات قشنگه
ابجی (آرمان)
23 اسفند 91 18:57
چه نوشته های قشنگی مامانت برات نوشته کیان جون. پیشاپیش عیدت مبارک
ابجی (آرمان)
23 اسفند 91 18:58
چه نوشته های قشنگی مامانت برات نوشته کیان جون. پیشاپیش عیدت مبارک
مژگان مامی آرتین
26 اسفند 91 21:52
کیان جون چه عکسای خوشگلی البته خودت نازی که عکسا خوب شده. همیشه خنده رو لبات باشه عزیزم.
مامی کیان جون لینک کردم اگه مایل بودی شما هم لینک کن. ممنون.


مژگان خانومی از حضورتون ممنونم و با کمال میل ما هم شما رو لینک کردیم
برای شما و آقای همسر و آرتین جیگیری سال خوب و پر از برکت آرزومی کنیم
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
27 اسفند 91 16:09
از دیدن عکس گل ها به وجد اومدم ... مرسی خانومی
سجاد
21 فروردین 92 22:27
پیش سجاد کوچولو هم بیا ...


چشم روی چشمم