کیان عزیزمکیان عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 5 روز سن داره

برای کیانم ، هدیه ی ناب خدا

آمدی و آسمان و زمین را برایم بهشت کردی...

1392/2/28 16:12
نویسنده : مامان سارا
1,250 بازدید
اشتراک گذاری

کیانم ،

 یکساله شدی و من هر روز بیش از پیش به این راز پی میبرم که تو خلق شده ای برای من تا زیباترین لحظه ها را برایم بسازی . . .

پسر عزیزم ،

فرشته آسمونی من سالروز  زمینی شدنت مبارک...

12 اردیبهشت 91 دو ساعت بعد از به دنیا اومدنت

و

12 اردبیشهت 92 ، پنج شنیه شب مصادف با تولد آقا جون ( آقاجونم تولدت مبارک) و پنجمین سالگرد ازدواجمون

 

به خاطر روزهای سخت نتونستم برات جشن تولد بگیرم ، ولی خونه مامان جون به همراه همه خاله ها یک جشن کوچولو گرفتیم و از اول جشن فقط وسط رقصیدی و دست زدی

بازم از عکسای تولدتو می زارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مامی کوروش
29 اردیبهشت 92 8:16
ساراجون تولد گل پسرت مبارک ، انشا... سلامت باشه و تو هم دیگه روزهای سخت نداشته باشی و سه تایی کنار هم خوش و خرم باشید
نرگس
29 اردیبهشت 92 12:51
عزیزم تولدش مبارکککککککککککککککککککککککک بهتری خانمی؟ انشاالله همیشه سالم و سرحال باشی.
صفورا مامان آوا
29 اردیبهشت 92 15:15
عششششششششق خاله تولدت مبااااااارک اشکال نداره سال اول که زیاد نمیفهمن ایشالا سال بعد مفصل تر میگیری
الی مامی آراد
29 اردیبهشت 92 16:57
عشق من تولدت مبارک عزیزم انشالله 120 سالگیت رو جشن بگیری
ابجی (آرمان)
31 اردیبهشت 92 15:36
عزیز دلم تولدت مبارک . ایشالله همیشه شاد و خرم باشی
مامان مریم
31 اردیبهشت 92 17:41
چه عکسای خوشگلی...تولدت مبارک کیان کوچولوی نازو خوردنی
مامان طه
1 خرداد 92 11:40
تولدت مبارک عزیزمممم مامانی بروزم
یه خاله از راه دور
3 خرداد 92 3:29
کیان عزییییزم,تولدت مباااارک.انشالله که 130 ساله بشی.خیلی دلم برای تو و مامانت تنگ شده. سارا جون از راه دور میبوسمتوون (مقمیک)
نرگس مامان باران قلنبه
3 خرداد 92 20:13
کیان جونم عسل خاله روزت مبارک
مامان محمد و ساقی
3 خرداد 92 20:50
سلام سارا جونم دوباره تولد کیان جون رو تبریک میگم یادمه روزهای آخر بازداریت بود که با هم دوست شدیم.این عکس بیمارستان خوب یادمه
مامان محمد و ساقی
3 خرداد 92 20:51
تولد آقاجون و سالگرد ازدواجتون مبارک باشه
مامان محمد و ساقی
3 خرداد 92 20:51
سارا جون بهتر شدی؟
مامان نسرین
4 خرداد 92 14:59
ای جونم بازم تولدت مبارک عسلمممممممم موهاشو ببین چه بلند شده دیگه باید بری یه صفایی بدی موهاش سارا جون.عکسای بیشتری بزار از تولد و کیان جونی دلمون تنگ شده. سارا میبینم که خونه نشین شدی و تنبل هم شدی من که خودم میدونم تنبل شدم سر کار میرفتم زرنگتر بودم هم زودتر وبلاگ اپ میکردم هم به همه کارام میرسیدم منظمتر بودم حالا تو رو نمیدونم ولی میبینم که خیلی وقته سر نزدی
مامان آروین
5 خرداد 92 0:23
روز پدر مبارک امید که سایه همه پدر های خوب و مهربون تا ابد بر سر بچه هاشون باشه
zohre,mamane kiyan
5 خرداد 92 15:10
روز پدر مبارک امید که سایه همه پدر های خوب و مهربون تا ابد بر سر بچه هاشون باشه عزیزم سارا جان خیلی خوشحالم بهتری خانمی
مامان شیوا
5 خرداد 92 19:36
کیان کوچولوی نااااااازز زادروزت مبارک. مامان سارا انشالله روزای سختتون تموم شدن و دیگه هرگز هم تکرار نمی شن
مامان محمد و ساقی
6 خرداد 92 14:08
خصوصی گلم
سحرمامان آمیتیس
6 خرداد 92 14:34
ای جون د لم تلدت مبار عزیزم ایشالله 120سالگیت قربونت بشم قرتی شدی واسه من

حسابی هم قرتی شده
زینب مامان دونه سیب
7 خرداد 92 14:13
سلاااااااااااااااااااااااام
الهی قوبونش برم ...
ماشالله چه ناز شده


سلام دوست عزیزم دونه سیبت هزار بار مبارک
مامان کیان
9 خرداد 92 12:45
مامانی انگار اون موقع ها که سر کار میرفتی بیشتر وقت داشتیاااااا


سلام خانومی ، راست می گی به خدا .
سیستم خونه مشکل داره باید درست بشه بخاطر همین یکم دیر به دیر آپ می کنم
مرسی که سر زدید
مینا
2 تیر 92 18:44
بابای یه کیان دیگه
7 تیر 92 10:26
سلام ایشالاه همیشه سلامت در کنار هم باشین.منم دو ماه دیگه بچم به دنیا میاد اسمشو میخوام بزارم کیان البته با اجازه شما