کیان عزیزمکیان عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 13 روز سن داره

برای کیانم ، هدیه ی ناب خدا

اتاق فرشته کوچولوی مامان , خرید سیسمونی و هدیه ها

1390/12/28 14:24
نویسنده : مامان سارا
6,083 بازدید
اشتراک گذاری

به اتاق فرشته کوچولو خوش آمدید

من و آقا کوچولو از آقاجون و مامان جون بخاطر خرید همه این چیزهای خوشگل و سیسمونی خیلی تشکر می کنیم . همچنین از بابا مجید ، عمو محمد ، خاله مهناز و خاله کوچولو مریم که در زمان خرید با ذوق به انتخاب ما کمک می کردند هم تشکر می کنیم . انشاا... جبران می کنیم .

 

اسباب بازی هات عشقم

 

این عنکبوتو عمو امیدت بهت هدیه داده

این دوچرخه رو مامان جون از کربلا برات سوغاتی آورده

 

لباس هاتو ببین عزیزم که همشون چقدر کوچولون قلب

کفش ها و جوراب های فینگیلت

پیشبند روزهای هفته

حوله تنپوش و سرویس حوله حمامت

کریرو ساک دستی

پتوهات (‌که هدیه خاله آذر ، دایی عیسی ( دایی بابایی ) و خاله معصوم (‌خاله خودم )

قنداق فرنگی و بالشتی که خاله مهناز برات هدیه خریده

وان حمام ( الهی من قربونت برم که قراره یه روز تو رو این تو حمام کنم قلب)

ست بهداشتی ( دماغ گیر ، ناخن گیر ، تب سنج اتاق و بدن ، برس ، شانه و .... )

بقیه لباسات که ماشاا.. انقدر زیاده که خیلی هاشون از تو کمدت آویزون بود و نتونستم دونه دونه عکس بگیرم

این جلیقه رو بابایت از کربلا برات آورده ، البته لباس عربی و لباس سقایی هم برات آورده که بین لباسات بود و من فراموش کردم جداگانه عکس بیگرم . بعداً عکسشونو برات می زارم

شلوار شیش جیب که هرکی ببینه عاشق می شه ، اینم بابایت از قشم برات خریده

 و در آخر بوبو عروسک خودم

 

 

 

 در ادامه مطلب هدیه هایی که آقا کوچولو گرفته رو می بینید ، از محبت همه ممنونم و امیدوارم روزی جبران این محبتشونو بکنیم .

 

 

هدیه نسرین جون ( مامان آقا صدرا که الان ٢٠ روزشه )

 

هدیه سارا جون ( سارا خواجوی ) لباسی که لبه هاش سبز رنگه (‌از مشهد برات خریده بود )

 

هدیه یلدا جون

 

هدیه مقمیک جون (‌اولین لباس مردونه ات بود ، خیلی نازه )

 

 هدیه سحر جون ( مامان آمیتیس خانم که الان سه ماهه شده عسل خاله ) 

 

هدیه های مهدیه جون ( مامان آقا صدرا که الان برای خودش مردی شده )

 

 هدیه هاله جون

 

هدیه معصومه جون

 

 هدیه سپیده جون

 

 هدیه دایی محسن ( دستکش بوکس !!!!!!!!!! )

 

 هدیه خاله آذر  ( خاله آذر هنرمند خودش این ژاکتو بافته )

 

 هدیه خاله مهناز ( روزی که مشخص شد شما یه آقا پسری خاله مهناز این کفش های خوشگلو از بهار برات خرید )

 

 هدیه عمو امیدت و زن عمو فروغ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سحرمامان آمیتیس
24 اسفند 90 1:51
ساراجونم سلام الهی که مبارکش باشه دست مامانوبابابزرگش دردنکنه خیلییییییییییییییی وسایلش خوشگلونازه یعنی توی اونتخت بخوابه آدم میخوادقورتش بدهعزیزخاله هنوزنیومده عاشقتمخاله منوببخش واست چیزی نخریدم آخه نی نی من نمیزاره تکون بخورم ایشالله به دنیابیای ازخجالتت درمیام
معصومه جعفری
24 اسفند 90 16:01
مامان سارا جونم خیلی خیلی وسایل آقا پسر قند عسلت خوشگله.ایشالله مبارکش باد
maryam
1 فروردین 91 14:21
سلام عسلی !! چه طوری عزیزدل خاله!!میدونی چیه ؟خیلی منتظرم که هرچه زودتر ببینمت!!البته چیزی به بدنبا اومدنت نمونده ولی خب این روزای آخر خیلی دیر میگذره راستی این اتاقی که داری خیلی خشگله عسلی!!مبارکت باشه گوگولی دوست دارم عزیزم
lمامان نسرین
21 فروردین 91 21:11
ای جان دل چقدر وسایل کیان جون خوشگل و با سلیقه اس دست مامان جون اینا درد نکنه مبارکش باشه ایشالله به خوشی از همشون استفاده کنه. کیان جون عسل خاله بیا که همبازیات منتظرتن صدرا 1 و صدرا 2 و امیتیس جونی
samaneh
22 فروردین 91 15:41
سلام عزیز دلم !!! چطوری خوش تیپ!!! نمیدونم چرا این روزا انقدر دیر میگذره دوست دارم زودتر اردیبهشت شه تا تو بدنیا بیای و توی وان قشنگت حموم کنی کیان عزیزم اینو بدون که عمت خیلی خیلی خیلی دوست داره
مــآمــآنــے
10 فروردین 92 12:32
عاشق اون زرافه به دیوارم
کفش آبیه هم خیلی جیگره
سرهمی گاو هم می دوستم
من عاشق عکس گاوم
در کل سیسمونیش قشنگ بود



ممنونم عزیزم