کیان عزیزمکیان عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 13 روز سن داره

برای کیانم ، هدیه ی ناب خدا

روحت شاد مادرشوهری که عروس و نوه ات را ندیدی

1391/9/9 11:49
نویسنده : مامان سارا
698 بازدید
اشتراک گذاری

 

ما حالمان خوب است  آسوده خاطر باش

جز اینکه بی مادر، سخت است و جز ، ای کاش ....

www.parsnaz.ir  عکس های غمگین از لحظات تنهایی

عزیز دلم سلام ،

امروز پنج شنبه نهم آذر ماهه ، الان ساعت 10:52 صبحه و من سر کارم ناراحت

شما پیش بابایی موندی ، چند لحظه پیش تلفنی داشتم بات حرف می زدم صدای نفساتو شنیدم که تلاش می کردی گوشی رو بگیری ( الهی من فدات بشم عشقــــــــــــــــم ) . بابایی می گفت داری سعی می کنی چهاردست و پا بری ( جون دلم قلب)

کیان عزیز، امروز سالگرد مامان جون مریم ( مامان بابایی ) ، روحشون شاد .

بابایی همیشه از مامانش برام تعریف کرده ، از خوبیهاش ، البته همه خیلی ازش تعریف می کنن از مهربونیهاش و خوبی هاش می گن  . ولی افسوس که من و تو از لذت این مامان جون محروم شدیم .

بابایی همیشه می گه اگه مامانم بود چه کارا که برای عروسش نمی کرد ، اگه مامانم بود چه کارا که برای نوش نمی کرد ولی افسوس ، ای کاش بود ....

بهمین مناسبت امروز قراره بریم مراء ( مامان جون مریم تو مراء دماوند به خاک سپرده شدن ) و شما و مامان جون امروز برای اولین بار همدیگرو می بینین . ( آحه از زمانی که به دنیا اومدی نبردیمت سر خاکش )

بیا برای مامان جون مریم فاتحه بخونیم عشقم .

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ . الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ . مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ .إِيَّاكَ نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ .اهدِنَا الصِّرَاطَ المُستَقِيمَ .صِرَاطَ الَّذِينَ أَنعَمتَ عَلَيهِمْ غَيرِ المَغضُوبِ عَلَيهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

زینب (مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
9 آذر 91 20:37
سلام سارا جون...
خدا رحمت کنه مادر شوهرتونو ...
انشالله هر چی خاکه اون بنده خداست بقای عمر شما بشه ... خدا شما و همسری و برای کیان نگهداره ... منم فاتحه خوندما
سارا جون خیلی دلم گرفته ...
کلی گریه کردم اما دلم آروم نشد ...
برام خیلی دعا کن


سلام زینب جونم ...
مرسی خانومی ، انشاا.. همیشه سلامت باشی خانومی .
چرا گلم دلت گرفته ، خیلی دلم می خواد یکاری کنم برات . دوست داری هر وقت اومدی تهران بیایی خونمون شاید یه جو جدید روحیه تو خوب کنه
نرگس
9 آذر 91 20:41
روحشون شاد باشه......منم براشون فاتحه خوندم.


ممنون خانومی ، خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه.

زینب (مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
11 آذر 91 13:46
سلام دوستم ...
خیلی ماهی این و میدونستی...
دورو برم همه واسه شادی من تلاش میکنن ...
اما جز خدا هیچکس نمیتونه آرومم کنه


ماهی از خودتونه .
پس یکم بخند
مامان محمد و ساقی
12 آذر 91 12:26
سلام سارا جون ایشا... روحشون شاد باشه