کیان عزیزمکیان عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 13 روز سن داره

برای کیانم ، هدیه ی ناب خدا

پایان هفت ماهگیت فرشته آسمونم

1391/9/12 11:08
نویسنده : مامان سارا
714 بازدید
اشتراک گذاری

کیان ... عشقم ... سلام مامانی

 امروز 12 آذر ماهه و شما 8 ماه شدی ، مبارک آقای من .قلب

خیلی داری زود بزرگ می شی ، من هر روز سرکارم و بهترین ساعتهای در کنار تو بودنو از دست می دم .

فرشته مامان ، دیروز با بابایی بردیمت برای چکاپ ماهانه :

وزنت 7.550 گرم و قدت 69 سانتی متر ( ماشاا... بهت پسرم )

دکتر منصوری گفت وزنت نسبتاً کمه ولی جای نگرانی نیست ( من که مریض شدم و بیمارستان بودم تو خیلی لاغر شدی تازه ام واکسن 6 ماهگیتو زده بودیم و3 روز تب داشتی )

ولی قول می دم بیشتر بهت برسم نفس مامان که بدون تو من میمرم ماچ

دکتر گفت از این ماه شما می تونید زرده تخم مرغ که کاملاً پخته شده بخوری ... ااااااای جون دلم .

این روزا بدون کمک می تونی بشینی ( ااااااااااااای فدات بشم من )

هر چی می بینی می کنی تو دهنت حتی بطری آب ...نیشخند

یا کیف دوربین ... البته پس از بررسی کارشناسانه نیشخند

زمان غذاخوردن که ازت عکس میگیریم کاملاً مظلوم و سر براه به نظر می رسی ولی تا شعاع یک متری اطرافتو با دَ دَ .. کردن پر کردی از فرنی یاحریر بادوم متفکر

زمانیکه محبت می کنی می خوابی این وقته شبه کلافه

ولی عشقم تو همه زندگی مامانی پس هرکاری دلت می خواد بکن ( جو گیر شدم ..خیال باطل)

راستی عمو محمد ( شوهر خاله مهناز ) این ژاکتو برات خریده

( کیان ، خاله مهناز و عمو محمد انقدر دوست دارند که هر چی بگم کمه گاه اوقات می گن اگه خودمون بچه دار بشیم فکر نکنیم به اندازه کیان دوستش داشته باشیم )

چاکریم خاله مهنازو عمو محمد ، شما نی نی دار بشین خودم عاشقش می شم مگه نه کیان ؟!

 و من برات جاپوشکی خریدم خجالت همه مسخرم کردن که چه آبروریزی که کیان تا الان جاپوشکی نداشته

خوب خوشم اومد مامان ناراحت

و اما من با این عکست چه کنم !!! قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

کوزه گر
12 آذر 91 11:31
دوست عزیزم سلام جشنواره یلدا (91) شروع شد. تا شب یلدا هر روز یک ایده درباره این شب، در "ایده های ناب" ببینید.
مامان محمد و ساقی
12 آذر 91 12:29
هفت ماهگیت مبارک عزیزم
عکسها خیلی قشنگ بودند
اون عکس آخری واقعا" قشنگه
عزیزم ما که از همون اول جا پوشکی داشتیم یه بار هم استفاده نکردیم


ولی برای اینکه ضایع نشم خیلی جدی دارم استفاده می کنم
الی مامان
12 آذر 91 13:32
سلام معجزه ی مامان سارا، سلام فرشته مهربونی که قدم رو چشم ما آدما گذاشتی دوستت داریم خاله خیلی
مامان نسرین
13 آذر 91 12:43
هشت ماهه شدنت مبارکه عسلمممممممممم وای که چه ناز شدی اقا شدی ماشالله بووووووووووس
جیگرتو برم که دیگه میتونی بشینی

ههههه سارا صدرا هم جا پوشکی نداره

سارا جونم حالت چطوره ؟چه کردی عملت رو بالاخره؟ دلم برات تنگیده دوستم


نرگس
13 آذر 91 15:10
وای عزیزم خدا نگهدارش باشه...بوس برای کیان جونم.
مامان کیان
18 آذر 91 0:25
واااااااااااا سارااااااااااااااا من اگه کیان یه شب ساعت 1 بخوابه از خوشحالی پرواز میکنم!همییشه 2 یا 3 یا 4 میخوابه فکر کنننن! پس ناشکری نکن