کیان عزیزمکیان عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 11 روز سن داره

برای کیانم ، هدیه ی ناب خدا

اولین مسابقه ای که شرکت کردی

1391/10/19 12:46
نویسنده : مامان سارا
596 بازدید
اشتراک گذاری

عسلم ، مامان ریحانه عسلی امروز پیشنهاد داد تو مسایقه نی نی مد ( مسابقه نی نی و پالتو ) شرکت کنی ، منم دیدم فکر بدی نیست و این میشه اولین مسابقه ای که توش شرکت می کنی چشمک و آیا برنده خواهی شد سوال 

مهم نیست گلم که برنده میشی یا نه مهم اینه که اولین مسابقه زندگیتو تجربه می کنی و از اون مهمتر  که من با کلی نی نی ناز و مامانای مهربون دیگه آشنا میشم  قلب

پس بیا با این پست از همه دوستای نی نی وبلاگیت بخواهیم که برن تو این وبلاگ  و به شما رای بدن

بعدشم بیا پیشاپیش از همشون تشکر کنیمقلب اونایی که رای دادند و اونایی که کاری بدی کردند و رای ندادند نیشخند

کیان در مسابقه نی نی و پالتو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان محمد و ساقی
19 دی 91 13:03
سلام سارا جون.رفتم رای بدم نوشته بود چهارشنبه و پنج شنبه.
چقدر هم عکسش قشنگه.


چشات قشنگ می بینه، پس یادت نره ها
lمامان نسرین
19 دی 91 13:19
قربونت برم که از الان مرد رقابت و مسابقه شدی تو همیشه برنده ای عسلممممممممممم

سارا من رفتم ولی عکس کیان و ندیدم کدش چنده؟


گلم ، چهارشنبه و پنج شنبه ( فردا و پس فردا ) وقت رای دادنه .
مرررررررررررررسی
الهه مامان رادین
19 دی 91 19:34
سلام...ماشالا به کیان ببری....فردا میرم رای میدم عزیزم


خیلی لطف می کنید
مامان اميرعلي فندوق
20 دی 91 9:42
سلام مامان ساراي عزيز ماشالله كيان جان خيلي قشنگ شده حتما بهش راي ميدم چشم شور نيست ولي حتمابراش اسفنددود كن


نظرلطفتونه عزیزم . چشم
هنگامه
20 دی 91 12:45
سلام سارا جان. ممنون به من سر زدی
اسم پسرم آراز میشه.
هزار ماشالله به پسر نازت آقا کیان


چه خوشگله اسم نی نی گولو
ایشاا.. به سلامتی
زهره مامان آریان
22 دی 91 9:41
من رفتم بهت رای بدم زمانش تموم شده بود.شرمنده


ای داد بیداد . اشکال نداره عزیزم
مامان کیان
23 دی 91 21:04
وااااااااااااااااای سارا جون ببخشید به خدا لپ تاپمون مشکل پیدا کرده بود نتونستم بیام به کیان طلا رای بدم حالا چی شدددددد؟تا کی میشد رای داد؟ایییییییش حالا این چه وقت خراب شدن لپ تاپ بود!
راستی بهت تبریک میگم عزیزم که کیان طلا داره شروع به شیطونی میکنه و ...



ای لب تاپ بد
اشکال نداره عزیزم ، انشاا.. مسابقات بعد . روزهای رای گیری 5 شنبه و جمعه بود و کیان هم رای نیاورد
سلامت باشین ، بله آقا کیان هم راه افتادن برای شیطنت
مامان راضیه
25 دی 91 14:11
آخی چرا نی نی به این نازی رای نیاورد آخه
اشکال نداره از نظر ما که برنده است این آقا پسر
از بس پسرت شیرینه دلم آب شده واسه دیدن شیطنت های کیان خودم
یه بوس محکمش بکن از طرف من مامان سارا جون


عزیزم بی سلیقه بودن خوب
حتماً الان که دستم بهش نمی رسه ولی دیدمش حتماً یه بوس محکم ازش می کنم