کیان عزیزمکیان عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 18 روز سن داره

برای کیانم ، هدیه ی ناب خدا

نه ماهگیت هم تموم شد ماه من

1391/11/11 11:13
نویسنده : مامان سارا
530 بازدید
اشتراک گذاری

 ماهگیت مبارک ماه من ، جمله ای که این روزا منو بابا مجیدی خیلی تکرار می کنیم :

چقدر زود گذشت فکرش بکن پارسال این موقع ....

چقدر زود گذشت یادته کیان تازه به دنیا اومده بود و نمی تونست ...

چقدر زود گذشت یادته کیان تازه چهاردست و پا می رفت و ....

چقدر زود گذشت ...

و واقعاً چقدر زود داره می گذره ماه من . هشت ماهگیت هم تموم شد و رفتی تو نه ماه ( به سلامتی )

ماه مامان ، این ماه چند روزی زودتر بردمت چکاپ ، آخه زیر بغلِ دستِ راستت یه جوش زده بود و خوب نمی شد من نگران شدم و با مامان جون بردمت پیش دکترت .

خدارو شکر چیز مهمی نیست و دکتر منصوری یه پماد داد و گفتن اگه تا ١٠ روز دیگه بهتر نشد ببرمت پیش متخصص پوست نگران

ماه مامان شما تو نه ماهگیت :

وزنت شده ٨ کیلو ٦٥٠گرم ( ظاهراً داری گرم گرم وزن زیاد می کنی متفکر)

قدت شده ٧٢ سانت ( قربونت برم من )

دکتر منصوری به لیست غذاهات سرلاک با تکه های میوه اضافه کرد( همون موقع از داروخانه خریدیم - سرلاک گندم با میوه موز - و رفتیم خونه و برات یکم درست کردیم و خوشت اومده بود )

روزها با متد مامان جون تغذیه میشی ( همه چیز می ده می خوری متفکرتعجب ) و شبا با متد مامان سارا و بابا مجیدی بر طبق الگوی دکتر منصوری تغذیه میشی ( یک سری چیزا رو نمی دیم که بخوری یول)

خدارو شکر همه چیز خوبه و همه چیز خوب داره پیش می ره ولی نمی دونم چرا بعضی شبا ساعت ٢ یا ٣ نیمه شب فکر می کنی هنوز ساعت ٦ بعد از ظهر گریه ( من می خوام برم سرکار فرداش تو رو خدا بخواب مامان جون )

ولی خدارو هزاران بار شکر که تو شدی ماه آسمونم و من هر ماه از ماه بودنت می نویسم ماهکم قلب

کیان عزیزم ، عشق مامان خوب بمان  ، از همان خوبهایی که من عاشق هستم

 


پ. ن ١ : امروز ١١ بهمن ماه و تولد خاله مهنازِ ، علی الحساب تولد خاله مهناز مبارک تا بیام و براش یه پست اختصاصی بزارم . بوس . سارا و کیان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان راضیه
11 بهمن 91 11:24
به به چه آقا پسری شدی خاله
9 ماهگیت مبارک
راست میگی سارا جون خیلی زود میگزده
شاد باشید همیشه
بوس بوس


بوس بوس برای شما
مامان نگین
11 بهمن 91 12:02
چقدر بچه ها زود بزرگ میشن! فردا پس فرداست که واسه آقا کیان بری خواستگاری سارا جون!!


یعنی من فردا پس فردا میشم مادر شوهر
مامان ماهان
11 بهمن 91 13:40
عزیز دلم 9 ماهگیت مبارک ماشاالله خدا حفظت کنه عزیزم بزرگ شدی، مرد شدی. دست مامان جونت درد نکنه که اینقدر بهت حال میده و هرچی میخواه بهت میده. برای مامان سارا و برای کیان جیگر من.


مرررررررررررررسی منیر جونم ، شما هم ماهان جیگیری رو از طرف من بخور
مامان یه فسقِلی
12 بهمن 91 10:40
اووووووووووووووو ... مبارک مبارک .
مامان نسرین
13 بهمن 91 0:34
نه ماهگیت مبارک عزیزممممممممممممممم

برای سومین بار نوشتم همش خطا میدههههههههه


آخی ممنونم
زهره مامان آریان
16 بهمن 91 17:31
تولد خاله مهناز مبارک. اتفاقا ما هم هنوز میگیم یادش بخیر انگار همین دیروز بود که .... خدا همه کوچولوهای نازنین رو برامون نگه داره و حافظ همشون باشه.
مامان محمد و ساقی
18 بهمن 91 20:18
9 ماهگیت مبارک