کیان عزیزمکیان عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 9 روز سن داره

برای کیانم ، هدیه ی ناب خدا

91/11/11 دندون سومت سر زد

1391/11/16 10:32
نویسنده : مامان سارا
619 بازدید
اشتراک گذاری

ماه من سلام قلب

کیان مامان ، دندون سومت هم در تاریخ ١١/١١/٩١ همزمان با تولد خاله مهنازت بیرون زد .

قربونت برم من که انقدر بی قرارشدی (بخاطر دندون درآوردن ) قهر

داشتیم با هم بازی می کردیم و تو می خندیدی که یکدفعه دیدم از بالا دندونت مشخص شده ، البته هم زمان از دو طرفش دو تا دندون دیگه در حال نیش زدنه . مامان قربونت بره جوجه من ماچ

تقریبا همه چیز بهت می دیدم متفکر  چند روز پیش خونه مامان جون داشتیم ماکارونی می خوردیم یه رشته دادیم دستت یه دفعه عین جوجه ها سر رشته رو گذاشتی تو دهنت و با یه هورت قروتش دادی نیشخند

و چقدر از این کارت خوشمون اومد و تقریباً یه بشقاب ماکارونی با همین شیوه به خوردت دادیم نیشخند

چند روزیه که خونه مامان جون موندیم و دوربین خونه خودمونه و هیچ عکس جدیدی ازت ندارم ناراحت

ولی بزار از تو سیستمم الان یه عکس پیدا می کنم و می گذارم  

کیان لختش قشنگه :)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان ماهان
12 بهمن 91 13:59
قربون برم مبارکت باشه جیگر داری هر روز بیشتر دلمو آب میکنی


ممنونم خانومی
آيدين كوچولو
12 بهمن 91 17:01
خدا انشاالله حفظش كنه.خيلي نازه فرشته تون.


لطف دارین
نرگس مامان باران
14 بهمن 91 1:33
مبالکه عشق خاله


ممنونم عزیزم
مامان یه فسقِلی
15 بهمن 91 23:37
زهره مامان آریان
16 بهمن 91 17:28
دندون جدیدت مبارک خوشکلم. ماکارونی هم نوش جونت عزیزم.
پرهام
16 بهمن 91 22:42
مبارکه
مامان ماهان
16 بهمن 91 23:16
ماشآلله. چشم کف پات جیگر طلا خاله
ناز داداش
16 بهمن 91 23:55
=D


الی مامی آراد
17 بهمن 91 1:07
عزیزم مروارید جدید و تولد خاله جونت مبارک عشقمیییییییییییی
مامان محمد و ساقی
18 بهمن 91 20:15
مروارید سوم مبارک
ماکارونی هم نوووووووووووووش جوووووووووووونت


وای دوست دارم یه قابلمه ماکارونی درست کنم بدم بخوره
مامان نسرین
20 بهمن 91 1:41
به به مبارکت باشه عسلمممممممممممم با اون عکست ووووووووووووووووووووووووووووووووووووییییییییییییییییییییییییی میخوام بخورمت