کیان عزیزمکیان عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 9 روز سن داره

برای کیانم ، هدیه ی ناب خدا

اولین باری که بای بای کردی

1391/11/17 13:07
نویسنده : مامان سارا
630 بازدید
اشتراک گذاری

پروانه خوشگلم  که الان صداتو از پشت تلفن شنیدم و دلم پر کشید برات سلام

 دیروز بر خلاف همیشه هفت تیر ترافیک نبود و من ساعت 4:30 رسیدم خونه مامان جون بغل بعد از کمی استراحت آماده ات کردم و زنگ زدم آژانس ، جلوی در داشتم با مامان جون و آقا جون خداحافظی می کردم و مامان جون هم داشت قربون صدقه ات می رفت : که بای بای مامانی داری می ری قربونت برم و دستشو به علامت بای بای تکون می داد یکدفعه دستتو آوردی بالا و شروع کردی به بای بای بای بای

مارو میگی اینجوری شدیم بعدش اینجوری شدیم ، شمارو میگی  اینجوری شدی که اینا چرا انقدر ذوق زده شدن ؟ ، آژانسیو می گی   ( آخه 20 بار گفتیم کیان بای بای کن و تو از 20بار 1 بار نصفه و نیمه اینکارو کردی و مارو گذاشتی تو خماری ) نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

گرل
17 بهمن 91 13:01
سلام خانومی بالاخره بعد از کلی جنگ و جدل و سرو کله زدن با این سرعت کم اینترنت تونستم قالب جدیدم رو رو نمایی کنم
بیا نظرت رو بگو
البته به امید خدا تو این زمینه کم کم حرفه ای تر درستش می کنم


ایشاا... عزیزم . دیدم خیلی خوب شده خانومی . چشم حتماً نظرمو در موردش می گم
مامان سپیده
17 بهمن 91 14:39
الهی قربون اون دستای کوچولوت برم که بای بای میکنی عسل خاله


ممنونم خاله سپیده جونم
مامان کیان
17 بهمن 91 17:51
آفرین کیان توتولووووووووووووو
انشاالله پله های ترقی رو تند تند طی کنی جوجه


قربون شما
ولی ایشاا... به موقع پله ها رو طی کنه ، چون ماشاا... زود دندون در آورد زود سر پا ایستاده ، داره راه می یوفته ، داره حرف می زنه
مامان ماهان
17 بهمن 91 18:24
الهی قربونت برم ماشاالله ببینمت میخورمت
سارا جون شما هم خسته نباشی از این همه تلاش. همیشه سلامت باشی دوستم، خدا قوت


سلامت باشین منیر جون .
ولی راستشو بخواهی دارم کم میارم برام دعا کن
الی مامی آراد
18 بهمن 91 1:28
واااااااااای کیان جون عاشقتم هنوز کجا رو دیدی خاله این آدم بزرگها برای هر کاری که بکنی حسابی ذوق میکنن پس تو هم از این فرصت استفاده کن


ممنونم خاله الی عزیز
مامان مریم
18 بهمن 91 12:28
به به ...چه پسر نازی خدا حفظش کنه..تبادل لینک؟؟


ممنونم ، با کمال میل
مامان محمد و ساقی
18 بهمن 91 20:14
درکت می کنم.احساس قشنگیه




:x

الی مامان
19 بهمن 91 11:41
من هم همون جوری شدم که مامانت شده آقاهه
بای بای خاله


بای بای خاله
مامان نسرین
20 بهمن 91 1:43
قربونت برممممممممممممممممممممم


خدا نکنه خاله نسرین جون
الهه مامان رادین
20 بهمن 91 12:28
ماشالا به کیان کوچولو که تند تند داره کارای جدید یاد میگیره


سلامت باشین
مامان راضیه
21 بهمن 91 15:22
به به کیان جون دیگه داری حسابی دلبری می کنی ها امان از دست این شیطونا که همه اش آدم و می ذارن سر کار این فسقلی ها همه کاراشون شیرینه
مامان نفس
21 بهمن 91 15:31
عززززززززززززززززززززززززززززززیزززززززززززززززززززززم