کیان عزیزمکیان عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 9 روز سن داره

برای کیانم ، هدیه ی ناب خدا

کیان و دو عکس متفاوت

1391/11/18 13:56
نویسنده : مامان سارا
601 بازدید
اشتراک گذاری

بدون شرح!!!!!!!!!!

کیان مامانی ، مخاطب این پست یکم شمایید متفکر  و بیشتر دوستانی که وبلاگتو می خونن  !!

البته مدتها  بود تصمیم داشتم این دو تا عکس رو بزارم ولی نمی دونم چرا نمی گذاشتم ( دلیل قانع کننده ای بود نه نیشخند)

عکس شماره 1 :

وقتی دوست داشتم لباس صورتی بپوشی و کلاهت گیس بافت به شکل مو داشته باشه

عکس شماره 2 :

و چقدر ژستت تو این عکس با عکس شماره 1 شبیه همه ، نه ؟! البته از یک زاویه دیگه

.

.

.

.

.

.

.

.

.

ولی دوست جونا و کیان عزیزم عکس 1 ، کیان نیست تعجب

این عکس متعلق به باران مظفری است

معروف به باران قلمبه

برین وبلاگش ببینن

http://baranmozaffari.niniweblog.com

وقتی برای اولین بار وبلاگ باران دیدم ، دیدم باران و کیان چقدر شبیه هم هستند

درست نمی گم سوال

تازگیها مامانش رفته بهار چند دست لباس پسرونه خریده ، دیگه باران شده خوده کیان

الهی قربون هر دوتاشون قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
18 بهمن 91 16:29
....

آره، .... چه بامزه ...


مامان محمد و ساقی
18 بهمن 91 20:13
سلام سارا جون
خدا بگم چی نشی دختر.به لپهاش شک کردم همون اول
معلومه که عشق دختر هستی


آره قبل از به دنیا اومدن کیان فقط به دختر فکر می کردم ولی الان خیلی خوشحالم که پسر دارم
نرگس مامان باران
18 بهمن 91 21:33
واااااااااااااااااااای خیلی باحال بود کلی ذوق کردم ببخشید دیر اومدم از صبح بیرون بودم
دوستتتتتتتتتوووووووووووووون دارم هزار تا


خواهش می کنم دوستم .
زودتر یه قرار بزاریم بریم بیرون دیگه من می خوام باران از نزدیک ببینم
پرهام
19 بهمن 91 0:17
درسته خیلی شبیه همن! ولی فقط یجورایی تو این عکسه



مامان ماهان
19 بهمن 91 13:42
خیلی بامزه بود دوستم. تو یه نظر آدم فکر میکنه هردوشون یکین. ولی بیشتر که دقت کنی یه کم تفوت دارن. جالب بود


ممنونم دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتم
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
19 بهمن 91 15:29
خودشون نوشتن : باران قلنبه ... شما نوشتید: قلمبه ...
مامان کیان
20 بهمن 91 1:09
ما رو گرفتیااااااااااااااا
جالب بود


نه بخدا نگرفتم
دیدی جالب بود
مامان نسرین
20 بهمن 91 1:48
وااااای چه جالب سارا جون اگه دخمل داشته باشی این شکلی میشه هاااااااااااااااااااااا
الهه مامان رادین
20 بهمن 91 12:26
هههههههه جالب بود...یه جورایی شبیه همن


به نظرمنم شبیه همند
صفورا مامان آوا
21 بهمن 91 9:10
اااااااااا چه باحال چجووری اینقدر شبیهن شاید یه فامیلی دوری با هم دارید دو تاشون خوردنی هستن
رفتین بیرون مام هستیماااااا


حتماً
شایدم یه فامیلی چیزی باشه
شایدم بعداً فامیل بشیم
نرگس
21 بهمن 91 12:23
واي عزيزم واقعا شبيه اند.......


مامان نفس
21 بهمن 91 15:28
ای جوووووووووونم / آره یه جاهایی خیلی شبیه هم افتادن/ توی چنتا از عکسای باران یهو یاد کیان افتادم جالب بود خدا مراقب جفت شون باشه سارایی ببوس پسملِ منوووووووووو
زینب ( مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
22 بهمن 91 1:10
سلام دوست جونم
واقعا شبیه هم هستنا ...
سارا خانوم یه وقت چون هم شبیه کیان هم اسمش بارانه نکنه بری خواستگاریش کیان واسه باران خودمه ها


خیالت راحت زینب خانومی ، کیان و باران شما که عقدشون تو آسمون ها بسته شده مگه یادت نیست با هم قرارمداراشو گذاشتیم
نرگس مامان باران
23 بهمن 91 17:50
مرسی سارا جونم !!!!!دو روز ما نیودیم عقد کیانو تو اسمونا بستی داشتیمممممممممممممم
سریع قرار مداراتونو کنسل کن که باران من دلگیر میشه ها


اااااااااااااای وای خدا مرگم بده باید کامنت خصوصی برای زینب جون می گذاشتم
البته باید ببینم کیان دلش با کدوم بارانه
قربون باران شبیه کیانم برم من