کیان عزیزمکیان عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 6 روز سن داره

برای کیانم ، هدیه ی ناب خدا

ماهگرد لحظه هامون (ده ماهگیت مبارک ماه من)

1391/12/12 11:15
نویسنده : مامان سارا
673 بازدید
اشتراک گذاری

بنام مهربانترین ...

کیانم ، ماه ِ من ، ده ماهگیت مبارک قلب

ده ماهِ که من عاشق ترینم ...

ده ماهِ که من صبورتریتم ...

ده ماهِ که من فقط مادرم ...

برای این ده ماه ، تو را سپاسگزارم ای مهربانترین که ناب ترین هدیه رو به من دادی و تو کیانم که ناب ترین هدیه خدایی .

عکس 10 ماهگیت در ادامه مطلب ... ( البته الان دوربین همراهم نیست بعداً می گذارم )

 

 

 پ.ن : تصمیم گرفتم از این پس ،اولِ همه پست ها نام خدارو بنویسم البته قبل از این تو دلم می گفتم بعد می نوشتم ولی از امروز می نویسم بنام مهربانترین ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

الی مامان
12 اسفند 91 12:26
دو رقمی شد ماه گردات آقا ...
مبارک


دو رقمی شد ، ممنونم
مامی روژان
12 اسفند 91 13:25
وای چه گل پسری ...10 ماهگیت مبارک عزیزمخوشحال میشیم به ما سر بزنید


ممنونم از شما که به ما سر زدید . حتما ض خدمت میرسیم
نانی
12 اسفند 91 16:18
سلام عزیزم مرسی اومدی تولد مانی. ده ماهگیت مبارک عسلی


خواهش می کنم مجدداً تولدش مبارک
پرهام
12 اسفند 91 21:38
__________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشي مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)


چه با نمکه
ممنونم دوستم
مامان محمد و ساقی
13 اسفند 91 23:21
ده ماهگیت مبارک عزیزم
مامان ماهان
14 اسفند 91 0:54
ده ماهگیت مبارک عزیزم که دلم برات یه ذره شده
مامان نفس
14 اسفند 91 13:47
ای جووووووووونم خاله به قربونت که دورقمی شدی عزززززززززززززیزم یه عالمه ماچ و بووووووس آبدار و هورااااااا برای کوچولوی نازنینم
یعنی سارا دق میدی آدمو تا یه عکس ازین پسملیمون بذاری


راست می گی
به زودی براتون یه عالمه عکس می زارم مخصوصاً که استرس و حرص و جوش برای تو خوب نیست