کیان عزیزمکیان عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 10 روز سن داره

برای کیانم ، هدیه ی ناب خدا

مسافرت بابا مجید و تنهایی من و پسرم

1390/11/21 15:04
نویسنده : مامان سارا
1,000 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم سلام.

امروز جمعه ٩٠/١١/٢١ بابا مجید و آقا جون ، مامان جون و خاله آذر رفتند کربلا . سفرشون خوش و انشاا.. به سلامتی برند و برگردند .

ولی جاشون خیلی خالیه . من که صبح کلی بغض کردم و بابایی با اس ام اس منو دلداری می داد و  می گفت به فکر نی نی باش .

چند لحظه پیش که با بابایی صحبت کردم گفت که ناهار خوردند ، نماز خوندن ودوباره راه افتادن .

ولی از همین الان دلم براش تنگ شده و تا 10 روز دیگه نمی دونم چیکار کنم.

ولی از اینکه تو با منی و با تکونایی که می خوری یکم دلداریم می دی ممنونم .

پسرم فعلاً خداحافظ تا بعد ( راستش حالم خیلی گرفته )

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سحرمامان آمیتیس
24 بهمن 90 6:36
سلام ساراجونم خوبی؟پسرنازمون خوبه؟انشالله باسلامت برن وبرگردن اینم از برکت وپاقدم این فرشته ی ناز دیگه.خیلی سخته دوری ولی عزیزم غصه نخور تاچشم بهم بزنی برگشن با یه عاااااالمه سوغاتی
maman nasrin
26 بهمن 90 1:01
khob be salamti jashoon khali nabashe sara joon makhsoosan jaye aghaye pedar ishalah ke zoodi in rooza ham migzareo ba ye alame soghatie ghashang barmigardan azizam
maman nasrin
26 بهمن 90 1:02
khob besalamati jashoon khali nabashe sara joon makhsoosan jaye aghaye pedar