کیان عزیزمکیان عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 6 روز سن داره

برای کیانم ، هدیه ی ناب خدا

اولین کلمه ای که گفتی

1392/1/14 9:40
نویسنده : مامان سارا
1,138 بازدید
اشتراک گذاری

.... « خدايا! اگر بايد همين حالا بروم ، لطفاً نام فرشته ام را به من بگوييد . »
خداوند شانه ی او را نوازش کرد و پاسخ داد : « نام فرشته ات اهمیتی ندارد .
می توانی او را مادر صدابزنی . »

خدایا برای همه چیز ، یک عمر سپاسگزارم

کیانم چند روزیه که یاد گرفتی بگی ماما..

این یعنی خود ِ زندگی ، خود ِ عشق ، خود ِ خدا...

خیلی خوشحالم خیلی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (33)

مامان فندوق جون
14 فروردین 92 11:07
سلام مامان ساراي عزيز
سال نو مبارك انشالله سالي سرشار از سلامت و بركت در كنار خانوادت داشته باشي
آقاي كيان چه طوره خوبه؟
الله الله ماشا الله لا حول و لا قوه الا بالله
هزار دفعه اينو ميگم ماشالله چه ناز شده پسري شما عكس اش خيلي ناز بود هميشه سلامت باشه
ما خيلي وقت بود گرفتار مريضي و فوت اقوام و ....... اينجور چيزا بوديم ولي ذوق كردم كه به يادمون بوديد مرسي بازم به ماسربزنيد تايكي دو روز ديگه عكس هاي اميرعلي رو ميذارم
پسل نازت رو ببوس باي


آخی چرا عزیزم من نگران شدم ، بلا دور ایشاا.. منتظرتونم
آرام خانوم
14 فروردین 92 11:28
عزییییییییییییییییییییییییییییزم
ماما
چقدر شیرین.
راستی مامان سارا سایت اسبازی www.bazidan.com رو هم یه سر بزن، توی سری اسباب بازی هاش برای سن فرشته کوچولوت دیدیم اسباب بازی آموزشی داره.
مامان سارا از عمیقترین لایه های وجودم شادیت رو حس کردم.
برات برکت باشه.


حتماً سر می زنم دوست عزیزم
مهسا(مامان هستی)
14 فروردین 92 11:54
اییییییییییییی جاااااااان
واقعا لذت بخشه


خییییییییییییییییلللللللللللللی
مامان علي خوشتيپ
14 فروردین 92 12:34
آخي...عزيزم تبريك ميگم...ميدونم چه حس خوبي داري


ممنونم
مــآمــآنــے
14 فروردین 92 13:07
ای جونم
منتظر روزیم که پسرم بتونه منو صدا کنه
حتما و بدون شک خیلی شیرینه


ایشاا...
خیلی خیلی شیرینه
همه بچه دار شدن لذتش یک طرف اینکه مادر صدات کنن یک طرف . راستش واقعاً فکر می کنم همون فرشته ایم که خدا گفته
مریم(مامان نگین)
14 فروردین 92 13:31
هیچی نمی تونم بگم!


ولی من آرزو می کنم به زودی تجربه کنی این حس وصف ناشدنی رو
مامان ماهان
14 فروردین 92 14:19
عزیزم قربونش برم من که داره شیرین زبون میشه. میتونم حس کنم که چه حس قشنگی داری. زیباترین آرزو میکنم.
مامان محمد و ساقی
14 فروردین 92 15:29
سلام تبریک میگم گلم
حستو درک میکنم.خیلی لذت بخشه


خدارو بخاطرش هزاربار شاکرم
ابجی (آرمان)
14 فروردین 92 16:19
عزیزم. آفرین آقا کیان که یاد گرفتی بگی ماما. می دونم که مامانت خیلی خوش حاله


خیلی آبجی رومینا جون
نرگس مامان باران
16 فروردین 92 2:32
الهی قربون دوماد خودم برم من که واقعا بینظیره کیان جونم اولی رای خوشگلو بهت دادم امیدورم برنده بشی که اینقدر اروم و متین سر جات نشستی عسلمممممممممممممممممعاشقتمممممممممممممممممممممم


سلام مادر زن گرامی ، خیلی لطف کردید این رای خوردن داره
سیب سرخ کوچولو
16 فروردین 92 21:00
الهییییییییییییییییییییییییییییی.فداش بشم من شخصاحاضرم دنیا رو بدم اون لحظه رو زندگی کنم.خدایا به هرکی دلش فرشته میخواد بچشونه طعم این لحظه رو.سارا جونم اومده بودم بهت سال نو رو تبریک بگم و تحول طبیعت رو ولی دیدم تحولی که در زندگیت تجربه کردی به مراتب شیرینتر و بزرگتره واسه همین بهت این لحظه ی قشنگ رو تبریک میگم خانمی.الهی همیشه سایه ت بالای سر کیان جون باشه.روی ماهش رو برام ببوس


انشاا... تجربه می کنی خانم گل
مامان بردیا قلقلی فلفلی
17 فروردین 92 8:20
سلام دوست عزیز شروع جشنواره نوروزی جشنواره اتلیه سها لطفا به ادرس لینک شده در همین قسمت رفته و به عکس من رای ٥ امتیازی بدهید . . . http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6 ممنون میشم به پسر من رای بدین بردیا شور گشتی




همین الان رای دادم دوست عزیز
پرهام ومامانش
17 فروردین 92 10:53
سلام خوش بحالت پسر ما فعلا با دددددددددددددددددد گفتم حال میکنه
مثل اینکه کیانم تو مسابقه اتلیه سها شرکت داره برای یه نی نی دیگه رفته بودیم به کیانم رای دادیم


عزززززززززززززززززززززززززیزم خیلی لطف کردید
مامان دوقلوها
17 فروردین 92 13:22
سلام عزیزم سارا و ثناو پسر عمه شون سید محمد رضا غفاری توی جشنواره آتلیه سها شرکت کردن اگه دوست داشتین به وبلاگمون بیاین و بهشون امتیاز 5 رو بدین مرسی عزیزم


رای دادیم ، 5 هم دادیم . نوش جون
مامان امیـــــر محمـــد(وروجــــک مامانــــی)
17 فروردین 92 15:32
سلام ســـــــارا خانم رفتم به گل پسرت رای انشااله که برنده بشه
دوست عزیز لینکیدمتــــــــــــ


بابت اینکه مارو لینک کردی خوشحالیمو بابت رای هم لطف کردید ، ممنونم
مامان سارا
18 فروردین 92 0:03
سلام. سال نو مبارک... البته برا تبریک یه کم دیر اومدم ولی مامان سارا منو میبخشه...

به کیان جون نمره 5 دادیم... البته نمره کیان بیسته...


شما لطف دارید
سال نو شما هم همیشه مبارک باشه دیر و زود نداره
مــآمــآنــے
18 فروردین 92 9:53
سلام عزیزم
اطاعت شد
به گل پسری رای دادم


محبت داشتید
افسانه یونسی
18 فروردین 92 10:55
رای دادیم


اِاِاِاِ افسانه سلام ، شما کجا اینجا کجا ؟
سر بزن بازم
خیلی لطف داشتید
مامان دوقلوها
18 فروردین 92 13:04
مامانی منم به کیان جون رای دادم


خیلی سپاسگزارم خانومی
مدلهای بافتنی کودکان
18 فروردین 92 13:45
سلام عزیزم.من توی آتلیه سها به کیان جان رای دادم عکسش خیلی ناز بود...امیدوارم برنده بشه.
اگه لطف کنی وبلاگ منو لینک کنی ممنون میشم.

شما لینک هستید
بابت رای هم ممنونم عزیزم
ثریا
18 فروردین 92 13:45
سلام سارا جون به پسر گلت رای دادم - منم اینقد لحظه شماری میکنم که ببینم پسرم کی اولین کلمه شو میگه


عزیزم انشاا... این لحظه شیرین رو تجربه خواهی کرد و خوشبحالت
بابت رای هم خیلی لطف کردید
مامان تسنیم سادات
18 فروردین 92 14:15
مبارک باشه ...
عزیزم به پسر گلت رای دادم انشاالله موفق باشید


خیلی لطف داشتید

ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
18 فروردین 92 14:33
سلام خانومی، من رفتم و امتیاز دادم... اما ای کاش می گفتی ردیف چندمه?!
بابا ... کووووووووووور شدم تا پیداش کردم


عزیزم شرمنده ، منم نی دونم ردیف چنده آخه شماره ردیف نداره ولی به ترتیب حروف الفباست
خیلی لطف کردید
آ
18 فروردین 92 15:42
سلام مامان سارا.
پروسه رای دهی با موفقیت انجام شد.
خبرشو بهم بده.


ممنونم
حتماً
مامان امیـــــر محمـــد(وروجــــک مامانــــی)
18 فروردین 92 15:49
گلم قبلا بهش رای دادم دیگه نمیشه


اشکال نداره بازم ممنونم
مامان امیـــــر محمـــد(وروجــــک مامانــــی)
18 فروردین 92 15:52
سارا جون دوباره رفتم به اقا پسرت رای دادم


عزیزم خیلی لطف کردی
ابجی (آرمان)
18 فروردین 92 18:01
من به کیان جون رای دادم


آبجی رومینای عزیزم ، ممنون
مامان محمد و ساقی
18 فروردین 92 22:27
سلام عزیزم.رای دادم


سلام خانومی ، لطف کردید
مامان آینده یه فسقلی
19 فروردین 92 0:51
یه نکته ی دیگه: اونجا بی نظیر رو سر هم نوشته، یعنی : بینظیر.

حالا منم گیر دادما .... نه؟


هههههههههه
ولی راست میگی منم دوست داشتم بی نظیر بنویسن
ابجی (آرمان)
19 فروردین 92 16:25
کیان جونم من بهت رای دادم عزیزم تازه کلی هم رای دادم


آخه خوب تو آبجی رومینایی دیگه
مامان مرضیه
23 فروردین 92 7:53
سلام مامان کیان
مرسی که به وبلاگ پسرم سر زدی و نظر دادی با اجازت لینکت کردم که منم بتونم به وبلاگت سر بزنم
خیلی کیف داره وقتی بچت بهت بگه مامان مبارک باشه مامان گفتنش البته کوروش فقط وقتی که خیلی به کمک نیاز داره میگه ماما وگرنه همیشه با جیغ امرش رو پیش میبره وقتی جیغ میزنه من میفهمم با من کار داره
پسر خوشگلت رو ببوس من بهش رای دادم اگرم نمیگفتی و من به اون وب سایت میرفتم جتماً بهش رای میدادم
بازم به ما سر بزن


خیلی لطف کردید
زهره مامان آریان
23 فروردین 92 19:25
ساراجون فکر کنم بهترین عیدی رو امسال از گل پسرت گرفتی با گفتن ماما.واقعا حس قشنگیه اولین باری که بچه ماما رو میگه.
خوش باشید


واقعاً خیلی حال داد
مامان ریحان عسلی
24 فروردین 92 12:10
من به کیان رای دادم همون روزی که اومدی وبم اعلام کردی و کامنتم گذاشتم اما ندیدم کامنتمو راست بگو چیکارش کردی
ایشالا که برنده شه


شرمنده نمی دونم چی شد ولی ممنونم لطف کردی .
مرسی دوست دارم برنده بشه