کیان عزیزمکیان عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 6 روز سن داره

برای کیانم ، هدیه ی ناب خدا

روزهامون اینطوری می گذره...

1392/3/9 19:14
نویسنده : مامان سارا
1,474 بازدید
اشتراک گذاری

روزهامون اینطوری می گذره که صبح تا بعد از ظهر فقط مشغول تو هستم ...

صبحانه می خوریم ، بعدش حتما  تعویض لباس لازم شدی !!! بازی تا نزدیک های ظهر ، ظهر که می گم 1 ، 2 ظهر منظورمه بعد ناهار ، بازم عوض کردن لباس، بعدشم حتماً دیگه خسته شدی و با یکم غرغر شیر می خوری و تا ساعت 4 یا 5 می خوابی .

تو اون چند ساعتی که خوابی من حسابی به کارام می رسم !!!! ( فکر کردید می خوام بگم حسابی استراحت می کنم !!! )

بعدش هم با هم می ریم پارک ...

الناز دختر خاله ات رو چند روزی آوردیم خونمون و حسابی با هم بازی می کردید.... بعداز ظهرها هم سه تایی می رفتیم پارک ...

حسابی شیطون شدی ، بعضی وقتا حسابی از دستت کفری میشم !!! دوست دارم گریه کنم !!!

ولی باز من عاشقتم

ولی تو هم قول بده اگه بعضی وقتا سرت داد زدم و یا دعوات کردم مامانو بخشیده باشی ، باشه ؟

خودم خیلی عذاب وجدان می گیرم ، آخه وقتی خیلی اذیت و شیطونی می کنی و من دعوات می کنم می دویی به سمتم و دستاتو به نشونه اینکه بغلم کن باز می کنی ، من فدات بشم مادر...

بیرون رفتنو خیلی دوست داری ، مخصوصا وقتی می ریم پارک

وقتی سوار تاپ میشی برای پیاده شدن داستان داریم ... گریه می کنی ... آخه چرا مادر ... نیم ساعت رو تاپ نشتی و من از مامانی که نیم ساعته یه لنگه پا بچه بغل منتظره که آقا پیاده بشه خجالت می کشم ....

سرسره هم دوست داری اگر برای تاپ خیلی بی قراری کنی با سرسره می شه سرگرمت کرد...

عاشقتم و عاشق این روزهای با تو بودنم ...

بستی خوردن تو پارک هم جزء برنامه های هر روزمونه

راستی مامانی تبریک می گم به عکس بالا نگاه کن ...

دندون هفتم و هشتم از پایین بیرون زد

یه دوچرخه دیدی دیگه بی خیال پارک و تاپ و سرسره شدی

دوست داشتی سوارش بشی

برای اولین بار بلال خوردی و چقدر دوست داشتی ...

نفس منی

فقط یه چشمه از شیطونی هاتو ببین

الناز و شما

ایشاا... همیشه بخندید و خوش باشید عزیزای من

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (40)

مامان مریم
10 خرداد 92 10:23
خوش باشین در کنار هم ...این روزا تکرارشدنی نیستن..
مامان آرتین
10 خرداد 92 11:34
سلام ماشالله ،چه پسر نازی دارید.خدا حفظش کنه.خوشحال میشم به ما سر بزنید و تبادل لینک کنیم اگه دوست داشتین دوست شیم به من خبر بدید که با چه نامی لینکتون کنم.من و با نام آرتین نابغه کوچک لینک کنید. ممنون
زیتب مامان فرشته آسمونی امیرعباس
10 خرداد 92 20:17
سلااااااااااااااااااااااااااااااااام چه عجب مردیم از خماریییییییییییییییییی الهی من قوبونش برم ... ماشااااااااااااااااااااااااااااالله چه ناز شده ... سارا جونی چقدر نسبت به عکسهای دیگه لاغر شدی خیییییییییییییییییییییییلی زیاد بگم خوش به حالت یا نه انشالله همیشه شاد باشین در کنار هم ... آها تا یادم نرفته بی وفا شدی به وب من سر نمیزنی.... بی وفایی بی وفایی دل من .....
مامان ماهان
10 خرداد 92 23:16
سلام سارا جون خسته نباشیعذاب وجدان نگیر عیب نداره مادرا اگر این دوتا دادو نزنن دور از جون دق میکنن. قربونت برم کیانم که مرد شدی و راه افتادی عزیزم. ندیدم راه رفتنتو
مامان نسرین
11 خرداد 92 1:39
به به پس داره بهتون خوش میگذره خداروشکر .قربونت برم با اون بلال خوردنت. سارا چقدر خوب کههر روز میرید بیرون و پارک اینجوری قشنگ خسته میشه بعد شب راحت میخوابه یه هوایی هم میخوره.دقدقا مثل صدرا میمونه اونم تاپ دوست داره سوار میشه دیگه دوست نداره پیاده بشه. سارا جون همه مامانا همینجورین ناراحت نباش منم خودم بارها سر صدرا داد زدم و دعوا کردم اخه ادم نمیکشه دیگه به خدا یه وقتایی خیلی هم ناراحت میشما بعدش شب موقع خواب بوسش میکنم و ازش معذرت میخوام ولی اونا تو عالم بچگی همه چیز و فراموش میکنن زود پنج دقیقه بعد از اینکه دعواش میکنم اگه بغلش کنم اونم بهم میخنده ولی مگه میزارن ما صدامون درنیاد راه میوفتن و به همه چی دست میزننو خرابکاری و..... خودت همه رو دیگه میدونی. وااااای چه نامه بلند بالایی نوشتمبرات هههههه حالا کدوم پارک میری نزدیکه خونتونه.یه روز قرارا بزاریم بریم پارک با این فسقلااااا
ابجی (آرمان)
11 خرداد 92 13:22
ای جانم عزیز دلم. آخه آدم دلش نمی یا این بچه ی نازو دعوا کنه.
مریم(مامان نگین)
11 خرداد 92 13:50
عاشق بلال خوردنت شدم آقا کیان! :-)
مامان آرتین
11 خرداد 92 17:03
سلام ،ممنون که به وبلاگ ما سر زدید در رابطه با قرار پارک بانوان اگه تونستین به وبلاگ http://ninihaye91.niniweblog.com سر بزنید( این وبلاگ واسه نی نی هایی هست که تو سال 91 بدنیا اومدن خوشحال میشیم شما هم عضو شین )
مامان محمد و ساقی
11 خرداد 92 23:49
دوباره سلام کیان تو عکس اولی چقدر مظلومهآخی
مامان محمد و ساقی
11 خرداد 92 23:49
سارا جون خیلی لاغر شدی.به خاطر عمل
مامان محمد و ساقی
11 خرداد 92 23:50
عکس آخری با الناز جون خیلی شرین و دوست داشتنیه
نرگس مامان باران قلنبه
12 خرداد 92 11:30
عزیز دلمی ماشالا چه شیطون شده عکساش خیلی قشنگه بلال میخوری قربونت برم نوش جونــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت
پرهام ومامانش
13 خرداد 92 1:04
معلومه حالتون خداروشکر بهتر شده مامانی ! دلمون برای کیان جون تنگگگگگگگگگگگگگ شده بود همیشهههههههه به گردش کیان جونم
سوگل
13 خرداد 92 13:30
عزیزم ... زنده باشه .. منم منتظر این روزام
ارلا
13 خرداد 92 17:48
دوست عزیزم وب عالی داری اگه دوست داشتی میتونیم تبادل لینک داشته باشیم اگه دوست داشتی به من اطلاع بده گلممنتظرم


سلام دوست عزیزم حتما خوشحال میشم . بنام کلبه کودکانه لینکتون کردم
مهسا(مامان هستی)
14 خرداد 92 18:26
اییییییییییییی جونم خوشحالم که شمارو شاد و سر حال میبینم

سارا جونم چه قدر لاغر و خوشتیپ شدیییییییی البته بودی

وااای قربون این پسر خوردنی بشم با این بلال خوردنش


بابت لاغر شدم که به لطف روزهای سخت بود خوشحالم
مامان طه
16 خرداد 92 10:08
ای جانممممم چه نازه این خوشگل من خانومی بروزم
مامان آروین
16 خرداد 92 17:19
سلام به روی ماهت ایشالله همیشه خندون ببینمت قربون بلال خوردنت با اون دندونهای خوشگلت مامان سارا جونی کیان جونو از طرفم ماچش کن
zohre,mamane kiyan
17 خرداد 92 15:39
عکسای قشنگی بود ،امیدوارم همیشه خوب و خوش باشید پرنس با مزه خاله زهره رو ببوسید سارا جون
مامان کیان کوچولو
18 خرداد 92 15:25
ای جانم مامانی حسابی خسته نباشی با این کیان ِ شیطوووون
الی مامی آراد
18 خرداد 92 16:39
قربونت برم که اینقدر ماهی مباررک باشه حالا اینقدر دندون در آوردی که بلال میخوری عزیزمی
ارغوان
21 خرداد 92 9:22
ای جانXچه عکسای قشنگی
مامان محمد و ساقی
24 خرداد 92 13:51
سلام سارا جون.کجایی؟حالت خوبه؟
مامان فربد
24 خرداد 92 20:53
سلام ماشالا کیان نازه امیدوارم قدر مامان خوبشو در اینده بدونه۰خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم۰
مامان فربد
24 خرداد 92 20:54
مامان طه
25 خرداد 92 11:44
گلم بیا بروزم
مامان کوثری
26 خرداد 92 21:20
با سلام طراحی تم تولد و تم های مختلف جشن های کودکان ، طراحی تم جشن الفبا ، طراحی تقویم ، طراحی انواع فریم های کودکانه و هر طراحی دیگه ای که دوست داشته باشین رو با ما تجربه کنید طراحی و چاپ و بسته بندی انواع گیفت های هدیه مخصوص هر جشنی که شما بخواهین http://temparti.blogfa.com/ چاپ همه موارد هم انجام میشود در صورت نیاز چاپ و برش طرح های خودتون هم میتونید به ما بسپارید حتما برای یکبار از وبلاگ من دیدن کنید امیدوارم خوشتون بیاد از نمونه کارهام http://temparti.blogfa.com/
مامان مرضیه
28 خرداد 92 16:10
سلام مامان کیان و کیان جونم فدات بشم خاله با اون بلال خوردنت کوروش هم مثل تو بلال میخوره اونم عاشق بلاله ... تو پارک هم مثل تو بازی میکنه و عین تو عاشق دوچرخه هستش الهی که سالم باشی و همیشه بخندی و تو کلاس شاگرد اول باشی
مامان طه
29 خرداد 92 12:46
سلام عزیزم ما بروزیم تشریف بیارین
مامان طه
31 خرداد 92 19:27
گلم بروزم بیا
سحرمامان آمیتیس
31 خرداد 92 20:37
خاله فدات بشه عسلم پس کی میای خونمون
ثریا
5 تیر 92 0:18
ایشالله همیشه سلامت و شاد باشید و لبتون خندون
متین
8 تیر 92 10:32
پسر نازی داری اگر مایل بودید تبادل لینک داشته باشیم به من اطلاع بدین تا لینک کنم
مامان محمدرضا
9 تیر 92 15:29
به به اقا کیان ماهم هوس بلال خوردن کردیم .نوش جونت خاله ای دوست عزیز پسری ما تو2تا مسابقه شرکت کرده خوشحال میشیم به وبلاگش بیایبین وبهش رای بدین پیشاپیش ممنونم
فاطیما(مامان ایلیا)
14 تیر 92 12:43
سلام دوست خوب ایلیا ایلیا تو مسابقه ی نی نی شکمو شرکت کرده میشه کد 242 رو به شماره 20008080200 بفرستی و بهش رای بدی؟
ابجی (آرمان)
18 تیر 92 11:48
کجایین خاله جون دلم شور زد
مامان ریحان
23 تیر 92 0:05
سلام خوبی سارا بهتری ایشالا ؟ کیان خاله چطوره روشو ببوس بلال و بستنی نوش جونت
مامان محمد و ساقی
23 تیر 92 1:19
سلام سارا جون خوبی؟ تو که باز رفتی؟ بیا دیگه
نرگس مامان باران قلنبه
27 تیر 92 12:13
سارا جووووووووووووووون کجایی ؟ بابا دلمون تنگیده حداقل ی عکس بدون شرح برامون بزار!!!!!!!!!!!! کیان جونو ببوس
بهار مامانه برسام
28 تیر 92 4:58
وای وای ماشالله چه نی نی نازی خدا حفظش کنه انشاالله خوشبخت و عاقبت به خیر بشه