کیان عزیزمکیان عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 13 روز سن داره

برای کیانم ، هدیه ی ناب خدا

سلام همه زندگی من

1390/12/23 13:27
نویسنده : مامان سارا
984 بازدید
اشتراک گذاری

  سلام پسر عزیزم

می دونم الان اگه به تاریخ این پست و پست قبلی نگاه کنی ممکنه بگی مامانم یک ماهه به وبلاگم سر نزده ولیکن شرمنده مامانی ، خواهش می کنم ناراحت نشو  I'm Sorry. نو هر لحظه و هر ثانبه در قلب و وجود منی و من هیچ وقت غافل از یادت نیستم . ولی این ماهِ آخر سال خیلی سرم شلوغه و دلیل دیگش این بود که تقریباً دو هفته ای مریض  Smileyبودم  ( سرماخورده بودم  ) و سرکار نمی رفتم .

از طرفی خانه تکونی عید هم بود  که مامان جون و خاله مهناز زحمتشو کشیدن ( ازشون ممنونم )

و اینکه من تا پایان اسفند ماه سر کار می رم و بعدش مرخصی هام شروع می شده باید کارامو تحویل بدم و گزارشات پایان ماه و سال را تهیه و تحویل بدم  ....

پس عشق مامان الان بخند و بقیه خاطراتو بخون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سحرمامان آمیتیس
24 اسفند 90 1:57
قندعسلم میخوام واست یه چیزی تعریف کنم مامان ساراکه رفته بودسونوگرافی زنگ زدوگفت فرشتهای که توی دلشه پسمله مامانی خیلی خوشحال بودوباوجودسختی و دوری راه وکارتوی شرکت به عشق تونازنین تحمل میکرداینوبدون مامانیت بهترین مامان*دوست*سوپروایزر*وهمکار دنیااااااااااااااااست پس ازمامانی دلگیرنشو.عاشقتم عسله خاله