کیان عزیزمکیان عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

برای کیانم ، هدیه ی ناب خدا

فروردین 93 ...

1393/2/16 12:01
نویسنده : مامان سارا
1,239 بازدید
اشتراک گذاری

کیانم ، نازنین مامان سلام ...

گل من الان که دارم برات می نویسم اردیبهشت ماهه و دو روز دیگه دو ساله میشی محبت واااااای باورم نمیشه چه به سرعت گذشت این دوسال ...

چه اضطرابی داشتم دو سال پیش این روزاااا....

بزار دو روز دیگه باهم در مورد اون روزامون حرف می زنیم ...

کیانی امسال برای اولین بار سال تحویل خونمون نبودیم و رفته بودیم شمال ...

اولش خیلی مقاومت میکردم که سال تحویل بشه بعد بریم ولیکن بخاطر احتمال ترافیک روز 28 یعنی چهارشنبه شب راه افتادیم ...

خیلی خوب بود با اینکه خونه نبودیم ...

خیلی بهمون خوش گذشت ...

تقریبا 10 روز شمال بودیم طوری که مامان جون اینا مرتب تماس می گرفتن که ویلا ندیده ها ؛ عقده ای ها برگردین دیگه ...خندونک

دلشون برای تو خیلی تنگ شده بود مامان جون می گفت امسال عیدمارو خراب کردید که کیان رو بردید...

عسلم تو فقط دوتا عید پیش ما بودی که انقدر خاطرخواه داری آخههههههمحبت

راستش اونجا بهمون خیلی گذشت و فقط می تونم چند تا عکس از اون روزا برات بزارم ...

کیانم شرمنده مامانی تو این پست نمی تونم برات عکس بزارم ...

عکسامون همه تو لب تابه و اونم الان خاموش شد و شارژ نداره ...

بهت قول میدم تو پست بعدی هم از فروردین برات بنویسم و هم از ماه تو ، ماه اردیبهشت ، ماهی که تو رو خدا بهمون هدیه کرد ...

این روزا در حال تدارکات برای جشن تولدتم عشقم ...

زود زود بر می گردم مرد کوچولوی مامان محبت

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

mahsa
10 اردیبهشت 93 19:37
سلام، کیان جونی تولدت مبااااااااااااارک به مامان سارا بگو زودی عکساتو بذاره، هر روز بعد از کارم میام و سر می زنم ببینم چی ازت گذاشته. دلم تنگ شده واست
مامان مهراد
15 اردیبهشت 93 11:47
سلام خاله جون.... میبخشی میگم ولی اسم من مهراده " مهراد لبخند زیبای خدا" مهرداد اسم باباییه .. تقریبا تمام کسانی که لینکم کردن این اشتباه رو انجام دادن تشابه اسمیه دیگه دوستت دارم
مامان مهراد
15 اردیبهشت 93 11:49
سلام گلم. کیان جونم تولدت مبارک الهی صد ساله بشی. الهی داماد بشی به مامان بگو عکس های قشنگ رو زودتر بزاره. دلمون آب شد
مامان کیان کوچولو
16 اردیبهشت 93 0:57
پیشاپیش مبارکه عزیزم ...
mahsa
16 اردیبهشت 93 18:38
سارا جون
mahsa
16 اردیبهشت 93 18:53
انقد دلم تنگ شده که رفتم از اولین پست دوباره شروع کردم به خوندن