کیان عزیزمکیان عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

برای کیانم ، هدیه ی ناب خدا

انتخاب نام برای فرشته کوچولو

1391/1/14 21:27
نویسنده : مامان سارا
1,277 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر عزیزم ،Hello

بالاخره من و بابایی برایت اسم انتحاب کردیم  . .

تو تعطیلات عید مامان جون اینا اومده بودند خونمون عید دیدنی و همنون موقع تصمیم گرفتیم اسمتو قطعی کنیم از بین اسم های زیادی که برات انتخاب کرده بودیم ، اسم های سورنا ، بهداد و کیان کاندید شدند .

اول خاله مریمت اسم ها رو کاغذ نوشت که قرعه کشی کنه ولیکن مامان جون و باباییت با اسم کیان موافق تر بودند بنابراین با موافقت من و بابایی و بقیه تصمیم گرفتیم اسم نازت کیان باشه .

کیان به معنای پادشاه بزرگ می باشد . امیدوارم از اسمت خوشت بیاد .

بعد از انتخاب نهایی اسمت ، خاله مریمت اسمت رو کاغذ نوشت و باباییت هم بعد از وضو گرفتن یه یادداشت پایینش برات نوشت و برگه رو گذاشتیم لای قرآن .

یادداشت باباییت : کیان عزیزم انشاءا... سالهای سال در پناه خداوند یکتا و مهربان در سلامت ، عافیت و شادی باشی و 120 سال عمر با عزت در آسایش و آرامش داشته باشی .

کیان عزیزم انشاءا.. قرآن محافظ و تو حافظ قران باشی .

( راستی اگه بدونی از روزی که همه متوجه شدند تو پسری چه اسمی برات انتخاب کرده بودن !!؟؟ به اسم کیان افتخار می کنی . عزیزم همه صدات می کردن قدرت !!!!!!!!!!!! )

از امروز هم اسم وبلاگتو به نام قشنگت عوض می کنم .

تا یه روز دیگه خداحافظ آقا کیانم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

خاله نفس
14 فروردین 91 22:11
انتخابِ اسمِِ قشنگِ گل پسریتونو تبریک میگم واقعا" اسمِ قشنگیه و حتما" برازنده ی پپسر نازتونه
البته قدرتم خیلی نازه ها
ایشالا نامدار باشه و زیر سایتون بهترین ها رو تجربه کنه
مامانی لطفا" برایِ منم دعا کنین نی نیم زودی بیاد توو دلم باشه؟...


سلام خاله نفس
می رسی از نظرت . منو کیان کوچولو دعا می کنیم به زودی یه فرشته کوچولو از آسمان بیادو بشه فرشته خودت .
بازم بهم سر بزن . می بوسمت
مامان اميررضا كوچولو
14 فروردین 91 22:19
سلام گلم اتفاقي ويتو ديدم ايشالله كيان كوچولو صحيح و سالم به دنيا بياداسم نازي رو انتخاب كردين مطمئنم كيان اسمشو خيلي دوست داره به كلبه ي فرشته ي منم بيا منتظرتيم


سلام مامان امیر رضا جون.
مرسی از نظرت عزیزم . امیوارم کیان کوچولو بعدها مثل مامانش دوست های زیادی داشته باشه . حتماً بهتون سر می زنیم . می بوسمت
سحرمامان آمیتیس
15 فروردین 91 0:08
سارای عزیزم سال نومبارک انشالله بهارتون بااومدن فرشته کوچولوت بهاری تروپرازشادی وخوشی باشه تبریک میگم خیییییییییییییییییلی اسم قشنگیه الهی فدات شم کیان خاله اگه بدونی چقدردوست دارم صورت ماهت روببینم


مرسی سحر عزیزم . امیدوارم بهار 91 با شفای بابات بهاری تر بشه. راستش خیلی بهش فکر می کنم و از خدا می خوام زودتر شفاش بده . دوستم غصه نخوری معجزه برای خدا هیچ کاری نداره . من از خدا برای تو یه معجزه آرزو می کنم . می بوسمت
مامان صدرا
15 فروردین 91 10:18
به به،چه اسم قشنگی،ایشالا که نامدار باشی وبه همه آرزوهات برسی.سارا جونم بهتون تبریک میگم،اسمش بسیار زیباست،اما قدرت هم قشنگ بودا!!!!!!!مخصوصا وقتی بلوز مودبیشو با شلوار 6جیبش میپوشید. عزیز دلم



سلام مهدیه جون . خوبی عزیزم ؟ سال نوت مبارک ، عشق من صدرا خوبه؟ تعطیلات بهش خوش گذشته ؟ از طرف من ببوسش . راست می گی با شلوار شش جیبش واقعاً پسرم قدرت بهش می یاد . دلم براتون تنگ شده . آخرین روزی که با هم خداحافظی کردیم تو سرویس تا تهران گریه کردم . خیلی بد بود . اون روز دلم خیلی گرفته بود . به امید روزی که باز همدیگرو ببینیم . ماچ ماچ
خاله نفس
16 فروردین 91 22:18
خصوصی دارینا
خاله سمیه
17 فروردین 91 8:23
سلام سارا جونم دلم برات خیلی خیلی تنگ شده جات اینجا خیلی خالیه سارا هیچ کس جرات نداره به میزت چپ نگاه کنه بچه ها صندلیتو میخواستن گفتم باید به احترام سارا همین جا خالی بمونه تا سارا بیاد .راستی اسم پسرتو خیلی دوست دارم من عاشق اسم کیان هستم خیلی قشنگه مبارکش باشه


سلام سمیه عزیزم.
خوبی خانمی ، سال نو مبارک . منم خیلی خیلی دلم برات تنگ شده ، دلم برای همتون و پارس آنلاین تنگ شده . خوبی ؟ مواظب همه چیز باش نزار کسی به میزم نزدیک بشه ( شوخی می کنم ) . کی جرات کرده بود صندلی منو برداره حالا ؟ کاشکی زودتر همدیگرو ببینیم .
دوستت دارم . بهم زیاد سر بزن . راستی اینترنتو باز کردن یا نه ؟
خاله سمیه
20 فروردین 91 8:35
سلام سارا نی نی خوبه شنیدم از بچه ها که خیلی سنگین شدی مواظب خودت باش . اینترنتارو که باز نکردن وب لاگ سحرو دیگه نمی یاره فقط وب تو باز میشه بانسرین سارا بهت گفته باشما از همین حالا واسه برگشتنت برنامه ریزی کن .دلم واست تنگیده زودی کیانو به دنیا بیار ما بیایم خونتون ببینیمش
مامان اميررضا كوچولو
20 فروردین 91 9:53
سام گلم ممنون از حضور گرمتون با كمال افتخار لينكتون ميكنم تا هميشه بهتون سر بزنمو جوياي حال اقا كيان باشم استرس نداشته باش عزيزم ايشالله كيان نازم صحيح و سالم مياد تو بغلت
مامان اميررضا كوچولو خاله سميرا
20 فروردین 91 19:29
سلام گلم ممنون كه به وبلاگ فرشته ي اسموني خواهرم هم اومدين عزيز دلم قربونت بشم كه لحظه ي زايمان خواهرمو دعا ميكني ميبوسمت عزيزماينام براكيانم
samaneh
22 فروردین 91 15:46
سلام عزیزم
خوبی ؟ خوشی ؟ سلامتی ؟
کیان جان عزیزم از تو شکم مامانت بیا بیرون دیگه !!!!
میدونی چند نفر منتظرن از اون تو بیای بیرون ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
راستی اسمت خیلی قشنگه البته من و خاله مریم اول میگفتیم اسمت بردیا بشه ولی کیان هم قشنگه
منتظرتم عزیزم دوست دارم یه عالمه


عمه یکی یکدونه و خوشگلم سلام
من هم دلم می خواد زودتر همتونو ببینم ولیکن خدا گفته روز 12 اردیبهشت باید بیام تا اون روز منتظرم باشید . ماچ ماچ