کیان عزیزمکیان عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

برای کیانم ، هدیه ی ناب خدا

تولدت مبارک عشقم ( 23 فروردین تولد بابای آقا کیان )

1391/1/23 0:50
نویسنده : مامان سارا
1,148 بازدید
اشتراک گذاری

مجید عزیزم

در ستاره بارانِ میلادت
میان احساس من
تا حضور تو
حُبابی است از جنس هیچ
از دستان من
تا لمس نگاه تو
آسمانی است به بلندای عشق
جشن میلادت را به پرواز می روم
دراین خانگی ترین آسمانِ بی انتها
آسمانی که نه برای من
نه برای تو
که تنها برای “ما” آبیست

 

   محصل تولدت مبارک  همه زندگی من ماچ

( کیان مامان امروز من و خاله مهناز به بهانه خرید برای خاله ، بابایی رو بردیم خیابان فلسطین برای خرید عینک آفتابی ( آحه اونحا بورسشه ) چندتا مغازه اول بابایی برای خاله عینک انتخاب می کرد بعد مجبور شدم بهش بگم برای کادوی تولد خودش اونجا رفتیم تا برای خودش انتخاب کنه ولیکن بابایی هرچی عینک امتحان کرد به دلش نمی شست آخر هم انتخاب نکرد و ما بدون خرید هدیه برگشتیم ، حالا نمی دونم چی باید بخرم با این وضعیت هم اصلاً نمی زاره جایی تنها برم ، چیکار کنم سوال)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان اميررضا كوچولو
23 فروردین 91 10:43
سلام گلم تولد همسري مبارك الهي هميشه سالم باشه و سايش بالاي سرت و عشقتون هميشه پايدار بهترين كادوي تولدش فرشته اي كه الان تو دلته عزيزم هر وقت داري دعا ميكني خواهررمو فراموش نكن ده ساله منتظره


سلام خانمی
ممنونم . حتماً ، خواهرتونو فراموش نمی کنم . انشاا.. به همین زودی ها خبرهای خوبی بشنویم
سحرمامان آمیتیس
24 فروردین 91 20:50
سلام ساراجونم خیلی دلم برات تنگ شده تولدآقامجیدمبارک باشه ایشالله 100سال عاشقانه ترازهمیشه درکنارهم زندگی کنید.ساراجون خیلی ذوق داری تا1هفته دیگه کیان کوشولوبه دنیامیادعزیزززززززززززززمراستی توی این جورمواقع راهی نیست جزاینکه کادورونقدی حساب کنی


سلام دوستم . منم خیلی دلم براتون تنگ شده. الان که داشتم وبلاگ کیانو می خوندم داشتم باش حرف می زدم اخه از صبح خیلی تکون نخورده بود داشتم باش حرف می زدم که تکون بخوره خیالم راحت بشه بهش گفتم که خیلی دلم می خواد به دنیا بیاد و ببینمش . دکتر کیان صداش می کنم بچم عکس العمل نشون می ده .الان هم داره برات دست تکون می ده خاله سحر . از طرف منو کیان آمیتیس ببوس
باران قلنبه
21 آذر 91 16:13
سلام عزیزم دخترم باران مظفری تو مسابقه محرم اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبمون بیایی و به لینک مستقیم اتلیه بروید وبه باران امتیاز 5 رو بدهید تا 20 دی مهلت دارید واگر قبلا به کودک دیگری رای دادین بازم میتونین به باران من رای بدهید منتظر کمکتون هستم مرسی