کیان عزیزمکیان عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

برای کیانم ، هدیه ی ناب خدا

خداحافظی با دوران بارداری ( دلم برای این دوران تنگ می شه )

1391/2/5 21:02
نویسنده : مامان سارا
1,531 بازدید
اشتراک گذاری

کیان عزیزم ، امروز 5 اردیبهشت ماهه و فقط 7 روز دیگه باقی مونده .

کیان عزیزم چقدر منتظر دیدنتم ، چقدر منتظرم بغلت کنم ، ببوسمت .

راستشو بخوای خودمو تو روز 12 اردیبهشت تصور می کنم ، اتاق عمل و دیدنت برای اولین بار . بهش که فکر می کنم ضربان قلبم می ره بالا .

دعا می کنم همه کسایی که منتظر تجربه این حس هستند هر چی زودتر تجربش کنن . حس مادر شدن هر لحظهش قشنگه .

خدایا هر زنی که دوست داره مادر بشه و منتظر که تو بهشون این هدیه رو بدی ، بیشتر  از این منتظر نزار و بهشون یه فرشته هدیه کن .

کیان عزیزم ، هر شب با بابایی صحبته اینکه تو چه شکلی هستی ؟ خیال باطل

واقعاً شبیه کدوممون هستی عشقم ؟

دیروز برای آخرین بار از دوره های ویزیت دکتر ( قبل از بدنیا اومدنت ) ، رفتم مطلب دکتر بهمنی و صدای قلبتو شنیدم  الهی قربونت برم پسرم .

بعدش با عمو امید و زن عمو فروغ رفتیم هفت حوض .

آخه با سحر جون ( مامان آمیتیس) قرار داشتم ( به سحر جون زحمت دادم برگه بیمه رو ببره اداره بیمه ) وای اگه بدونی از اینکه نمی تونستم آمیتیس بغل کنم حسرت خوردم آخه تو وروجک تو دلمی .

عسلی شده برای خودش . سحر جون یه هدیه خوشگل برات خریده . ببین چه نازه . ( دستش درد نکنه )

خاله سحر با ذوق ، یکی از عکس های آمتیس و گذاشته بود تو جعبه کادوت ( ببین چه خانمیه قلب)

کیان عزیزم ، این کفش روفرشی ها رو هم عمو امیدت زحمت کشیده برات آورده ( دستشون درد نکنه )

کیان عزیزم ،  به امید در آغوش کشیدنت

خداحافظ فرشته ی عزیزم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ساقی و محمد
6 اردیبهشت 91 0:01
سلام.اول از هر چیز تبریک میگم به شما واین شازده پسر خوش قدم.
من لینکتون میکنم تا همیشه عکسها و خاطراتتون رو ببینم.من 2 بار این حال شما رو داشتم.و کاملا" درکتون میکنم.موفق باشی.فقط یادت باشه بعد از زایمان زود بیا و عکس پسرتو بزار.


ممنون از اینکه وقت گذاشتید و خاطرات کیان و خوندید . من هم لینکتون کردم . برام دعا کنید
مامان ریحان عسلی
6 اردیبهشت 91 1:13
سلام
ایشالا نی نی تون صحیح و سالم به دنیا بیآد و در آغوشتون بگیرید
به این آدرس برید ضرر نمی کنید
http://bitagholami.niniweblog.com/


مامان ریحان عسلی سلام . اسم وبلاگ ریحانه منو یاد سوهان عسلی میندازه که خیلی دوست دارم . لینک خوشمزتونو به پیوندهام اضافه کردم . ممنون از اینکه خاطات کیان منو می خونید . راستی آدرسی که باید رای بدیمو برام بنویس ممنون
lمامان نسرین
7 اردیبهشت 91 13:28
عزیزم دیگه چیزی نمونده ها ایشالله کیان جونی سالم و سلامت میاد بغلت قربون اون کفشها و دمپایی رو فرشیش برم

جیگر اون امیتیس هم برم من ناناز خانم و با اون عکسش بووووووس


مرسی نسرین عزیزم .
برام دعا کن .صدرای نازمو ببوس