کیان عزیزمکیان عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 9 روز سن داره

برای کیانم ، هدیه ی ناب خدا

عروسی عمو امید

1390/9/12 14:50
نویسنده : مامان سارا
1,292 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مامان سلام

ببخشید که مامان زیاد وقت نمی کنه برات بنویسه خجالت ولی هر بار که برات بنویسم زیاد برات حرف دارم که بزنم .

عزیز مامان دیروز با خاله صبا ( از همکارای مامانی تو پارس آنلاین ) صحبت می کردم ، خاله صبا الان تو کیش زندگی می کنه . خاله صبا الان یه دختر نانازی به اسم باران داره که تقریباً ١١ ماهشه قلب

خاله صبا همیشه منو تشویق می کرد تا زودتر بچه دار بشیم و وقتی شنید که خدا تو رو به ما داده خیلی خوشحال شده بود . دیروز که با خاله صبا صحبت می کردم خیلی سراغتو می گرفت و دوست داشت که من و بابایی چند روزی بریم کیش پیششون .بای بای

خاله می گفت باران سرخک گرفته ( الهی ، جانم ، دلم برای بچه ها که مریض می شن می سوزه  دل شکسته)

فرشته کوچولوی مامان ، ٢٧ این ماه ، عروسی عمو امید .( فکر می کنم خیلی خوش بگذره )

تشویق دیشب عمو امید خونه ما بود و عکس ٥٨ روزگیتو بهش نشون دادم . عمو امید هم مثل من عاشق بچه هاست .  .من و بابایی کلی کار داریم و باید کلی خرید کنیم . ای کاش به دنیا اومده بودی و می رفتیم قشنگترین لباسو برات می خریدیم . عروسک مامان .

عمو امید می گفت وقتی با زن عمو فروغ رفته بودند خرید یه صندلی کوچولو دیدن و برات خریدن ( دستشون درد نکنه ).

عسل مامان خیلی دلم می خواد زودتر ببینمت . از همین الان عاشقتم عزیز مامان.

قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

پنجشنبه گذشته رفتم پیش دکتر ( فرشته مامان ایشاءا.. دکتر بهمنی قراره تورو بدنیا بیاره  بخاط همین از روز اول پیش دکتر بهمنی پرونده تشکیل دادم ) و جواب آزمایش غربالگری و سونوگرفیتو بهش نشون دادم و خدا شکر دکتر گفت هم چیز عالی و طبیعی و تو یه فرشته سالمو نازی قربونت برم .

دکتر بهمنی تا عکس سونوگرافیتو دید گفت این عکسو برای یادگاری قاب کن و نگه دار ( حتماً‌ اینکار رو هم می کنم ، البته تو وبلاگت گذاشتم ) .

 

عزیز مامان ، خاله سحر که نی نی تو دلش ٨ ماهشه رفت مرخصی و تا یک ماه دیگه دختر نازش به دنیا می یاد ( براش دعا می کنم که به خوبی و خوشی این دوران براش سپری بشه ).چشمک

گل مامان ، فعلاً ازت خداحافظی می کنم  . مامان عاشقته و خیلی دوستت داره .

بای بای بای بای و ماچ ماچ ماچ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سحر
29 آبان 90 16:01
سلام سارا جووونم خوبی ؟نی نی خوبه؟مبارک باشه بسلامتی حتما مامان نی نی مثل همیشه ازهمه خوشگل ترمیشه خیلی دلم تنگ شده براتون ماااااچ راه رفتن خیلی سخت شده برام انقدر که چاقم حتما زنگ میزنم بهتون مواظب خودتو جوجوی ما باش