کیان عزیزمکیان عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 9 روز سن داره

برای کیانم ، هدیه ی ناب خدا

جنسیت فرشته مامان معلوم شد

1390/9/13 11:33
نویسنده : مامان سارا
792 بازدید
اشتراک گذاری

نازنیم ، چقدر برای این روز ،  لحظه شماری کردم که بدونم

 یا

بالاخره روز سه شنبه 8/9/90 رفتم سونوگرافی و معلوم شد که شما یه آقا پسر نازی که مامان از همین الان عاشقت شده .

پسر گلم ، یه اعتراف می کنم امیدوارم ناراحت نشی . من دوست داشتم نی نی دختر باشه ولی الان که پسری واقعاً عاشقتم و خوشحالم که پسری .

زمان سونوگرافی بابا پیشم نبود ( کارش داشت نمی تونست بیاد) وقتی بهش زنگ زدم از خوشحالی بال درآورده بود .

از جلوی ساختمان آزمایشگاه زنگ زدم به مامان جون ، به خاله آذر ، خاله مهناز ، زن عمو فروغ ، خیلی از دوستام و همکارام هم که می دونستن خودشون زنگ می زدند . نیم ساعتی اونجا بودم و داشتم تلفنی صحبت می کردم .

بعد رفتم دنیای نور و برای پسر قشنگم خرید کردم .

متینه و نگار از همکارام سر اینکه تو پسری یا دختر با هم شرط بندی کرده بودند ، الیته متینه از اولش می گفت که تو پسری . نگار شرطو باخت و باید متینه رو ببره کافی شاپ .نیشخند

خیلی وقت بود که مامانی فرصت نمی کرد بات حرف بزنه . یک هفته فبل از عروسی عمو امید خیلی سرم شلوغ بود و نمی تونستم برات چیزی بنویسم . ببخشید مامانی.ناراحت

چند روزی هم تو شرکت سرم خیلی شلوغه و کارام زیاد شده و نمی تونستم برات بنویسم.

پسر مهربونم

الان که دارم برات می نویسم ماه محرمه ، ماه محرم ماهیه که امام حسین (ع)و خانواده اش  به شهادت رسیدن . پسر امام حسین (ع) بنام علی اصغر (ع) در سن 6 ماهگی به شهادت رسید.

دیروز یعنی 6 ماه محرم روز شهادت علی اصغر بود و در مصلی تهران همایش شیرخوارگان حسینی گرفته بودند ، امروز عکس هاشو دیدم نی نی های کوچولو که همگی لباس سقا تنشون بود .

عسل مامان ، انشاءا...سال دیگه محرم این لباسو تنت می کنم و مب برمت اونجا. تا همیشه علی اصغر و امام حسین (ع) پشت و پناهت بشه .

پسر گلم ، خاله مهناز برات یه کفش خوشگل خریده که انقدرکوچولو که عاشقشم.

خودمم برات اولین چیزیکه خریدم یه کفش الستار آبی رنگ و یه لباس سرهمی که واسه زمستون سال دیگه می پوشی .

منتظرم این چند روز عاشورا وتاسوعا تمام بشه برم برات خرید کنم .

بهترین و قشنگرتین لباسارو برات می خرم عسلم .

عشق مامان من الان تو شرکتم  Computerو خیلی سرم شلوغه  پس فعلاً خداحافظ تابعد .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

lمامان نسرين
13 آذر 90 10:10
اي جانم مبارك باشه پسملت عزيزم دومادش كني ايشاللههههههههههه
عمه متي(متينه)
1 دی 90 9:35
اي جان.پسر بينظيره سارا..... من از اولش ميدونستم كه تو يه مرد واقعي ميشي و روي همه اونايي كه با من و بابات مخالفت كردن رو كم ميكني عمه متي عاشقته
عمه سمانه
24 بهمن 90 15:47
برادر زاده عزیزم من واسه دیدنت لحظه شماری می کنم . واست از اصفهان جوراب خریدم . خیلی دوستت دارم عمه سمانه