کیان عزیزمکیان عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 13 روز سن داره

برای کیانم ، هدیه ی ناب خدا

یا مسح حسین یا علی اصغر ادرکنی

1391/9/1 20:20
نویسنده : مامان سارا
797 بازدید
اشتراک گذاری

لالا

      لالالالایی گل پونه

                           قناری بی آب و دونه

                                                    خدا خودش روزی رسونه                     لالا لالا

لالا مادر تو بدون شیر

                         این لبه یا اینکه کویر

                                                 گلم گریه نکن صدات می گیره              لالا لالا

گفتم بگن به سقا ، دیگه داره می شه دیر

                                                زودتر بیا وگرنه بچه ام می افته از شیر

لالا انقد نشون نده گلوتو

                         وا کن دو دست کوچولوتو

                                                     دعا کن یکم عموتو                  لالا

لالا پرستوی سرخ و سفیدم

                               کی گفته من شیرت نمی دم

                                                               شیری نمونده ای امیدم               لالا

خونتو تو دست بابا

                      به دست آسمون داد

                                           آروم آروم خوابت برد

                                                                  تا تیر تورو تکون داد

برای جوونی تو چه نقشه ها که داشتم

                                              عصای دستمو تو کربلا جا گذاشتم

دیشب خواب می دیدم دلمو بردی

                                      سه چهار تا دندون در آوردی

                                                                    از دست من غذا می خوردی

 اما.......... امشب دلشوره دارم گاه و بی گاه

یادت باشه یه بارم به من مادر نگفتی

                                          مواظب خودت باش از روی نی نیوفتی

.....

                              دلم شکست تا دیدم گهوارتو شکستن

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زینب مامان امیر عباس
2 آذر 91 22:14
سلام دوست خوبم... حالت بهتره انشالله .. من و از دعا فراموش نکنی ها