کیان عزیزمکیان عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 13 روز سن داره

برای کیانم ، هدیه ی ناب خدا

کیان و همایش شیرخوارگان - مصلی تهران

1391/9/3 20:30
نویسنده : مامان سارا
1,252 بازدید
اشتراک گذاری

یا صاحب الزمان

                 فرزندم

                         را نذر یاری قیام تو می کنم اورا

                        برای ظهورنزدیکت برگزین و حفظ کن .

کیان عزیزم سلام ،

نفس مامان ، امروز خدارو هزاربار شکر کردم بخاطر وجود نازنینت .

پسرم ، سال پیش روز علی اصغر تو دل مامانی بود و من برای این روز چه رویاهایی در سر داشتم که خدارو شکر امروز به حقیقت پیوست و من تورو با لباس سقایی یردمت همایش شیرخوارگان .

صبح ساعت 6:30 بیدار شدم تا زود آماده بشیم ولی ساعت 7:30 از خونه اومدیم بیرون خجالت

من و تو و خاله آذر سه تایی رفتیم مصلی ، قربونت برم که از نیمه های راه خوابیدی و وقتی رسیدیم بیدار شدی و خیل آروم بودی و برخلاف تصورم که فکر می کردم سروصدا اذیتت کنه اصلاً اینطور نبود و از وسطای مراسم دوباره خوابیدی .

امروز خیلی دعا کردیم و از آقای بزرگ علی اصغر خواستم با دستای کوچیکش گره از مشکل همه باز کنه.

خواستم همه مامانایی که منتظر نی نی هستند تا سال دیگه روز علی اصغر نی نی دار شده باش و سقاشون کنن و ببرتشون مراسم شیرخوارگان ( دقت کردی یعنی همه باید پسر بشن نیشخند)

( خداجون مخصوصاً خاله زینب ، خاله الهام ، خاله نفس ، خواهر سمیرا جون ، نسیم دوست خاله مهناز ، یواشکی بگم خود خاله مهناز و همه و همه ... )

ااااااااااااااااااااااالهی آمین

کلی هم از شما عکس انداختیم شازده جونم :

 

و شما تو اون همه سرو صدا خواب بودی ( به خودم رفتی نفسم نیشخند)

گهواره ای که برای تبرک آورده بودند و همه سعی می کردن بهش برسن

خاله جون آذر و شما

یه نی نی که کلید کرده بود تو رو ببوسهقلب

و الناز جونی و کیان جونی

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان کیان
3 آذر 91 22:23
ای جاااااااااااااانم عزیز خاله چه ناز شدییییی
سارا جون خودت خوبی؟عمل شدی عزیزم؟


سلام خانومی ، هنوز نه، 15 روز دیگه دکترم وقت داده.
نرگس
4 آذر 91 0:12
خدا پشت و پناهتون باشه


همچنین شما و همه نی نی های گل
lمامان نسرین
4 آذر 91 11:31
ای جون دلم قربونت برم چقدر تو این لباس ناز شدی عسلمممممممممممم بوس بوس بووووووووووووووس ایشالله علی اصغر نگهدارت باشه خاله جون
دست مامانتم درد نکنه که همت کرده و شما رو برده به این مراسم قشنگ و خوب.قبول باشه


مرسی عزیزم .
برنامه شما و زنداداشت جور نشد که بین نه ؟
اشکال نداره
مامان محمد و ساقی
4 آذر 91 13:29
سلام عزیزم
قبول باشه گلم
عکساش خیلی قشنگه عزیزم.همشون
ایشا... همه ی اونایی که در انتظار نی نی هستند سال دیگه همین موقع تو دامنشون باشه.
عکسهای کیان رو میتونی تو مسابقه ژورنال دنیای نفیس شرکت بدی


سلام خانومی
ممنونم که بابت مسابقه خبر دادی .
شرکت کردیم
سحرمامان آمیتیس
5 آذر 91 1:31
اییییییییییییییییییییییییی جاااااااااااااااااااانم قربونت بشم عسل بزنم لهش کنم آخه پسرم انقدر نازززززززززززززززززززززززز


مرررررررررررسی دوست جونم . دلم برای شما و شرکت تنگ شده
زینب (مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
5 آذر 91 7:16
سلام دوست خوبم ...
ماشالله ناز که بود با این لباس عسل شد ...
خدا برات نگهداره انشالله ...
از اینکه تو همه ی دعاهات من و یاد میکنی خیلی خیلی ممنونم ... انشالله خدا صدای دعاهاتو بشنوه ...
خیلی نگرانت هستم ...
انشالله زودی خوب بشی به حق حضرت عباس


سلام خانومی
ممنونم ، انشا.. تو این روزهای عزیز حاجات همه اجابت بشه ما هم همینطور
نگران نباشم گلم ، خدارو شکر یک هفته ای هست که از اون دردهای کشنده خبری نیست ، انشا.. تا روز عملم هم دیگه درد نیاد سراغم .
مامان نینی
5 آذر 91 19:49
سلام عزیزم چه نینیه خوردنیه نازی دارین از طرف من ببوس این عسلو ممنون که به وبلاگ نینیم سر زدین.میخوام لینکتون کنم دوست خوبم:::
ثمین
15 آذر 91 12:48
سلام گلم
منم لینکتون کردم. به جمع دوستان دنیای نفیس خوش اومدین.
در مسابقه هم علی خوشتیپ با 50 تا رای برنده شد که عکسش در پست ثابت هست!
بابت شرکت در مسابقه ممنونم! هدف ثبت یه آلبوم از فرشته های کوچولوی معصوم بود.
دوست دارم سارا جون