کیان عزیزمکیان عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 9 روز سن داره

برای کیانم ، هدیه ی ناب خدا

دلم هواتو کرد کیان مامان

1391/9/22 15:15
نویسنده : مامان سارا
569 بازدید
اشتراک گذاری
 
اگـــَـــــر دیوانگی نـیـسـت پَس چیست ؟؟؟

وقتی در این دُنیای بـه این بزرگــــی . . .

دلت فقط هـــــَـــــوای یک نفر را میڪُند...!!
کیان عزیزم ،
 

اگر روزی رسیدی که من نبودم تمام وصیتم به تو این است :
" خوب بمان " از آن خوب هایی که من عاشقش بودم .... !!

 

( ساعت 4:7 دقیقه بعداز ظهر یه روز بارونی و دلگیر و من الان سر کارم و خیلی دلم هواتو کرده تا یک ساعت دیگه که می بینمت خداحافظ)

 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

پویا تم
21 آذر 91 18:05
سلام عزیزم برا طراحی تم تولد وجشن دندونی کودک دلبنتون به وبلاگم سربزنید ممنون
پویا تم
22 آذر 91 13:49
عزیزم باتم فیل هم خواستی برات می درستم هر کدوم رو خواستی بگو
ninipics
26 آذر 91 0:04
با سلام و عرض ادب
اگه مایلین از نوزاد در خواب شیرین شما یا بستگان شما عکس های خلاقانه و حرفه ای در محیط ارام منزل شما یا آتلیه عکاسی ما برای همیشه به یادگار باقی بماند، مقدمتان را برای بازدید از وب سایت خود به دیده می نهیم...
کیان جونه ناز و دوست داشتنی منتظرتیم

www.ninipics.blogfa.com

حتماً به وبتون سر می زنم





مریم
27 آذر 91 10:58
سلام عزیزم
خداحفظش کنه کیان گل به سرتو که هرچه بزرگترمیشه نازترمیشه .امیرعلی من هم خیلی زود قیافه اش عوض میشه .این حس عشقی که روزانه هم بیشتر میشه درک میکنم و از صمیم قلب آرزوی سلامتی دارم براشون. من شمارو با افتخارلینک می کنم اگه شما هم دوست دارین منو لینک کنید خوشحال میشم. کیان و امیرعلی با هم دوست باشن.


سلام مریم خانومی
خداامیرعلی جونو برات نگه دار عزیزم . ممنونم که به من و کیان افتخار دادین و بهمون سر می زنیم . با کمال میل لینکتون می کنم خانومی .