کیان عزیزمکیان عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 9 روز سن داره

برای کیانم ، هدیه ی ناب خدا

خودمونیم ! چه حس قشنگیه حس مادر شدن

1391/9/22 16:31
نویسنده : مامان سارا
702 بازدید
اشتراک گذاری

کیان عزیزم

اگه بدونی این روزا چقدر منو ذوق زده می کنی و مادر بودنمو به یادم میاری .

ممنونم کیانم بخاطر وجودت . بخاطر اینکه هستی و من هر روز غرق در این حس قشنگم ، حسی که گاهی تا مرز بارونی شدن چشمام پیش می ره  

عسل مامان ، امروز هفت ماه و 12 روزته ، دیشب داشتیم با بابایی در مورد اینکه چقدر بزرگ شدی صحبت می کردیم  

این روزا وقتی از سر کار برمی گردم و میایی بغلم دیگه بغل کسی نمی ری . وقتی تو بغلمی به همه می خندی و اگه کسی بخواد که بری بغلش خودتو می کشی عقب و با دستت نشون می دی که نمی خوایی ( یعنی انقدر بزرگ شدی نفسم ؟ )

تازه اگه خودم بخوام بزارمت زمین و برم تو یه اتاق دیگه !!!!!! تا وقتی من جلوی چشماتم که خوبی ولی اگه جلوی دیدت نباشم  چنان گریه می کنی که انگار کسی تو رو زده و یا خوردی زمین  چرا خوب عزیزم ؟؟؟!!!

وااااااای کیان یاد گرفتی من برات نانای نانای بخونم  تو از کمر به بالارو عقب جلو می کنی و می رقصی ، فکرشو بکن ... اگه آهنگ زدنو متوقف کنم تو هم متوقف می شی و من دوباره شروع می کنم ، تو هم دوباره شروع می کنی به رقصیدن

( ااااااااااااااااالهی درد و بلات به سر مامانت )

داری سعی می کنی وقتی دمر شدی پاهاتو به حالت چهاردست و پا بیاری بالا و چهاردست و پا بری .

غذای مورد علاقت سوپای خوشمزه من و مامان جونهنیشخند ، روزا شیر خشک نان 2 می خوری . پوره سیب زمینی که با آب مرغ نرم شده و یا پوره هویج هم می خوری .

برای اینکه تسکینی برای جای دندونات باشه بعضی روزا بت پیازچه می دیم تا گاز گازش کنی و دمار از روزگارش دربیاری نیشخند

خلاصه شدی یه شیشه عسل که مامان یه روز با یه بربری داغ می خورتت نیشخند

کیان همیشه عاشقتم لطفاً همیشه عشق مامان باش

 


 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

پویا تم
22 آذر 91 15:46
بله گلم اینم رمز ها کیتی45 پروانه22 آدم برفی23 زنبوری24 باب اسفنجی70 پوه20 نمونه زیاد دارم عزیزم هنوز تو وبلاگ نذاشتم
مامان کیان
22 آذر 91 19:34
وای سارا بذار یک سالش بشه انشاالله ینی روانیش میشیییییی من الان دیونه ی کیانم بعضی وقت ها تو خونه جیغ میزنم و قربون صدقه اش میرم وقتی شیرین کاری میکنه بعد بابایش دعوام میکنه میگه هییییییییییس!!!


به آقای پدر بفرمایید وقتی احساسات قلمبه می شه تا خالی نشه راحت نمیشیم
الهه مامان رادین
23 آذر 91 10:15
اره واقعا حس فوق العاده ایه مادر شدن قربون کیان بشم که اینقدر مامانشو سر ذوق میاره..ایشالا همیشه سلامت باشه این قند عسل


بعضی وقتا جو گیر میشم یبار دیگه تجربه اش کنم
آقای همسر قبول نمی کنه !!
شما هم همیشه سلامت باشین خانومیX

مامان ساقی و محمد
23 آذر 91 19:55
ایشا... این عشق همیشه پایدار باشه
ای جان پسر پیازچه خور.خیلی خوشم اومد


سلامت باشین
مامان ریحان عسلی
23 آذر 91 23:56
سلام
ای جونم قالب جدید مبارک یه وقتایی تنوع خوبه خواهر
کیانم که ماشالا هزار ماشالا روز به روز داره خوشجل تر میشه خدا برات نگهش داره


سلامت باشین عزیزم
مامان ماهان
26 دی 91 0:50
هیچ حسی تو دنیا قشنگ تر از مادر شدن نیست. امیدوارم همیشه لذت عشقتوببری دوستم خدا حفظش کنه برات تا ببینی با یک چشم بهم زدن بزرگ میشه