کیان عزیزمکیان عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 19 روز سن داره

برای کیانم ، هدیه ی ناب خدا

اولین شب یلدا

1391/10/3 11:01
نویسنده : مامان سارا
1,267 بازدید
اشتراک گذاری

امسال چه زیباست شب یلدای من طولانی ترین شبی که با تو

هستم و از یادآوری نگاه پر مهرت شب سیاهم

لبریز از نور عشق میشود

کیانم

یلدا مبارک

عکس : مامان سارا عکاس حرفه ای

کیان عزیزم ، شب یلدای پارسال شما تو دل مامانی بودی و اون شبٍ یلدا اولین بار حرکتتو حس کردم ( یادش بخیر ) قلب

و یلدای امسال ، کنار ما هستی و طولانی ترین شب سال رو کردی زیباترین شب سال قلب

روزٍ شب یلدا نیشخند من مجبور بودم برم سرکار و شما و بابا مجید خونه بودین .

چون می دونستم بابا با شما که خرید برای شب یلدا نمی ره حسابی شرمنده اش کردمو زبان و خودم خریدارو کردم . آجیل و انار و میوه و شیرینی ...  ( چون هندونه سنگین بود نخریدم نیشخند)

وقتی اومدم خونه بابا مارو شرمنده کرده بود و ناهار درست کرده بود قلب ( عشقم چقدر تو ماهی )

دوست داشتم شب یلدای امسال من باشم و تو باشی و بابایی ...

با همین افکار از بعداز ظهر انار دون کردم و ظرف آجیل رو پر کردم و میز چیدم و شمع روشن کردم و حافظ آوردم ....

بابا خشایار زنگ زد که امشب باید بیاین اینجا ، گفتم پدر شوهر گرامی ما بعد از شام مزاحم میشیم ( بخاطر شب یلدای سه نفری گفتم ) ولی پدرشوهر بازی درآوردن و مارفتیم منزلشون ساکت

قبل از اینکه بریم چند تا عکس انداختیم ولی ...خنده

 اگه نزاریم دستتو بکن تو ظرف انار اینطوری باید عکسو خراب کنی عششششششششقم ؟

یا دست به شمع بزنیو و تو دوربین نگاه نکنی ؟؟!!!

حافظ خوندیم منو پسرم

میوه خوردیم و اونم با چه ذووووووووووووقی

بجای هندونه کیک هندونه ای خوردیم

قرررررررررررربونت برم با اون موهات و نگات

و کیان و بابا خشایار و شب یلدا

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مامان کیان
3 دی 91 11:53
1 یلداتون با تاخیر مبارک
2 واااای کیان داره بزرگ میشه هاااا سارااا
3 چه پدر شوهر جونی داری!!!
4 20 تا بوسش کن از طرف من کیان رو


1. یلدای شما هم با تاخبر مبارک بوده باشه
2. راااااااست می گی و چقدر هم زود داره بزرگ میشه
3. خدا برامون حفظش کنه
4 .الان که من سرکارم و اون خونه مامان جونش ولی چشم روی چشم:
مامی طاها
3 دی 91 13:21
درود با اولین پا نهادن به دنیای انسانهای روی زمین به روزم بیا و در جشن تولد من تو هم مهمان باش منتظر قدم رنجتون هستم بدرود
مامان سپیده
3 دی 91 17:34
خوب حق داره عزیز دلم دوست داره انار بخوره اونم با دست آخخخخخخخخخ که چه مزه ای میده


مامان سپیده سلام آرتین جیگرررررررری چطوره ؟
رها
3 دی 91 18:11
سلام ممنون که به ما سر زدین عزیزم


خواهش میشه
الهه مامان رادین
3 دی 91 20:40
قربون میوه خوردنت خاله ..ایشالا 120 یلدای زندگیتم بگیری عزیزم


چنان ذوق زده بود بچم
الی مامان
3 دی 91 21:34
تولد زمستونت مبارک آقا کیان
دست مامانی درد نباشه با این همه زحمت
خدا جون این سه تا رو تا دنیا دنیا است برا هم نگهدار ...
بیشتر هم شدن بیشترشون و هم نگهدار


عاشق دعای زیرزیرکیتم اگه مجید بفهمه لینکتو می ندازه تو لیست سیاه یعنی چی بیشتر هم شدن


مامان نسرین
3 دی 91 23:56
یلداتون مبارک باشه به به چه میزی چیدی سارا دستت درست ماشالله با اینکه سر کار میری بازم حواست به همه چی هست

جیگر اون جینگیلم برم که دیگه شیطون شده قربونش برم باون لباس خوشگلش ژیله اش خوشگله بهش میاد بووووس


یعنی ترشی نخورم یه چیزی میشم
الی مامان آراد
4 دی 91 4:03
چه پسر نازنازی اسم پسر خاله آراد هم کیانه
کیان جون توی دوستهای آراد جون ثبت کردم خوشحال میشم همیشه به ما سر بزنین


حتماً ، مرسی که به ما سر زدید
افسانه یونسی
4 دی 91 11:33
یعنی هر دفعه که میام اینجا و متنهای تو رو میخونم و یا عکسهاتو می بینم همش به فکر این میافتم که منم یه کیان زمستونی برای خودم بیارم اما خوب هنوز زوده باید شرایطش رو جور کنم که بچم سختی نکشه. توی وبلاگ همه میرم اما احساسی که از خوندن متنهای تو به من منتقل میشه هیچ جا حس نکردم. گاهی حتی حس مکینم که وقتی داشتی مینوشتی چه حسی داشتی توی دلم میلرزه


سلام افساااااااااانه قلنبه ، خوبی
رااااست می گی ، پس تند تند بیا وبلاگ کیانو بخون فکر کنم چند تا پست دیگه بزارم تو هم وبلاگ دوران بارداریتو راه اندازی می کنی
چه خبر ؟ Facebook دیدمت ولی کو آقای همسر ؟
مرسی که به ما سر زدی . خوسحال شدم
سحر مامان آمیتیس
4 دی 91 11:43
الهی مبارکت باشه عزیزدلم یلداتونم مبارک باشه قربون شیطونی هات وروووجک چه میزی چیدی سارا ماشالله خوش سلیقه ای هااااااااا آفرین مامای سارا
سحر مامان آمیتیس
4 دی 91 11:45
آخیییییییییییییییی بازم چندتا عکس خوب انداختیدبااون میز فوق العاده خوش به حااااااااااااااااال کیان با این مامانش


اِ اِ اِ تو کجا بودی ؟ وروجک من تهرانم تو پردیس داری شیطونی می کنی ؟ نت داری مگه
مرسی عزیزم


سحر مامان آمیتیس
4 دی 91 11:53
سارا کاش 5شنبه بانسرین هماهنگ کنیم همه دور هم جمع بشیم وای سارا همش دلم گیلی بیلیه واسه پبجشنبه دلم یه ذره شده واسه اون توله
خوب دووووووووسش دارم هرچی جیگره توله اس خوب کیان خوب نفس اصلا ناراحت شوخوب


افسانه یونسی
4 دی 91 11:54
آقای همسر هم خوبه! سخت مشغول زندگی هستیم. دنبال کار و پول و تسویه بدهی های عروسی... هر وقت یه کم خلوت بشم از این چیزا منم یه کیان زمستونی برای خودم میارم که هی نیام اینجا حسودی کنم به شماها مدیونی اگر فکر کنی دختر بزام فقط کیان زمستونی!!! یه جوری هم برنامه ریزی میکنم که زمستون سال دیگه توی بغلم باشه...


ااااااااای ول ، یادته عشق پسر بودی ، هنوز معلوم نبود بچم پسر یا دختر می گفتی پسررررره
عشششششششششششق پسر


مامان یه فسقِلی
4 دی 91 12:24
خیلی بامزه نوشته بودید ... خوشم اومد ... خدا حفظش کنه کیان جون رو ...




سلامت باشی خانومی





باران قلنبه
4 دی 91 13:45
عزیز دلم
پس کیان داماد خودمه مامانی به همکارات هم بگو به عروستون رای بده


اااااای قربونت برم عروس خوشگلم
چشم حتماً باید رای بدن
باران قلنبه
4 دی 91 13:46
1238
زينب (مامان فرشته آسموني امير عباس‌)
5 دی 91 15:47
سلام عزيزم.. انشالله هميشه هميشه كنار هم شاد باشين
مامان دانیال
5 دی 91 16:22
یلدا و قالب وبلاگ جدید و اومدن زمستون مبارک اقا کیان.
مامان دانیال
5 دی 91 16:25
نظراتی که برات می نویسن هم جالبه. هرچند دوستانه اس و ما فقط فضولی می کنیم
مامان ریحان عسلی
5 دی 91 18:03
سلام یلداتون مبارک مهم اینه که بهتون خوش گذشته
مامان محمد و ساقی
5 دی 91 18:48
سلام عزیز به به یلداتون مبارک.چه خاطرات و چه عکسهای زیبایی ایشا... همیشه خوش باشین
مامان ماهان
8 دی 91 23:45
امیدوارم عمرت به بلندی 100 شب یلدا باشه وسالم عزیز دلم.