کیان عزیزمکیان عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 11 روز سن داره

برای کیانم ، هدیه ی ناب خدا

هشت ماهگیت تموم شد ماه من

1391/10/12 10:40
نویسنده : مامان سارا
1,004 بازدید
اشتراک گذاری

کیان عزیزم سلام

مامانی امروز شدی 8 ماه و 1 روز و 2 ساعت و 9 دقیقه و 32 و 33 و 34 و 35 و .... ثانیه قلب

ااااااااااااااااااااااااااالهی مامانی فدات بشه عشق همیشگی و جاودانی من قلب

امروز وقت دکتر داری برای چکاپ 8 ماهگیت لبخند

می دونی این روزها چقدر دوستاشتنی شدی ؟!!!

دو تا دندونات هر روز بیشتر داره خودنمایی می کنه ماچ

چهار دست و پا میری و بعد از چند لحظه فراموش می کنی چطوری داشتی چهاردست و پا می رفتی و شروع می کنی به خزیدن نیشخند

عاشق جعبه دستمال کاغذی ، کنترل ، موبایل ، تلفنی ماچ

می تونی به مبل یا دیوار تکیه بدی و بایستی و تمام تلاشتو می کنی که نیوفتی ماچ

یاد گرفتی دعوا کنی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! تعجب

آقا جون همیشه برات می خونه و اگه نخونه با صدای بلند دعواش می کنی ( اِ اِ اِ ... عصبانی) و بعد که خوند شروع می کنی به تکون دادن کمر و دست و پاماچ

دست دستی یاد گرفتی ماچ

با چنان ذوقی می پری بغل بابایی که اونو ذوق مرگ می کنی ماچ طوری که همه جا داره تعریف می کنه نیشخند

تا به امروز علی الرغم سختگیری های من و بابایی تو تغذیه ات ، مامان جون به شما همه چیز می ده که بخوری : سوپ میکس شده یا نشده ! برنج وآب خورشت اونم از هر نوعش !!! پوره سیب زمینی که عاشقشی ! فرنی اونم با چند تیکه بیسکویت مادر ! لیمو شیرین اونم نه آبش مثل آدم بزرگا که باید بزاریم دم دهنت و فشار بدیم تا تو بخوری ! زرده تخم مرغ ! قطرهای آهن و A+D و مولتی ویتامین که من نوشتم و روی یخچال زدم تا مامان جون فراموش نکنه !

خلاصه همه چیز اونم با دوتا دندون متفکر

بهترین نعمت خدا ، مامان عزیزم بخاطر همه زحمتایی که برای من کشیدی و حالا برای قلب من می کشی ممنونم ، با چند کلمه نوشتن نمی تونم وصف کنم همه خوبیهاتو ولیکن می تونم به پسرکم یاد بدم که قدر نعمت بزرگ خدا یعنی مادر را تا آخر عمر بدونه قلب

کیان عزیزم ، یعنی الان چند سالته که داری این نوشته هارو می خونی ؟

کیان عزیزم ، نمی دونم وقتی داری این خاطراتو می خونی من پیشت هستم یا نه ( خدایا خواهش می کنم باشم ... ) شاید تو آشپزخونه باشم و مشغول کارای خونه ام ، شاید رو مبل نشستم و دارم کتاب م یخونم یا تلویزیون نگاه می کنم ، شاید سرکارم و خونه نیستم ، شاید .... ولی قول بده این خاطره رو که خوندی مامان هر جاست بیا پیشم و یه بوس بده یا یه زنگ بزن یادم بنداز که یه روز با چه عشقی خاطرات 8 ماهگیتو ثبت کردم ، باشه کیان مامان ؟

به قول ننه جون ( مامانِ مامان جون که با مامان جونینا زندگی می کنه - هر وقت از سر کار میام دنبالت  می گه سارا اومد و قلبشو گذاشت سر جاش ، با شعر می خونه سارا می ره قلبشو درمیاره می زاره خونه ، سارا میاد قلبشو می ذاره سر جاش ) قلب مامان که الان خونه ای به خدا می سپارمت ماچ

ادامه مطلب : عکسای هشت ماهگیت ماه من

داری سعی می کنی که نیوفتینیشخند

دنیای مامان وقتی می خندی دنیا واسه من میشهقلب

لیمو شیرین اینطوری می خورینیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان سپیده
12 دی 91 12:35
سلامی به گرمای شومینه خونمون به مامان سارا و عسسسسسسلم کیان خاله خوبین ؟ کیان جونم منو مامانت کل زندگیمون شده بچمون و وبلاگش بابا من دلم براتون تنگ شده دوست دارم کیانم رو از نزدیک ببینم نه تو عکس کی میخواین به ما افتخار بدین تشریف بیارین منو آرتین در خدمتتون باشیم؟ کیانم آرتین خیلی مهمون دوسته هاااااااااااا
مامان نسرین
12 دی 91 15:36
هشت ماهگیت مبارک عزیزمممممممم ماشالله به تو پسر زرنگ که داری سعی میکنی وایسی
مامان ریحان عسلی
12 دی 91 23:05
سلام ای جونم 8 ماهه شدنتم مبارک خیلی شرایط سختیه ولی بازم خوبه که مامانتون هستن که براتون نگه داره خدا حفظش کنه براتون
مامان محمد و ساقی
13 دی 91 19:00
سلام عزیزم 8 ماهگیت مبارک سارا جون ایشا... اون لحظه که داره این پستو میخونه میاد آشپزخونه و یه ماچت میکنه.کیان جون اون لحظه یه سری هم به من بزن تا عکستو تو البوم ما ببینی لیمو نوش جونت.
مامان ماهان
14 دی 91 9:33
عزیز دلم8ماهگیت مبارک خدا برای مامان و بابات حفظت کنه آمین امیدوارم خدای مهربون مادر و پدرتو برات حفظ کنه و عمر طولانی بده تا بیشتر از پیش از رشد کردن تو لذت ببرن آمین
مامان سمی
14 دی 91 11:03
ای جانم ایشالا خدا حفظش کنه برات عزیزم ماشاالله
الهه مامان رادین
15 دی 91 11:04
ماشالا به کیان کوچولو..جونم چه تلاشی میکنه که نیفته.قربون لیمو شیرین خوردنت 8 ماهگیتم مبارک
الی مامان آراد
16 دی 91 15:13
عزیزم بزرگتر شدنت مبارک ببخشید دیر رسیدم


مرررررررررررررسی
مامان یه فسقِلی
16 دی 91 23:59
سلام عزیزم.

اگه زبان انگلیسی دوست داری، جهت یادگیری مهارتِ Reading در خدمت و بروزم .


مامان یه فسقلی ، سلام
من انگلیسی رو خیلی دوست دارم ولی تو یادگیریش یکم خنگم