کیان عزیزمکیان عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 11 روز سن داره

برای کیانم ، هدیه ی ناب خدا

یه روز خوب با ماهان گوگولی

1391/10/12 11:27
نویسنده : مامان سارا
774 بازدید
اشتراک گذاری

کیان مامان ، دوباره سلام

چند روز پیش یعنی جمعه برای ناهار مزاحم عمو سعیدینا ( دوست دوران مدرسه ای بابا ) شدیم ، آقا ماهان پسرشون که الان شده 2 سال و دو ماهش حسابی جیگر شده ماچ

ما وقتی شما 40 روزه بودی عمو سعیدینا رو دیدیم و الان ماهان واسه خودش جوجویی شده ماچ

دستشون درد نکنه حسابی تو زحمت افتادن ، منیره جون (مامان ماهان ) دوباره با دستپخت خوشمزه اش باعث شد که ما چند کیلویی اضافه وزن پیدا کنیم نیشخند دستپختش واقعاً خوشمزه است مثل ماماناست لبخند

مثل من خجالت ( خوب چیه متفکر )

انقدر بهمون خوش گذشت که تا نزدیکای شب اونجا بودیم خجالت

وااااااااای ماهان می اومد روبه روی تو می نشست و صداشو نازک می کرد می گفت جااااااااااانم ماچ

آخه فینگیلی ... چیکارت کنم ماچ

عمو سعیدنیا هم شرمندگی ما رو به عرش رسوندن و واسه دندون درآوردن شما کادو دادن خجالت

( ایشاا... جبران کنیم تو شادی هاشون )

منیره جون چون می دونم وبلاگ کیان و می خونی دوباره ازتون تشکر می کنم و خواهش می کنم شما هم تشریف بیارین تا چند ساعتی با هم خوش باشیم ماچ

اینم عکس شما و آقای ماهان جیگر من

تازه رسیده بودیم و شما هنوز یخت باز نشده بود ( عاشقه جذبه مردونتم عشقم )

ببین کیان، ماهان مثل فرشته ها شده با اون شیشه شیرش ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان سويل و اراز
12 دی 91 12:45
سلام وبلاگتون خيلي قشنگه لطفا مهمون وبلاگ ما هم باشيد از شكلكهاي سويل و اراز ديدن بفرماييد http://sheklakbaransevilaraz1391.niniweblog.com/
هیراد و عمه لیلاش
12 دی 91 12:49
*سلام ، ایام بر شما خوش * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
مامان سبحان جون
12 دی 91 15:38
خاله جونی از قصد که کتک نزدم گل پسری رو اخه کی دلش میاد این فرشته های خوشمل بزنه منظورم از کتک زدن همین بود که پشتش زدم تا راحت نفس بکشه
مامان نسرین
12 دی 91 15:38
ای جون دلم با اون جذبه ات عسل خاله میبینم که بعدش یخت وا شده و چادر هم زدی خونه مردم جیگرتو برم که دلم برات تنگ شده ببینم حالا این مامانت این دفعه چجوری برنامه میچینه بیارتت پیش صدرا
نرگسی
12 دی 91 17:56
مامان ریحان عسلی
12 دی 91 23:03
سلام همیشه به مهمونی غذاهاییم که خوردین نوش جونتون
مامان یه فسقِلی
13 دی 91 1:56
با پســــــــت جدیدِ " خواهرزاده گلم کــوثر" بروز هستم.

تشریـــــــــــف بیارید.

ممنـــــــون.


چشم
مامان یه فسقِلی
13 دی 91 10:44
خوشحالم که بهتون خوش گذشته... آقا ماهان هم خیلی چهره ش بامزه ست ... خدا حفظش کنه. اوووو... آقا کیان چی تو دهنش کرده؟ میخواد دندون در بیاره؟ آخــــــی فینگیلی رو خیلی خوشم اومد بامزه بود
مامان محمد و ساقی
13 دی 91 19:02
ایشا... همیشه مهمونی چه پسمل با نمکی کیان جون فدای جذبت
مامان ماهان
14 دی 91 9:39
سلام خیلی ممنون شرمنده میکنید منو. دلم برای کیان جون تنگ شده جای من هزارا بوسش کنین. انشاالله بیشتر همدیگرو ببینیم.
مامان سارا
16 دی 91 10:25
الی مامان آراد
16 دی 91 15:15
عزیزم انشالله که هر روز بهت خوش بگذره


همچنین شما عزیزم