کیان عزیزمکیان عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 12 روز سن داره

برای کیانم ، هدیه ی ناب خدا

عکست در مجله نی نی + و مشهوریت و محبوبیت

1391/10/17 12:43
نویسنده : مامان سارا
715 بازدید
اشتراک گذاری

کیان عزیزم ، تقریباً یک ماه پیش خاطره نام گذاری و یکی از عکساتو ایمیل کردم برای مجله نی نی + ( این مجله رو از زمانی که تو دلم بودی می خوندم ) .

دیروز اتفاقی از دم کیوسک روزنامه فروشی که رد می شدم یادم افتاد که باید شماره جدید این مجله آمده باشه ، یکی خریدمو اومدم خونه .

داشتم صفحاتشو ورق می زدم که دیدم اااااااااااااای جون دلم عکس عشقمو با داستان نام گذاریش چاپ کردن قلب 

این مجله رو تو آلبوم خاطراتت یادگاری نگه می دارم .

چند تا عکسم ازش گرفتم چشمک

 قلب سارا ، عاشقتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آروین
18 دی 91 2:08
salam azizam . weblog ghashangi darid . kheili ham ghashang minevisid . ba ejazatoon linketoon mikonam . ta arvin va kiyan joonam ba ham doosthaye khobi bashand . pesare golamo bebosid


سلام خانومی ، ممنون که به کیان و من سر زدید
اجازه ما هم دست شماست عزیزم خوشحال می شیم همیشه به ما سر بزنید منم حتماً لینکتون می کنم . از طرف من مارکوپولوی خاله رو ببوسین
مامان نسرین
18 دی 91 12:32
وااااااااااای سارا چه کار قشنگی کردی چه یادگاری خوبی میشه واسه پسملمون جیگرشو برم با اون عکسش تو مجله نی نی


قربونت برم عزیزم . چه حلال زاده ای امروز داشتیم با سحر نقشه می کشیدیم پاتک بزنیم خونتون
منتظرمون باش به خدا بیام باید چند تا گاز از صدرا بگیرم نگی نه ها
مامان کیان
18 دی 91 21:26
ای جووووووووووووونم کیاااااااااااااااااااانم




اااااااااااااای جونم به شما و آقا کیان من
مامان ریحان عسلی
19 دی 91 11:45
سلام
ای جونم کیان جون معروف می شود
خدا براتون حفظش کنه ... این پدر شوهرتون خیلی با حاله ها سورنا ماشینای ....


سلام، امضاء اگه خواستید می ده حتما
بابای خودمو بگو .. دربیا !!!!
مامان محمد و ساقی
19 دی 91 13:04
اینو دیروز خوندم وقت نشد کامنت بزارم.خیلی داستان اسم گذاری باحال بود.ایشا... نامدار باشه


سلامت باشید ، مجید میگه آبروی بابااینارو بردی
راست میگه