کیان عزیزمکیان عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 12 روز سن داره

برای کیانم ، هدیه ی ناب خدا

وقتی دوست و هم بازیت جاروبرقی بود

1391/10/17 12:29
نویسنده : مامان سارا
537 بازدید
اشتراک گذاری

کیانم سلام ،

مامانی خوبی ؟ عشق من که من بی نهایت عاشقتم .قلب الان سر کارم و خیلی هم دلم برات تنگ شده .

با یه دست دارم تایپ می کنم با یه دست خونه مامان جونو گرفتم قلب 

ای قربون صدات برم که الان داری تلفنی با مامان حرف می زنی ماچ

عشق مامان 12 دی ماه رفتیم چکاپ ماهانه :

قدت ( که من قربون قدت بشم ) شده 71 سانتی متر

وزنت ( که من باز فدات بشم ) شده 8کیلو 400 گرم  ( چرا توپول نمی شی جوجه مامان متفکر)

و دور سر 5/45 که دکتر گفت خیلی عالیه ( ای قربون مغز و سر کوچولوت بشم )ماچ

کارای جدید که می کنی :

جیغ بازی

من می گم کیان بیا با هم جیغ بازی کنیم 1 , 2 , 3  جیییییییییییییییییغ بعد از چند ثانیه توهم جیغ می کشی نیشخند تا جاییکه گلوت خشک می شه و به سرفه میوفتی خجالت

چهار دست و پا و بلند شدن

چهار دست و پا می ری با مهارت بسیار و با سرعت زیاد ، می تونی از لبه میز و مبل و پایه صندلی بگیری و بلند بشی و انقدر سر پا می ایستی که از خستگی شروع می کنی غرغر و بعذشم گریه نیشخند

بای بای

وقتی بات بای بای می کنیم بجای اینکه دستتو تکون بدی بای بایسرتوتکون می دی تعجب

و اما ....

هر وقت جارو برقی میارم وسط تا اتاقارو جاروبرقی بکشم چنان با سرعت خودتو می رسونی بهش و سعی می کنی ازش بالا بری که نگو .

صورتتو می گیری بالای اون قسمتی که باد گرم جاروبرقی ازش خارج میشه و انقدر تو همون حالت می ایستی که از گرماش لپات قرمز می شه و گلوت خشک میشه قهقههنیشخند

 

فقط ببین باد گرم که داره می خوره تو صورتت چه شکلی شدی

یکم که بازی می کنی می ری سروقت دسته جاروبرقی

و ظاهراً خوشت نمی یاد و دوباره می ری سروقت خود جارو برقی !!!

کیان، عزیز مامان همیشه خوب باش ، از همون خوبهایی که من عاشق هستم قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

نرگسی
17 دی 91 12:35
مامانی عکس کیان جون رو تو مجله دیدم خیلی ذوق کردم


اااااااااااای جون دلم . مرسی
فکر کردم کسی نمی خونه نی نی +
مامان ماهان
17 دی 91 23:50
سارا جون عکس جوجو کوچولوت تو مجله خیلی قشنگ بود ماشاالله به این جیگر پسر لطفا براش اسفند دود کن.
با جارو برقی بازی کردنش خیلی خوشگله مخصوصا اونجایی که داره باد گرم میخوری
من که کلی قربون صدقش رفتم و خندیدم. دلم براش خیلی تنگ شده. از طرف من هزارتا کن.


ممنوم منیره جون . شما هم عشق منو یه ماچ آبدار بکنید . اگه راست می گید دلتون تنگ شده خوب تشریف بیارید منزلمون
مامان نسرین
18 دی 91 12:31
اخی عزیزم قربونت برم که دیگه وروجک شدی پسر عسل بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس


حسسسسسسسسسسسسسسسسابی هم شیطون و به قول خاله مهنازش گستاخ شده
حنانه
18 دی 91 18:52
سلام سارا جون خیلی خیلی خوش حال شدم از این که بهم سرزدی. خوش خال میشم آراد .آیسا رو لینک کنی


ما هم خوشحال شدیم به ما سر زدید حتماً لینک می کنم
مامان نازی
19 دی 91 9:58
سلام عزیزم.ممنون که پیش ما امدید.نی نیه شما هم مثل یه فرشته نازه خدا نگهش داره


سلامت باشین عزیزم
مامان ریحان عسلی
19 دی 91 11:46
سلام
ای جونم موش موشی .... ریحانه هم به این سن بود از جاروبرقی بالا می رفت .... اوایلشم می ترسید
خصوصی


کبانم اوایلش می رفت رو standby و از ترسش تکون نمی خورد
مامان محمد و ساقی
19 دی 91 13:05
این بچه ها عاشق جارو هستن.یعنی اون عکس دومی رو دیروز دیدم کلی خندیدم.آخه نیگاش کن ببین چطوری مونده


از گرما لپاش قرمز و گلوش خشک شده بود
تصورشو بکن


الهه مامان رادین
19 دی 91 19:37
واقعااااااااااااا چی داره این جارو برقی اینقده بچه ها عاشقشن میگم نکنه مهره مار داره هاااا قربونت بشم با اون شلوار هندونهایت


به گمونم راست می گید مهره مار داره



مامان یه فسقِلی
22 دی 91 1:10
چه باحال بود ... شلوار هنـــدونه ای شو . . . ای جـــــــــونم، ماشلا باهـــوشه... هی میره سراغ کشف کردن وسایل های خونه