کیان عزیزمکیان عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 12 روز سن داره

برای کیانم ، هدیه ی ناب خدا

کیان ، مامان ، موبایلت داره زنگ می خوره !!!!

1391/10/20 14:11
نویسنده : مامان سارا
750 بازدید
اشتراک گذاری

خاله مهناز برات خریده نیشخند

بیشتر خودمون ذوق زده شدیم . اینم اولین گوشی موبایلت ماچ

ااااااااااااااای قربونت برم من مادر ، شماره موبایلت چنده مامان به من زنگ بزن 

نیشخندقهقههنیشخندقهقههنیشخندقهقههنیشخندقهقهه

اولین موبایل در سن 8 ماهگیت !

 و اونم می خوری !!!! آخ

دیشب کلی با حیوانات جنگلیت بازی کردی

 تا ولت می کردم می رفتی آشپزخونه سر وقت جای سیب زمینی پیازا

بعضی وقتا هم یه سیب زمینی بر می داری شروع می کنی میک زدنکلافه

( خداااااااااااااایا اونم با خاک روش زبان)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

مامان ماهان
20 دی 91 15:46
عزیز دلم با موبایلت برام میس بنداز شمارتو داشته باشم
سارا جون کم کم باید همه چیزو جم کنی و در ارتفاعات بزاری سیب زمینی و پیازم تو یخچال بزاری تا از سرش بیفته البته ببخشید دخالت میکنم


خواهش می کنم خواهر گلم که راهنمایی می کنم .
یادمه آقا ماهان قبلا چه حالی به اسبابای خونت داده
مامان ماهان
20 دی 91 15:48
عزیز دلم با موبایلت برام میس بنداز شمارتو داشته باشم.
سارا جون کم کم باید همه چیزو در ارتفاعات بزاری بر حسب تجربه میگم


باید همین کارو بکنم
مامان نسرین
20 دی 91 23:33
ای جون دلم با اون موبایلت شماره اتو بده داشته باشیم عزیزم قول میدم به دخترا ندم که مزاحمت بشن . بله دیگه سارا جون اول از سبد سیب زمینی و پیاز شروع میشه کم کم سر از کابینت و ماشین لباسشویی و ... در میارن قربونت برم که وروجک شدی
الی مامان آراد
21 دی 91 2:21
کیان جون مبارک باشه موبایلت شمارتو حتما بهم بگو خوب عزیزم
مامان یه فسقِلی
22 دی 91 0:50
وای چقدر بامزه ست این پستت ... ! ای ول ، موبایلشو ... دست خاله مهـــنازش درد نکنه . خیلی خوبه که از لحظه لحظه خاطرات نی نی تون عکس برداری می کنید و خاطراتش رو ثبت می کنید منظورم حرکتش به سمت سیب زمینی و پیاز هاست... وای که چقدر خندیدم از شکلکی که گذاشتی واسه این جمله : " خداااااااااااااااااااایا اونم با خاک روش" سارا جونی، خیلی سخت نگیر... به قول قدیمی ها بعضی چیزا مثه خاک، واسه بدن لازمه بدن واکسینه میشه حالا منم خودم اینو می گم، اما عمـــــــــرا طاقت بیارم فسقِلیه آینده م دست به خاک بزنه وای من که حســـــــــــــــــــــاس
مامان یه فسقِلی
22 دی 91 0:57
خواهر زاده منم عین این حیوانات جنگلی رو داره ... همیـــشه مار رو دوست داشت ... الان که بزرگتر شده ، همه حیوون ها رو میشناسه و عاشقشونه . وبلاگش هم اینه: kowsar.niniweblog.com دوست داشتی ، سر بزن.
سحرمامان آمیتیس
22 دی 91 3:48
ای جوووووووووووووووووووووووووووونم ماشالله چقدربزرگ شدی عزیزخاله وای سارا دلم واسش یه ذره شده
زهره مامان آریان
22 دی 91 9:38
سلام چه پسر خوشکلی ماشالله.مامانی تازه کارت در اومد هر لحظه خرابکاریهاش رو جمع کنی
زهره مامان آریان
22 دی 91 9:39
ببا افتخا شما رو لینکیدیم.امیدوارم دوستای خوبی باشیم
سر فرصت میام و پست های قبلیتو می خونم تا بیشتر با هم آشنا بشیم


انشاا.. ، لطف می کنید
ثریا
22 دی 91 22:08
سلام سارا جان ممنون که به ما سر زدی عزیزم ما خونه نبودیم الان اومدم دیدم پسر گلت مسابقه شرکت کرده رفتم رای بدم دیر شده بود ایشالله مسابقه بعد- پسر شما هم خیلی نازه ایشالله همیشه سلامت و شاد باشه منم با اجازه لینک میکنم


سلام عزیزم ، خواهش می کنم لطف کردید به ما سر زدید
نرگس
23 دی 91 18:55






زهره مامان آریان
24 دی 91 0:38
موبایل پسر من همینه که چند روز پیش تو لباسشویی شسته شد


ای داد بیداد ، انوقت پسرک چه کرد ؟ دیگه چی می خورد
مامان شايان
24 دی 91 9:51
سلام پسرم شايان تو مسابقه ي تولد 2 سالگي ني ني وبلاگ شركت كرده و منتظر دستاي پر مهر شماست تا 2 تا راي خوشكل بديد منتظريما... زود بيايد .شماره 22 تا دوشنبه فقط وقت داريماينم لينكشhttp://koodakeman91.niniweblog.com/post1099.php


من همین الان رای دادم . انشاا.. برنده بشه
سپیده از وبلاگ "کودک من"
24 دی 91 13:53
سلام. ثبت نشد. باید به دو نفر مختلف رای دهید.
مریم
25 دی 91 12:19
سلام مامانی آقاکیان فکرکنم بچه ها یه چیزی تو خوردن سیب زمینی و پیاز با پوست دیدین که ما ها ندیدیم امیرعلی هم عشق پیازو سیب زمینیه . راستی خاله جون امیرعلی تو مسابقه تولد دو سالگی نی نی وبلاگ شرکت کرده اگه زحمت بکشید و برید توسایت کودک منhttp://koodakeman91.niniweblog.com/ و با شماره 17 دوتارای قشنگ بهش بدین ممنون میشم .
سپیده از وبلاگ "کودک من"
25 دی 91 13:40
عزیزم باید به دو شماره مختلف رای بدید نه سه نفر. شما الان 3 شماره اعلام کردید. لطفا 2 شماره اعلام کنید.
مامان راضیه
25 دی 91 14:06
عزیزم
چقدر ناز و دوست داشتنیه
شیطونی هاشم قشنگه
به خاطر این همه کنجکاوی باید تشویقش کرد این کیان کوچولو رو


نظر لطفتونو
الناز (مامان بنیا )
25 دی 91 14:16
چه پسز نازی دارید


سلامت باشین
خواستم وبلگتونو ببینم نشد Error داد
سیب سرخ کوچولو
26 دی 91 0:43
وای عزیزززززززززززززززززززززززمعشق خاله.چه خوشمله.شانس آوردی پیشم نیستی وگرنه لپ برات نمیذاشتم کهسارا جونی حست راجع به سیب کوچولو درسته هاتازه فهمیدم پسمله


اااااااااااااااای جون دلم ، خیلی خوشحال شدم عزیزم
اسمش چی میشه پسر گلمون ؟ رامیاااااااااار
مامان سپیده
26 دی 91 14:52
ااای جونم کیان خوب میکنی عزیزم که زندگی سارا رو میریزی بهم هرکاری دوست داری بکن تازه کجاشو دیدی سارا جون این اولشه


اااااااااای خدا جون ، آرتین از اون بچه های پیش فعال باشه که حال سپیده رو بگیره
الی مامان
28 دی 91 10:24
الو ...........الو.........................
صدام و دارید آقا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


امان از دست این دوستای کیان ، الی مامان .
این روزا همش تلفنش داره زنگ می خوره چه اشتباهی کردم گفتم بچم موبایل داره
پرهام
28 دی 91 11:22
سلام مامانی
چقدر این بچه ها کاراشون شبیه همه عین کارای پرهامه
مامانی میشه بگی نینی تون وزنش چقدره چون همسن پرهامه گفتم ممنون


من تو چتم دوست داشتید بیاین تو چت .
کیان تو چکاپ این ماهش (12/10/91) 8 کیلو 400 گرم بود
نرگس مامان باران
28 دی 91 13:50
عزیز دلمی قربونت برم چقد این لباسش بهش میاد ماشالا


ممنونم خاله جونی
پرهام
28 دی 91 15:12
ببخش مامانی الان دیدم که تو چت بودی
نمیدونم پرهامم حال نداره تب داره درگیر اون بودم فک کنم بخاطر دندونشه خیلی بیتابی میکنه وخبری از دندون نیس!ممنون از اینکه به وبمون سر زدین منم لینکتون کردم که بیشتر باهاتون در ارتباط باشم


عزیزم ، تب و بی قراریش حتماً برای دندوناشه .
ایشاا... به زودی دندوناش در بیاید
مامان سپیده
30 دی 91 17:58
داشتیم مامان سارا خدا نکنه بچه هامون بیش فعال باشند این کارایی که کیان جون میکنه و چند وقت دیگه هم قراره آرتین خان انجام بده همه یه شیطنت طبیعیه خاصه همه نی نی های سالم و باهوش


هههههههههه . ایشاا... همه نی نی ها سالم باشن . شیطنت هاشون به روی جفت چشامون
مهسا
2 بهمن 91 16:15
وای خدا چقدر نازه خدا انشالله براتون نگه داره به وب منم یه سر بزنید خوشحال میشم