کیان عزیزمکیان عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 11 روز سن داره

برای کیانم ، هدیه ی ناب خدا

تولد یه وبلاگ دیگه برای یه فرشته ناز دیگه

1391/10/26 9:50
نویسنده : مامان سارا
543 بازدید
اشتراک گذاری

کیان عزیزم سلام مامانی ،

صبحت بخیر ( اگه الان که داری می خونی صبحه ) ، ظهرت بخیر ( اگه الان که داری می خونی ظهره ) یا شبت بخیر ( اگه الان که داری می خونی شبه ) هههههههههههههههههه نیشخند

چند روز پیش تصمیم گرفتم خاله منیره (مامان ماهان گوگولی ) سورپرایز کنم ، بهش اس دادم که یکی از عکسای ماهان رو که دوست داری برام ایمیل کن ، اونم یکی از عکسای گوگولی ماهان فرستاد و دیروز فرصت کردم براش یه وبلاگ درست کنم و به خاله منیر اس دادم که برو به آدرس mahemonir.niniweblog.com  ببین این بچه چقدر شبیه ماهانه عینک

بعد از چند ساعت منیر جون اس داد که اولش فکر می کردم عکس ماهان برای مسابقه می خوای ، وقتی وبلاگشو دیده بود خیلی غافلگیر شده بود و خوشحال .

خیلی خوشحال شدم که انقدر خوشحال شد و دیدم همون دیروز هم رفته آپ کرده ، البته قابل خاله منیر و ماهان گوگولی رو نداشت دوست داشتم ماهان جیگر خاله هم خاطراتش ثبت بشه .

امیدواریم خوش ترین لحظات رو در زندگی داشته باشن و تو این وبلاگ ثبتش کنن قلب.

از دوستای گل وبلاگی هم می خوام اگه دوست دارند به وبلاگ جیگر خاله سر بزنن .قلب 

اگه دوست دارید نه حتما برید سر بزنید متفکرنیشخندماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان یه فسقِلی
27 دی 91 11:57
منـــــت بر ســر تقـــویم گــذاشت و زمســــتان را خجـــالت زده کرد ...

دی را سرافـــراز کــــرد و عدد 27 را برای مـــن خــوش یـــمن کرد ...

بیا پیشم تا بهت بگم و خودت ببینی 27 دی چه روزیه.

تشــــــریف بیار گلم



تولد خواهرت مبارک مامان یه فسقلی

سیب سرخ کوچولو
27 دی 91 12:39
مرسی از محبتت سارا جونم.با اجازه لینکت میکنم عزیییزم.دوس دارم سیب کوچولو شبیه کیان جون بشه که دلم رو برده.فدای جیگر خاله بشم من.چهههههههه وبلاگ خوشملی دارهههههخوش به حال مهران جون که خاله ش اینقدر مهربونه


به شرطی که بزاری یه گاز گنده از سیب خوشمزه ات بزنم
مامان نسرین
27 دی 91 14:00
سارا جون کار قشنگی کردی مبارک ماهان جون باشه دوستم خیلی مهربونیییییییییییی


قرررررررررررررربون شما عزیزم
مامان یه فسقِلی
27 دی 91 23:02
چقــــــــــــــــــــــــدر شما مهــــــــــــــــــربونید

سر میزنم حتما


مررررررررررسی
مامان راضیه
28 دی 91 14:29
دست گلت درد نکنه خاله سارای مهربون
چشم می ریم سر می زنیم
کیان و ببوس محکم محکم


لطف می کنید
سیب سرخ کوچولو
29 دی 91 14:23
مامان سارای مهربونم مطلب فرشته ی نگهبان رو خیلی قشنگ نوشتی چشمام بارونی شد از شدت شوق و خوشحالی.خیلییییییییییی قشنگ نوشتیش فرشته ی مهربونخدا شما رو برای کیان جون و کیان جون(عشق خاله)رو برای شما حفظ کنه


مررررررررررررررسی مامان سیب خوشمزه
مامان کیان
30 دی 91 17:06



مامان ساقی و محمد
6 بهمن 91 20:31
با اینکه دیر شده ولی مبارکش باشه