کیان عزیزمکیان عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 10 روز سن داره

برای کیانم ، هدیه ی ناب خدا

پسر خوش قدم مامان

1390/9/21 16:29
نویسنده : مامان سارا
1,388 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم سلام hello

من الان شرکتم و خیلی سرم شلوغه ولیکن دلم نیومد این خبر خوش بهت نگم . البته بارها تو این مدتی که تو دل مامانی هستی خبرهای خوبی بهمون رسیده (از بسه که پسر گلم خوش قدمی )

 و امروز هم یه خبر خوب دیگه بهم رسید .

چند هفته پیش از طریق سایت عتبات عالیات برای خودم و بابایی و خاله آذر و مامان جون و آقا جون ثبت نام کرده بودم که امروز متوجه شدیم ثبت نام ما تایید شده و ما تو قرعه کشی برنده شدیم ، من اینو می زارم به این حساب که تو یه پسر خوش قدمی چون این قضیه چند بار بهم ثابت شده .

عسلم فعلاً  تا بعد .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان نسرين
22 آذر 90 14:02
اي جان ايشالله روزي باشه كه با پسملي بري اين سفرو
مامان صدرا
22 آذر 90 15:23
به به،از پا قدمش معلومه که یه مرد واقعیهایشالا که همه باهم حالشو ببرید
الهام
22 آذر 90 15:42
ساراجون توروخدا راجع به شركت و اتفاقاتي كه مي افته تو سايت واسه پسرت چيزي ننويس. مي ترسم وقتي دنيا بياد و بزرگ بشه و اين چيزارو بخونه و بفهمه كه ماچقدر تورو حرص داديم راه بيفته تو پارس آن لاين و از يكي يكيمون انتقام بگيره. تا بخوايم بهش ثابت كنيم كه بابا مسائل كاري بوده و هيچ قصد و غرضي نداشتيم از چند ناحيه نقص عضو شده باشيم. خدمت آقا طاهاي بي نظير محترم هم عرض كنم كه ما هواي مامانشو داريم نگران نباشه.
مامان آمیتیس
26 آذر 90 19:47
ای جان قربون این پسمله خوش قدم بشم من ساراجون پسرت مثله خودت نازو مهربونه مطمئنم خیلی مواظب خودتون باشید من که فعلا تو شمارش معکوس به سرمیبرم تا5شنبه