کیان عزیزمکیان عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 13 روز سن داره

برای کیانم ، هدیه ی ناب خدا

شب یلدا

1390/10/3 13:54
نویسنده : مامان سارا
627 بازدید
اشتراک گذاری

Flowerیلدا یعنی یادمان باشد که زندگی آنقدر کوتاه است که یک دقیقه بیشتر با هم بودن را

باید جشن گرفت

عزیز دلم سلام.

یلدای سال 90 ، اولین یلدایی است که تو پیش ما هستی ، خیلی هم نزدیک به منی و فکر می کنم تنها یلدایی که اینقدر به هم نزدیک باشیم فقط همین یلداست ، چون یلداهای دیگه تو کنارمی ولی این یلدا تو وجودمی .

امیدوارم یلداهای زیادی را با هم تجربه کنیم .

پسر عزیزم حتماً زمانی که این خاطراتو می خونی دیگه می دونی یلدا به چه شبی گفته میشه .

من و بابایی اولین یلداتو تبریک می گیم وعاشقانه دوست داریم .



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مقميك
5 دی 90 11:59
سلام سلام پسر نازو دوست داشتني مامان سارا كه هنوز يه كوجولويي و بدنيا نيومدي..من همكارو دوست مامانيتم كه هم مامانتو دوست دارم و هم تورو كه هنوز تو دل مامانتي..اينو بدون كه وقتي متوجه شدم كه خدا تورو تووجود مامانت گذاشته از ته دلم خوشحال شدم اميدوارم كه پسر سالم وشاد باشي و عمرت هم مثل يلدا طولاني.. ميخاستم اينم بگم كه امسال هم اولين كريسمس و سال نو ميلادي كه خيلي خيلي به مامانت نزديكي كوچولو..واست دعا ميكنم كه هميشه سلامت باشي واسه مامان بابا.. سعي ميكنم بازهم واست بنويسم..
مامان آمیتیس
16 دی 90 15:48
سارا جونم سلام عزیزم دیگه چیزی تا اومدن پسرنازت نمونده خیلی مواظب خودت باش دلم تنگ شده براتون واقعا لذت بغل کردن بچه ای که ازگوشت وخون خودآدمه به سختی این دوران بارداری وکار خیلی می ارزه.