کیان عزیزمکیان عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 9 روز سن داره

برای کیانم ، هدیه ی ناب خدا

دعوت به یک مسابقه از طرف یک دوست

1391/11/24 15:53
نویسنده : مامان سارا
729 بازدید
اشتراک گذاری

کیان عشق مامان ، باز ما به مسابقه دعوت شدیم

 ( این میشه دومین مسابقه ای که تا بحال شرکت کردی عینک )

صفورا جون مامان آوا خوشگله ، ما رو به یک مسابقه که اونم پاسخ به سوال :

هدفتون از ساخت این وبلاگ چی بوده ؟

دعوت کردن ( ممنونم صفورا خانومی قلب )

 

 

من از گذشته ها خاطراتمو ثبت می کردم ،‌وقتی یه بچه مدرسه ای بودم وقتی دبیرستانی شدم و وقتی رفتم دانشگاه ، می نوشتم روزها و خاطرات بد و خوب رو ، تو دفتر خاطرات و گاهی تو تقویم جیبی که همیشه پیشم بود ( هنوزم چندتاشونو دارم ) ، دوست داشتم زمانایی که می شستم و خاطرات سالهای قبل رو می خوندم .

الانم خیلی خوشحالم که دارم خاطرات با تو بودن رو ثبت می کنم ، لحظه لحظه با تو بودن ، قدم به قدم با تو بزرگ شدن ، با تو خندیدن ، با تو گریه کردن ، با تو بازی کردن و با تو بچگی کردن ، نوزادی رو تجربه کردن ، شش ماهگی ، نه ماهگی را به پایان رسوندن .

اول وبلاگت نوشتم که این وبلاگ رو به تو تقدیم کردم که فرشته ای از بهشتی ، می خوام که وبلاگت بشه همون تقویم جیبی مامانت که همیشه همراه بود و توش می نوشت ، برات می نویسم لذت با تو بودن رو تا خودت بتونی بنویسی لذت زندگی رو .

عشق مامان همه هدفم از ساخت این وبلاگ این بود

عشق مامان خوب بمون

از همون خوبهایی که من عاشق هستم

حالا هم باید سه تا از دوستای خوبمو به این مسابقه دعوت کنم

دوستای خوب که خیلی زیادن ، بعضی از اونا هم توسط بقیه دوستای خوبه دیگه به این مسابقه دعوت شدن نیشخند منم شما سه تا دوست گرامی رو به این مسابقه دعوت می کنم :

مامان نفس و کنجد کوچولو

مامان منیر و ماهان عسلی

زینب خانومی و روزنه های امید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
24 بهمن 91 12:10
آفرین به این دست به قلم ...


ممنونم
جشنواره تولید کتابهای صوتی کودکان
24 بهمن 91 13:44
عزیز بزرگوار مامان سارا برآنیم تا بزرگترین کتابخانه صوتی برای کودکان و نوجوانان ، بویژه کودکان نابینا را ایجاد کنیم .برای این کار، کافی است یک یا چندین کتاب مناسب کودکان و نوجوانان را انتخاب کرده، آن را بازخوانی نموه و فایل صوتی را برای ما ارسال نمائید و یا اینکه یکی از قصه ها ،داستانها و متل های محلی خود را با زبان و لهجه خود ضبط و به این جشنواره ارسال نمائید.بدین ترتیب شما علاوه بر اینکه در یک حرکت فرهنگی عظیم سهیم شده اید، بی هیچ هزینه ای جزو پدیدآورندگان کتاب کودک می شوید و همچنین در راه حفظ فرهنگ ، زبان و یا لهجه محلی خود گامی بزرگ را می پیمائید. از شما بزرگوار رسما دعوت به عمل می آید تا در اجرای این جشنواره ، درخواست " همکار افتخاری" ما را پذیرا باشید و با اطلاع رسانی یا هرگونه اقدامی که خود صلاح می دانید، یاری مان نمائید.
گرل
24 بهمن 91 14:12
سارا جون نی نی وبلاگ وبلاگ های منو مسدود کرد منم رفتم بلاگفا حالا بیا اونجا
راستی با اجازت اسم وبلاگ کیان رو بین قالب هام گذاشتم اشکال نداره که


دوستم آدرسش چی هست ؟ خواستم بیام ولی نشد
مامان نفس
24 بهمن 91 22:17
من دقیقا" متوجه نشدم کجا باید هدفم رو بگم؟!!


بعنوان یک پست جدید تو وبلاگ خودت عزیزم
مامان علی خوشتیپ
25 بهمن 91 11:26
خیلی زیبا احساست رو نوشتی عزیزم
جاودانه باشی


ممنونم خانومی
مامان محمد و ساقی
25 بهمن 91 13:39
سلام سارا جون
خیلی قشنگ و با احساس نوشتی
به قول مامان علی خوشتیب جاودانه باشی
این قالبت خیلی خوشگلههههههههههههههه


ممنونم شما و مامان علی خوشتیب جاودانه باشید
گرل
25 بهمن 91 15:02
گلم این ادرسمه
www.gogoli-temp.blogfa.com


دیدم گلم