کیان عزیزمکیان عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 4 روز سن داره

برای کیانم ، هدیه ی ناب خدا

یه کار جالب

1391/11/25 15:49
نویسنده : مامان سارا
1,046 بازدید
اشتراک گذاری

 

یه شرکتی هست تو آلمان که از روی نقاشیهای بچه ها براشون عروسک می سازه. ( درست مثل ایران نیشخند )  بچه ها  میرن و عروسکی که میخوان به شرکت سفارش بدن رو نقاشی می کنند و بعد از چند روز عروسکشون به همراه نقاشیی که کشیده بودن براشون ارسال می شه.

خیلی باحال بود نه ؟ دوست داشتم تو ایران هم اینکارو می کردند تا یکی از نقاشی هاتو می دادیم تا عروسکشو بسازن خیال باطل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

ناز داداش
25 بهمن 91 16:36
سلام سارا جون نقاشی ها با اون عروسکا خیلی بامزه بودند


خیلی
نرگس
25 بهمن 91 17:05



منم
مامان ماهان
25 بهمن 91 18:07
خیلی جالب بود سارا جون. واقعا کاشکی تو ایران هم بود. بچه ها تو تخیلاتشون ایده های جالبی دارن اگر به واقعیت برسه براشون خیلی هیجان انگیز میشه. کاشکی بود


واقعاً اونم بچه های ایرانی که IQ دارند در حد تیم ملی
پرهام
25 بهمن 91 22:31
ان شالله سر ندید هامون تاسیس میشه!


بله بله حتماً . انشاا...
مهسا(مامان هستی)
26 بهمن 91 0:56
واااااای چه جالب بوووووووود ای کاش تو ایران هم اینطوری بووووود


اااااااااااااااای کاااااااااااش
الی مامی آراد
26 بهمن 91 4:00
وااااااااااای چه خوب بود کاش اینجا هم بود


کااااااااااااااش
الی مامان
26 بهمن 91 8:14
درست مثل ایران...


دیدی درست مثل ایرانه
گرل
26 بهمن 91 12:23
سلام چه جالب و خوشگلن این عروسکا
راستی سارا جون تونتسی بیای وبلاگم ادرسم رو برات فرستادم


به آدرس جدیدت رفتم دوستم موفق باشی . هر روز بهتون سر می زنم
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
27 بهمن 91 2:42
چه باحاااااااااااااال ...

امیدواریم تو ایران هم بیاد البته هزینه ش هم خیلی گرون میشه ها ...


فکر کن که هزینه اش گرون نباشه
مهم نیست ای کاش بود و ایران تا این حد پیشرفت کرده بود
مامان دانیال
27 بهمن 91 19:00
واای چقدر جالب. خیلی خوشم اومد... کیان نانازه: بوس


ممنونم . بوس هم برای شما
مامان نفس
28 بهمن 91 11:26
چه باحال
میدونی شرکتِ توو کدوم شهرشه؟ جدی میپرسما
شایدم نقاشی همه نی نی ها رو جمع کردیم دادیم عمه م ببره اون شرکته/ عقده ای شدیم از بی امکاناتی بخداااا


جدی می گی نفس جون ؟ آمارشو می گیرم بهتون می گم
گرل
28 بهمن 91 15:52
دزسته که ایران همچین کارخونه ای نداره اما ماشاا... مامان ایرانی اینقدر با سلیقه هستن که بتونن خودشون درست کنن
من یه زمانی عروسک پولیش و پارچه ای درست می کردم ان شاا.. هر وقت خودم نی نی دار شدم و بچم نقاشی کشید سعی می کنم خودم براش همچین چیزی درست کنم فقط نیاز به الگوی درست داره که بادقت میشه کشید و از روش عروسک درست کرد


خانومی شما خودتو با ما مقایسه نکن ، شما هنرمندی می خواهید شما راه بندازید این کاررو ! چطوره
مامان راضیه
28 بهمن 91 18:18
خیلی باحاله اگه ایران هم بود واسه خودمونم سرگرمی می شد هی نقاشی می کشیدیم هی عروسک تحویل می گرفتیم
حالا هرکی استعداد عروسک سازی داره می تونه اینکارو بکنه ما از حالا سفارش می دیم


والا ما هم سفارش می دیم ، اصلاً خودم نقاشی می کشم می فرستم تا عروسکشو بسازن
مامان ریحان عسلی
28 بهمن 91 19:26
چه جالب


گرل
29 بهمن 91 13:04
عزیزم من یه قالب وبلاگ جدید با عکس کیان جون براش درست کردم می فرستمش به ای میلت یه هدیه از من به کیان حساب کن..... می خوام به نوعی تبلیغات هم بشه قالب شادی هستش
ممنون میشم بعد خبرش رو حتما بهم بده


وااااااااااای شرمنده کردید منو ممنونم .ایشا.. تعداد مشتریان هرروز بیشتر و بیشتر بشه دوستم
زینب مامان فرشته آسمونی امیرعباس
30 بهمن 91 15:17
سلام خوبی ؟
کیان جون من خوبه ؟
چرا خبری ازت نیست ...



خاله زینب شرمنده ، اس دادم گفتم که چقدر گرفتارم .
مرسی جویای احوالمون هستید
مامان امیر محمد
30 بهمن 91 16:07
سلام مامانی واقعا کاش تو ایران هم بود عزیزم پسرم تو مسابقه شرکت کرده و برای برنده شدن به رای شما احتیاج داره ممنون میشم به سایت زیربری ه بهش رای بدی http://shahrekhatere.niniweblog.com/ کد515 رای دادی حتما خبرم کن
مامان محمد و ساقی
1 اسفند 91 15:23
کار جالبیه.ولی من فکر می کنم تو یه سایتی تو ایران دیدم که همچین کاری میشد.نمیدونم فکر می کنم عروسک از روی چهره ی بچه ها میساختن.شاید هم توهم زدم


غلط نکنم توهم باشه
شقایق مامان آرشا
1 اسفند 91 20:28
چه جالب.خوشحال میشم تبادل لینک کنیم.موافقتتون را برام نظر بزارید.


حتماً خانومی
يه مامان
13 مرداد 92 13:48
مامان مهربون اين كارو تو ايران هم دارن ميكنن خب ! اتفاقا چند وقت پیش تبلیغش رو تو نی نی وبلاگ هم دیدم . هنوزم هست . اگه به صفحه اصلی سایت نی نی وبلاگ سر بزنید تبلیغش بالای ویترین نی نی وبلاگه ... اسم شرکتشم لهفت هستش ... اونا هم دارن همینکارو میکنن مامانی ...