کیان عزیزمکیان عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 4 روز سن داره

برای کیانم ، هدیه ی ناب خدا

تقدیم به نسرین عزیزم و فرشته دوست داشتنی اش که من عاشقشم

1391/12/3 21:26
نویسنده : مامان سارا
745 بازدید
اشتراک گذاری

تقدیم به نسرین عزیزم و فرشته دوست داشتنی اش صدرا

امروز اول اسفند ماهه ،سال گذشته اول اسفند پنج شنبه بود اگه اشتباه نکنم ، چون خاطرم میاد از شرکت اومدیم بیرون و داشتیم می رفتیم که سوار سرویس بشیم و من گوشی ام در آوردم زنگ زدم به نسرین ؛

من : سلام دوستم

نسرین ( با صدای تقریباً بی حال ولی شاد ) : سلااااااااااام

من : ...

نسرین :....

واااااااااااااااای کیانم از اون روز 365 روز گذشته ، هیچ وقت فکر نمی کردم گذشتن 365 روز به مانند گذشتن یه روز بشه .

انگار همین دیروز بود .

صدرای خاله وقتی به دنیا اومدی خداوند با تمام عظمتش به زمین لبخند زد و بهار را به یمن حضورت در روزهای زمستان به مامان نسرین و بابا مرتضی هدیه داد

  نسرین عزیزم ،  یکسال مادری ی هدیه ناب خدا مبارکت باشه

  صدرای دوست داشتنی یکسال فرشتگیت بر روی زمین مبارک

 یک ساگیت مبارک عسلک من

 

یه بوس و با یک دنیا آرزوی خوب برای 120 سال آینده برای نسرین عزیز و عسلکی بنام صدرا که من عاشقشم

دوست داشتید به وبلاگ جوجوی یکساله سر بزنید و بهش تولدشو تبریک بگید

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان محمد و ساقی
1 اسفند 91 15:21
تولد صدرا جون مبارک باشه
مامان امیر محمد
1 اسفند 91 15:29
سلام خاله جون من تو مسابقه شرکت کردم وبرای برنده شدن به رای شمااحتیاج دارم ممنون میشم به این سایت بری و بهش رای بدی خـــــــــــــــــالــــــــــــه امروز اخرین روزرایگیری http://shahrekhatere.niniweblog.com/ کد515امیرمحمد رای دادی خّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّــــــــــــبـــــــــــرم کن حتما تا ازت تشکر کنمــــــــــــ
lمامان نسرین
3 اسفند 91 12:12
واااااااااااااااااااااااااای دوست مهربونم بازم مثل همیشه لطف کردی خیلی حیلی ممنونم عزیزم

دقیقا لحظه ای رو که گفتی زنگ زدی یادم میاد مثل برق و باد گذشت
قربون تو و کیام جونم برم دوستتون دارم بوووووووووووووووووووس


یادش بخیر ، انشاا... صد سال سلامت و شاد باشین


مامان ماهان
14 اسفند 91 0:30
تولد صدرا جون مبارک باشه