کیان عزیزمکیان عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 5 روز سن داره

برای کیانم ، هدیه ی ناب خدا

این روزهامون ...

1392/1/8 10:31
نویسنده : مامان سارا
673 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم فقط می خوام بگم که داره خوش می گذره ...

تو این تعطیلات ما مسافرت نرفتیم ، فقط چند جا عید دیدنی رفتیم و چند نفر اومدن خونمون عید دیدنی و تقریباً از صبح تا شب رو تو خونه می گذرونیم ( به لطف نداشتن ماشین !!! ) ولی فقط داره خوش می گذره

چون تو هستی ...

هستی من همیشه باش ...

و اما امسال تو اولین عیدی هاتو گرفتی ، بابا می گفت نری باز تو وبلاگ کیان بنویسی که کادو چی گرفتی !!!

کیانم ، آقا جون و بابا خشایار عیدی پول دادن

خاله آذر، خاله مهناز، عمو امید، خاله سحر برات لباسای خوشگل عیدی گرفتن

و کلی عیدی دیگه از عموهای من و عمه و دختر عمه های بابایی ..

دست همگی درد نکنه و دوباره سال نوشون مبارک ..

ولی اقای همسر من عیدی که گرفتم رو خیلی دوست دارم نیشخند می خوام از اینجا هم ازت تشکر کنم

پس نگو چرا نوشتی عینک

و اما منم برای بابایی کفش عیدی خریدم و عکسی هم ننداختمنیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

آرام خانوم
8 فروردین 92 11:32
وااااااااااااااااااااااااااااااااای
خدایا خوب منم دلم میخواد.
ایشالا همیشه سرشار از شادمانی باشید.


همچنین شما
رومینا آبجی آرمان
8 فروردین 92 13:14
چه عیدی خوشگلی . مبارکت باشه خاله جونم
رومینا آبجی آرمان
8 فروردین 92 13:15
خاله جون خدایی خیلی ساعتت قشنگه ها


خدایی قابلی نداره رومینای من
مامان ماهان
8 فروردین 92 15:13
خوش به حالتون مسافرت نرفتین. کاشکی منم جای شما بودم. خیلی قشنگه مبارک باشه خانومی.
آقا کیان چه کیفی کرده پیش مامان و باباش. خوش باشین همیشه


چرا دوستم مگه مسافرت خوش نگذشته بهتون ؟
مامان محمد و ساقی
8 فروردین 92 22:12
عیدیها مبارک باشه


سلامت باشین
نرگس مامان باران
9 فروردین 92 1:22
مبارکه


سلامت باشین
نرگس مامان باران
9 فروردین 92 1:34
یه چیز خیلی باحال
الام همسرم اومد پیش من و یه دفعه چشمش افتاد به وبلاگ شما و کیان رو دید میگه وااااااااااااای خدای من چقدر اینا شبیه همن هههههههههههه


دیددددددددددددددددددددددددددددددددی
مامان نفس
9 فروردین 92 15:22
وااااااااو gucci

دست بابا درد نکنه حساااااااااااااااابی


قابل شما رو نداره دوستم
مامان ریحان عسلی
11 فروردین 92 2:20
عیدی هات مبارک ایشالا به شادی استفاده کنی
مهسا(مامان هستی)
11 فروردین 92 15:43
مباااااااااااااااااااارکه عزیزم
مامان کیان کوچولو
18 فروردین 92 13:42
سلام عزیزم مرسی که پیشمون اومدی ..
چه عیدی خوشملی مبارک باشه .
چه گل پسر شیطونی .. ماشالله .. با دیدن عکساش یاد شیطونی های کیان خودم میفتم ..
ورووجک های دوست داشتنی .

امیدوارم که روزای شاد و خوبی داشته باشید .


خواهش می کنم ، بازم میایم
شادی برای همه باشه انشاا...