کیان عزیزمکیان عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 6 روز سن داره

برای کیانم ، هدیه ی ناب خدا

کیان 92

1392/1/8 10:46
نویسنده : مامان سارا
972 بازدید
اشتراک گذاری

بیچارم کردی از بس که از تو شومینه میارمت بیرون ...کلافه

روزی 30 بار کتابای طبقه پایین کتابخانه رو که دستت بهش می رسه رو می ریزی پایین کلافه

همشم می زنی نیشخند

 و نتیجه اش این میشه که اینطوری می خوابی

و نتیجه دیگه اینکه همه این روزا می گن سارا چقدر لاغر شدی ! رژیم گرفتی ؟

عمراً بهشون بگم که چطوری لاغر شدم نیشخند

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

آرام خانوم
8 فروردین 92 11:31
عزیز دلم.
خوب نی نی مون میخواد از بچگی مبتکر و مخترع بشه.
دلش میخواد تازه شم.
منم همینجوری بودم خب که الان اینم.

مامان طه
8 فروردین 92 12:36
سلامممممم عزیزم بروزم


چشم حتماً میام
رومینا آبجی آرمان
8 فروردین 92 13:13
ای جانم عزیز دلم چه قدر شیطون شدی . قربون ناز خوابیدنت


خیلی شیطون شده رومینا
مامان ماهان
8 فروردین 92 15:17
قربونت برم خوب میکنی هر کاری دلت میخواد بکن. جیگرتو برم که در حال فوضولی هم حواست به دوربین هست
سارا جون خسته نباشی. عزیزم از ارتفاعات استفاده کن بچمون ماشالا داره قدش بلند میشه.


سلام منیر جون ، به سلامتی برگشتید از سفر، خوش گذشت ؟
مامان مریم
8 فروردین 92 17:08
جیگرم چه ناز خوابیده...یه ماچ گنده


مامان محمد و ساقی
8 فروردین 92 22:11
سلام سارا جون
عیدت مبارک
پس شیطنت هاش گل کرده.اگه بدونی من سر محمد چه شکلی بودم.همه از دور میدیدن یه روح داره میاد.اینقدر لاغر بودم


عن الغریب منم اینطوری میشم

درست نوشتم عن الغریب ؟

نرگس مامان باران
9 فروردین 92 1:25
خب مگه بده!!!!!!!!!!
بچمون به فکر تناسب اندام مامانشه
کیان جون عزیزم تا دلت می خواد شیطونی کن باران منم دست کمی از شما نداره تا غافل میشم میبینم هرچی تو کابینت هست رو ریخته بیرون و خودش اون تو نشسته


قربون هر دوتاشون
مامان علي خوشتيپ
9 فروردین 92 1:35
عاشق اين كاراي بچه هام
ناشكري نكن.دوست داري كلي پول كلاس ورزش و دكتر تغذيه و ...بدي؟
ميشه يه يك ماه كيان قرض بدين به من؟پولم ميدم بابتش


حتماً، فقط به نشان لیزی حک شده دقت لازم داشته باشید که نوع تقلب رو بهتون ندن ( تبلیغ بوتانیکال اسلمینگ از بس دیدم )
مامان علي خوشتيپ
9 فروردین 92 1:35
راستي مجدد سال نو مبارك


قربون شما
مامان نفس
9 فروردین 92 15:19
واااااااای سارا نمیدونی چقد ذوق کردم رفته بالای شومینه همیشه فک میکردم آرومه نمیدونم چرا واسه همین الان انگار توی دلم قند آب کردن اینجوری دیدمش
دلم میخواست خودم ازون بالا میاوردمش پایین و یک عدد ماچِ فشاری ازون باحالاش نثارش میکردم تا بازم بره اون بالا هه هه ههههه

بیا خصوصی


واااااااااای که من بیچاره شدم ، اینکه می ره اون بالا بس نیست سفال های توی شومینه رو میگیره دستش لیس می زنه
مامان سبحان جون
9 فروردین 92 16:38
سلام کیان جونی عیدت مبارک خاله جون اینقدر که شما نی نی خوشملا وروجکین طفلکی مامانا حسابی خوشتیپ میشن منم حسابی از وروجک بازی های این شیطونکم خوشتیپ شدم تو یک هفته 8 کیلو کم کردم بس که پسرکم وروجک هست ولی خب دلخوشی ما مامانا همین شیطونی ها هست دیگه ایشالا همیشه سالم و سلامت زیر سایه ی مامان و بابای مهربون زندگی کنن


و من راضی ام از این وضعیت و اندام خوب
خدارو صد هزاربار شکر بابت وجودشون
مامان محمد و ساقی
10 فروردین 92 19:34
عن الغریب منظورت به زودیه؟
مامان ریحان عسلی
11 فروردین 92 2:19
خواب های رنگی ببینی کیان جون حالا مونده داری خیلیییییی کار داری تازه داری به خونه های بی جاذبه می پیوندی سارا جون
مهسا(مامان هستی)
11 فروردین 92 15:41
الهیییییییییی قربونت برم پسرک شیطون و شیرییییییییییین
مهسا(مامان هستی)
12 فروردین 92 16:50

الهییییییییییی قربون اون نگاه های نااااااااااااااازت


مامان میعاد
14 فروردین 92 21:50
عزیزم چه پسر شیرینی


ممنونم عزیزم
مامان نسرین
16 فروردین 92 23:46
ای جون دلم تو که اروم بودی عزیزمممممممممم ماشالله داری شیطون میشیااااااااااا جیگرتو برم با اون نگاه کردنت



تازه سارا جون بزار قشنگ راه بیوفته لاغرترم میشی بعلهههههههههههه;
اینش خوبه نسرین جان
مامان آنی
21 فروردین 92 17:12
ای جانم این کیان کوچولو خیلی نازه
راستی عزیزم در آتلیه به گل پسرمون رای هم دادم


زحمت کشیدید
نرگس
22 فروردین 92 12:36
ماشاالله به کیان عزیزم
ماشاالله خیلی شیطون شدی ااااااااا


آره ماشاا...
مادام
23 فروردین 92 0:05
هزار ماشاا... خیلی عکس قشنگیه برای مسابقه.به امید برنده شدنش


انشاا... .ممنونم