کیان عزیزمکیان عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 6 روز سن داره

برای کیانم ، هدیه ی ناب خدا

جشن میلادت را به پرواز می روم

1392/1/24 13:14
نویسنده : مامان سارا
1,341 بازدید
اشتراک گذاری

 

مجید عزیزم

در ستاره بارانِ میلادت
میان احساس من
تا حضور تو
حُبابی است از جنس هیچ
از دستان من
تا لمس نگاه تو
آسمانی است به بلندای عشق
جشن میلادت را به پرواز می روم
دراین خانگی ترین آسمانِ بی انتها
آسمانی که نه برای من
نه برای تو
که تنها برای “ما” آبیست

سال گذشته شما پیشمون نبودی و جشن تولد بابارو ندیدی ولی امسال کلی براش قر دادی و دست زدی .

خوش بحالِ بابایی ، امسال با پسرش رفتیم براش کادو خریدیم .

مجید عزیزم و بابای کیان ، تولدت مبارک

( به دلیل درد لعنتی سنگ کیسه صفرا حالم بد شد و راهی درمانگاه شدم و سرم نوش جان کردم و همه برنامه هام بهم ریخت ، خوب شد کادوی تولد بابایی رو یک روز قبل دادیم ! )

البته بعد از درمانگاه و سرم رفتیم خونه بابا خشایار و شب یه تولد کوچولو گرفتیم ولی چون دوربین خودم نبود  عکسی ندارم بزارم ( البته با موبایل انداختیم که بعداً می گذارم )

راستی 23 تولد الناز خانومی هم بود که بخاطر فوت مادربزگش و چهلمش که 23 افتاده بود تولدی براش نگرفتیم و خاله آذر در نظر داره بعداً یه تولد کوچولو براش بگیره.

الناز خاله تولدت مبارک

 

پ.ن : دوباره درد جانکاه کیسه صفرام داره شروع میشه و چون آنزیم های کبدم بالاست عمل نمی کنن .باید آنزیم ها پایین بیاد تا عمل کنم . برام دعا کنید دوستان .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

آرام خانوم
24 فروردین 92 14:03
تولدش مبارک... لی لی لی لی لی لییییییییی... میخواید براش از www.bazidan.com اسباب بازی بخرید؟؟؟
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
24 فروردین 92 14:06
سلامی سارا جان. آخ... چقدر بد ... ایشالا بلا دوره تولد همسریِ گلت هم مبارک
پرپرواز
24 فروردین 92 15:14
سلام به مامان سارا امیدوارم کوچولو ی زیباتون همیشه سالم باشه .وب زیبایی دارید .من یک وبلاگ زدم با موضوع تربیت دینی فرزندان.در لیست وبلاگهای منتخب هم باعنوان پرپرواز قرار داره .خوشحال میشم سری بزنید ،نظر بدید و اگه خوشتون اومد لینگش کنید. یا علی
مامان مریم
24 فروردین 92 16:20
امیدوارم هرچه زودتر خوب بشی دوست گلم...همیشه به شادی و تولد...
مامان طه
24 فروردین 92 18:56
بلا دوره ایشالا ساراجون ایشاالا زودی خو بشی تولد همسریتم مبارک کیان جونمو ببوس
زهره مامان آریان
25 فروردین 92 23:29
تولد بابا مجید مبارک.انشالله همیشه سایش بالای سرتون باشه.
امیدوارم شما هم به زودی خوب بشی و درد نکشی عزیزم.ما برات دعا می کنیم.
کیان گلم رو ببوس


ممنونم خانومی ، بوسیذن کیانم رو چشمم
مامان ماهان
25 فروردین 92 23:54
عزیزم ایشالا زودتر خوب بشی. نمیدونستم دوباره سروکله دردات پیدا شده. ایشالا سلامتیتو زودتر بدست بیاری.
آقا مجید تولدتون مبارک. ایشالا 120سال کنار خوش باشین و سلامت


برام دعا کن منیره جونم
مامان محمد و ساقی
26 فروردین 92 0:41
سلام سارا جونی
تولد بابای کیان جون یعنی همسرتونمبارک باش.ایشالله همیشه سلامت باشن


قربون شما
مامان محمد و ساقی
26 فروردین 92 0:42
سارا خیلی برات ناراحت شدم.امیدوارم زود خوب بشی عزیزم.خیلی مراقب باش تا به نتیجه برسی


این دفعه دیگه تا عمل نکنم ول نمی کنم
مامی کوروش
26 فروردین 92 10:03
عزیزم انشا... بلا دوره
ممنون که به وب ما اومدی و ممنون که لینکم کردی
من هم لینکت می کنم عزیزم


خواهش می کنم بازم بهمون سر بزنید
زینب مامان امیرعباس فرشته آسمونی
26 فروردین 92 13:37
سلام... تولد اقای همسر مبارک باشه ...
انشالله همیشه در کنار هم با شادی زندگی کنید...
سارا به یه دکتر دیگه هم خودتو نشوت نیدادی بد نبودا ... الهی برات بمیرم انشالله زودی خوب بشی


زینب عزیزم من بابت این بیماری پیش چندتا متخصص رفتم ، خدایی هم خوب بودند ولیکن بخاطر آنزیم هام که نا متعادل شده همشون به اتفاق می گین نمی تونی عمل کنی ، دعا کن برام
مریم(مامان نگین)
26 فروردین 92 15:33
برات آرزوی سلامتی می کنم و امیدوارم به زودی به دور از دغدغه بیماری یا کار یا هر چیز دیگه ای با کیان تو پارک بستنی بخورین و لذت ببرین


انشاا..
نرگس مامان باران
27 فروردین 92 10:07
بلا به دور
تولد همسری هم مبالکه
ایشالا سالیان سال با عشق کنار همسرتون زندگی کنید


قربون شما ، همچنین شما و باران خوشگل من و همسر محترم