کیان عزیزمکیان عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 5 روز سن داره

برای کیانم ، هدیه ی ناب خدا

یازده ماهگی و کمی مانده تا یک سالگیت

1392/1/26 10:43
نویسنده : مامان سارا
813 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم سلام،‌ باورم نمیشه که تا چند روز دیگه می خوایم جشن یک سالگی برات بگیریم .

سال گذشته این روزها یادمه روز شماری می کردم برای ١٢ اردیبهشت و دنیا اومدنت با یه دنیا استرس !

مرخصی زایمانم هم شروع شده بود و هر روز خونه خودمون بودیم یا خونه مامان جون بودیم !

و امروز ...

تا روز شنبه ٣١/١/٩٢ فقط می رم سرکار و بعدش حتماً قراره بهمون خوش بگذره !

چند روز پیش برای چکاپ یازه ماهگی با هم رفتیم پیش دکتر منصوری و تو یازده ماهگی :

قدت :٧٤ سانتی متر

وزنت : ٩ کیلو ١٥٠ گرم ( قربون خودتو ١٥٠گرم وزنت )

و دکتر منصوری فرمودند که یواش یواش شیر پاستوریزه هم بهت بدیم ، و یه چیز خیلی خوبِ دیگه  که می تونی بستنی بخوری و من عاشق روزهای ام که قراره با هم بستنی بخوریم ،‌اونم تو پارک . تو روی تاپ و من در حال هل دادنت !

کیانم ،‌دعا می کنم بحث عمل و این کیسه صفرای پر از سنگم زودتر ختم به خیر بشه و من برای تولدت برنامه ریزی کنم .

این عکس مربوط به یازده ماه و سیزده روزگیته ( یعنی دیروز )

و در حال رقصیدن و پایکوبی با موبایل خاله مهناز ( با آهنگ مورد علاقه ات )

عاشقتم عشق ِ یازده ماهه من !

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

زینب مامان امیرعباس فرشته آسمونی
26 فروردین 92 13:35
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام الهی خوفونش برررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررم ای جانم چه تمونی میده خودشو


اوه اگه بدونی چه رقاصیه
الی مامی آراد
27 فروردین 92 1:21
تولد همسرتون رو بهتون تبریک میگم انشالله همیشه سایشون بالای سرتون باشه و شما هم سریعتر خوب بشین و بای کیان جونم یک تولد خوشگل بگیرین بعدش هم ما هم جشن وبلاگیمون رو با عکسهای خوشگلش بگیریم


انشاا... ممنونم خانومی
نرگس مامان باران
27 فروردین 92 10:06
الهی دورت بگرده خاله نرگس ماشالا رنگ نارنجی خیلی بهت میاد عین ماه شدی عسلکمممممممممم


ممنونم
مامان بنیتا
27 فروردین 92 12:59
سلام عزیزم..ممنون که وبلاگ دخترم اومدی و تولدشو تبریک گفتی
چه پسر نانازی ..خدا براتون حفظش کنه
راستی از نوشته هاتون فهمیدم شماهم سنگ کیسه صفرا دارین..منم به همین مشکل دچارم و خیلی ناراحتم که با این سن کم مجبورم کیسه صفرامو در بیارم
ایشالا به سلامتی عمل می کنید و از دردش راحت می شین


آخی عزیزم شما هم این مشکل رو دارید ؟ خیلی ناراحت شدم ، درکتون می کنم بابت دردهایی که تحمل می کنید . کی باید عمل کنید ؟ حالتون خوبه ؟
راستی ممنونم که سر زدید
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
27 فروردین 92 14:14
ای ول ... چه پایکوبیِ باحالی
مامان ریحان عسلی
28 فروردین 92 0:39
11 ماهگیت مبارک وای عشق میکنم می بینم پسرت ماشالا هزار ماشالا هزار ماشالا همه جوره زرنگه هم دندونش زود در آورد هم زود چهار دستو پا رفت هم داره کم کم راه می افته اسپند دود کن نگی من چشمش زدم
صفورا مامان آوا
28 فروردین 92 13:46
ای جاااااااااااااااان چه رقصی میکنه
مامان مانی
28 فروردین 92 15:07
سلام خانمی تولد همسری رو بهتون تبریک میگم و انشاا... همیشه درکنار هم خوشبخت باشین سال نو رو هم تبریک میگم و تولد کیان جان رو پیشاپیش تبریک عرض میکنم الهی عین مانی جونم با گوشی میرقصه قربونش برم
زیتب مامان فرشته آسمونی امیرعباس
28 فروردین 92 18:57
این رقاصیشو به خالش رفته ... مثل خالش شناگر خوبیه فقط آب تو دست و بال نداره
مامان ماهان
31 فروردین 92 14:53
ماشالا. الهی قربونت برم که وقتی هم میرقصی بازم ناز میکنی. ... همین کارارو کردی که مامانتو خونه نشین کردی وروجک
الهه مامان رادین
31 فروردین 92 16:31
چه رقاصی بودی خاله ما بی خبر سارا جان ایشالا کیسه صفرات هم دست از اذیت کردن برداره به هر صورتی که بهتره خوب بشه ایشالااااا
مامان نسرین
2 اردیبهشت 92 2:24
یازده ماهگیت مبارک عسلمممممم.دیگه چیزی نمونده به تولدت. قربون اون پایکوبیت برم من با اوم لباسای قشنگت. سارا جونم دعا میکنم این مشکل کیسه صفرا هم به خیر و خوشی تموم بشه دوستم.
مامان آنی
5 اردیبهشت 92 9:38
ای جونمممممممممممم
زهره مامان آریان
7 اردیبهشت 92 2:05
رقاص کوچولو چه بامزه شده
مامان آروین
9 اردیبهشت 92 2:38
ای جونم آقا کیان همیشه شاد باشی و به رقص و پایکوبی قربووووووووووووون ژستات بشم . وای که چه خوردنی هستی . پیشم بودی یه ماچ جانانه از لپات می گرفتم .