کیان عزیزمکیان عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 5 روز سن داره

برای کیانم ، هدیه ی ناب خدا

خداحافظ ای ...

1392/1/26 15:55
نویسنده : مامان سارا
1,538 بازدید
اشتراک گذاری

امروز  26/1/92 رفته بودم دفتر پردیس ( پارک فن آوری )  همکارا یه مراسم خداحافظی ترتیب داده بودند. خیلی لطف داشتند و کلی آرزوهای خوب برای من و تو کردند .

منم به پاس از لطفشون این ایمیل رو براشون فرستادم :

سپاس خدای را که سخنوران، در ستودن او بمانند و شمارندگان، شمردن نعمت های او ندانند و کوشندگان، حق او را گزاردن نتوانند

به پاس از همه دوستان و همکاران گرامی

خداوند منان را شاکرم که بر من منت نهاد تا بخشی از عمر خویش را در جمع با صفا و پر محبت شما همکاران گرامی سپری کنم ، به یقین ادعا میکنم که طول این مدت بهترین روزهای زندگی کاری ام بوده و هرگز فراموش نخواهد شد .

و با سپاس و قدر دانی از الطاف مدیران گرامی ، از خداوند متعال نعمات بی کران و استمداد  و پشتیبانی برای شما عزیزان آرزومندم و با امید به اینکه از صمیم قلب قصورهای اینجانب را بخشیده و این حقیر را

حلال فرمایید ، همگی شما را به خداوند بزرگ می سپارم .

بودن در کنار شما افتخاری ست که تا همیشه به آن خواهم بالید

و

خاطره های شیرین شما  همواره در صفحه ی ذهنم جاوید خواهد ماند

و واقعاً parsonline  فراموشت نخواهم کرد

من و همکارای بخش فروش وتمدید ADSL

من و مینا جون که جایگزین من شد .

بهش تبریک می گم و براش آرزوی موفقیت دارم

من و سحر جون مامان آمیتیس چشم قشنگه خاله

و لطف زیادی که بهم داشتند و هدیه ای که برام گرفته بودند

سلام ای طلوع سحرگاه رفتن

خداحافظ ای آبی روشن عشق

خداحافظ ای همنشین همیشه

خداحافظ ای ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (41)

پرهام ومامانش
26 فروردین 92 22:47
فک کنم دو دل شدی؟
یا از الان دلتنگ دوستان؟


دودل که به هیچ وجه ولی دلتنگ دوستان حتماً
مامی کوروش
27 فروردین 92 9:12
ساراجون انشا... که مرحله بعدی زندگیت برات پر از موفقیت و روزهای خوش باشه ، امیدوارم مشکل سنگ صفرات هم بزودی رفع شه


ممنونم از شما دوست عزیزم
نرگس مامان باران
27 فروردین 92 10:04
عزیزم همه این دلتنگیا میارزه که همیشه با کیان جونم بمونیمیدونم سخته ولی بهترین کارو کردی


واقعاً میارزه و تازه دارم افسوس روزهایی که بدون کیان گذشت رو می خورم
مامان ریحان عسلی
27 فروردین 92 10:26
سلام
آخی چه زیبا نوشتی
ایشالا کیان جون وقتی که بزرگ شد قدر مامانشو بشتر می دونه و کلی بهت افتخار می کنه
امیدوارم زودتر درد سنگ صفراتم رفع بشه و خوب خوب بشی


انشاا..
برای کیسه صفرام هم دعا کنید
الی
27 فروردین 92 13:48
فکر کنم تصمیم درستی گرفتی من که شجاعتش رو ندارم هر چند که کیانی ندارم که به خاطرش نرم سر کار ولی اگه یه روز بخوام این تصمیم روبگیرم خیلی برام سخت میشه
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
27 فروردین 92 13:58
چقدر با صفا چقدر جالب چقدر دوست داشتنی واقعا حس خوب از دیدن عکس ها، بهم دست داد
مریم(مامان نگین)
27 فروردین 92 14:05
همیشه خداحافظی دلگیره!
الیما
27 فروردین 92 14:19
lموفق باشید خیلی بیشتر از آنکه در رویاهایتان هست ... کیان را بخورید ...خیلی
مامان محمد و ساقی
27 فروردین 92 14:34
وای پست خداحافظی من ندیدم
سارا جون من گپ هستم ولی شما اف هستی نمیتونم چت رو شروع کنم


مینااااااااااااااا
مامان محمد و ساقی
27 فروردین 92 17:11
سلام عزیزم وای چه پست غمگینی با این شعرآخرش آخه چرا استعفا دادی دختر
مامان محمد و ساقی
27 فروردین 92 17:13
وای خانم های خوشتیپ ماشالله سارا جون برای خودت جواهری هستیا خصوصی
ابجی (آرمان)
28 فروردین 92 11:28
وای خدا گریم گرفت خاله جون کیان جونمو ببوس
زیتب مامان فرشته آسمونی امیرعباس
28 فروردین 92 18:57
انشااااااااااااااااااااااااااالله به سلامتی... انشالله همیشه در کنار هم ششااااااااااااااااااااااااد باشین و سلامت
مامان مریم
29 فروردین 92 18:19
با کارت خداحافظی کردی ولی مطمئنن دوستیهاتون برقراره...امیدوارم روزهای پرنشاطی رو پیش رو داشته باشی..
مقمیک
29 فروردین 92 21:45
آخیییی... دلم گرفت خداحافظی و دل کندن خیلی سخته.. سارا جون دلم برای تو وهمه بچه ها تنگ شد. عکسها قشنگ بودن. امیدوارم همیشه شاد و سلامت و موفق باشی در کنار کیان عزیزم.
مامان محمد و ساقی
30 فروردین 92 0:56
سلام سارا جون.کجایی؟بیا یه خبر بده
مامان کیان
30 فروردین 92 1:23
ای باباااااا این شعرا چیه سارا جون دلمون گرفت ولی واقعا حس بدیه اولش ولی بعد همه چیز طبیعی میشه و میبینی که هیچ چیز قشنگتر و شیرین تر از کنار کیان روزهاتو سپری کردن نیست.البته اونم تا یه مدتی که از آب و گل در بیاد ایشالا و دوباره مشغول به کار بشی.وای چقدر حرف زدم
مامان بنیتا
30 فروردین 92 2:01
سارا جون خیلی وبلاگ قشنگی برای گل پسرت درست کردی..من که واقعا از خوندن پست هات لذت بردم از اینکه دوست خوبی مثله شما پیدا کردم خوشحالم..کیان عزیزمو ببوس
مامان محمد و ساقی
31 فروردین 92 14:42
سلام سارا جون وای من خیلی نگرانت هستم.کجایی نکنه صفراتو عمل کردی؟امیدوارم سلامت باشی.خوب اومدی یه سر بزن از حالت بگو.الان میخوام برم وب آمیتیس بپرسم ازت خبر داره یا نه؟ولی چیزی نمیگم
مامان ماهان
31 فروردین 92 14:50
ایشالا خوش باشی و سلامت در کنار کیان جیگر بهتون خوش بگذره
الهه مامان رادین
31 فروردین 92 16:35
مطمئنا روزهای خوشی در پیش داری
مامان ترنم کوچولو
1 اردیبهشت 92 11:24
سلام کیان جونم من ترنم هستم خوشحال میشم با منم دوست بشی پیش منم بیا راستی وبلاگت خیلی قشنگه ها
مامان دوقلوها
1 اردیبهشت 92 14:03
موفق باشی عزیزم
مامان ریحان عسلی
1 اردیبهشت 92 17:47
سلام دینگ دینگ کسی اینجا نیست گرد و خاک همه جا رو گرفته
مامان نسرین
2 اردیبهشت 92 2:20
سلام دوستم .اخی روز اخر تو پردیس بوده.چه جاهایی عکس گرفتی من ندیدم اینجاهارو جاتون عوض شده بوده؟ ایشالله از این به بعد با کیان جون روزهای خوب و خوشی بگذرونید و حالشوببرید
مامان نسرین
2 اردیبهشت 92 13:23
سارا جونم چه خبرا؟تو خونه خوش میگذره؟دیگه صبحها راحت میخوابین ؟
مامان طه
2 اردیبهشت 92 14:10
سلام گلم بروزم
مامان محمد و ساقی
3 اردیبهشت 92 0:04
سارا چی شدی؟دوستت هم جواب نداد
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
3 اردیبهشت 92 14:38
یه وخت آپ نکنید ها ...
فلوریا مامان دیانا
3 اردیبهشت 92 18:45
_¶¶¶¶¶¶______¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _________¶¶¶¶¶¶¶¶ ___________¶¶¶¶ ____________¶¶ _____________¶ ____________¶ ___________¶ __________¶ ________¶__¶¶¶_________¶¶¶ ________¶_¶___¶_¶¶¶¶¶_¶___¶ ______¶__¶__¶__¶_____¶__¶__¶ _____¶___¶_¶¶¶_________¶¶¶_¶ _____¶___¶_________________¶ ______¶___¶_______________¶ ______¶¶___¶__¶¶_____¶¶__¶ _____¶__¶__¶__¶¶_____¶¶__¶ _____¶__¶__¶_____¶¶¶_____¶ _____¶___¶_¶____¶___¶___¶ ______¶______¶___¶¶¶___¶ _______¶______¶¶_____¶¶ ________¶_______¶¶¶¶¶__¶¶ _________¶______________¶ ___________¶¶¶¶___________¶ _____________¶________¶____¶ _______¶¶¶___¶_________¶____¶ ______¶___¶¶¶¶________¶¶¶¶__¶ ______¶______¶_______¶____¶_¶ ______¶______¶______¶_____¶¶ ______¶_______¶_____¶_____¶ ______¶_______¶¶¶¶¶¶_____ دوست داریم کیان کوچولووووووووووووو سارا جون ایشاله که همیشه توی زندگیت موفق باشی. هیچ چیز لذت بخشتر از حضور یه مادر کنار بچه اش نیست. لحظه های خوبی با گل پسرمون داشته باشین.
مامان آنی
5 اردیبهشت 92 9:37
ساراجونم برات یه دنیا آرزوی روزهای شاد در کنار خونواده و گل پسر نازت دارم یه دنیا موفق باشی
نرگس مامان باران قلنبه
6 اردیبهشت 92 17:52
سارا جونم میگماااااا موندی خونه تنبل شدی نه آپ میکنس نه به ما سر میزنی کجایی ؟؟؟؟ دلمون تنگیده امیدوارم هر جایی خوب و سلامت باشین دوستتون دارم
مسیحا
6 اردیبهشت 92 18:35
سلام ناز کوچولو، انشالله همیشه شاد باشی ، اگه خواستی منو با عنوان ( دنیای مسیحا ) لینک کن بعد بگو با چه عنوانی با افتخار لینکت کنم راستی بهت امتیاز 5 دادم
زیتب مامان فرشته آسمونی امیرعباس
6 اردیبهشت 92 23:57
سلام سارا خانمی.. بنده هنوز در خماری به سر میبرم چرا عکس نمیذاری از گل پسری
مامان محمد و ساقی
7 اردیبهشت 92 1:23
سارا سلام اومدی تایید کردی یه کلمه مینوشتی خوب الان نگرانموخواهش می کنم بیا یه چیزی بگو.من مردم آخه
زهره مامان آریان
7 اردیبهشت 92 2:13
امیدوارم همیشه خوش باشید و در تمام مراحل زندگیتون موفق. روزهای با کیان بودن خوش بگذره. تولدشم پیشاپیش مبارک
مامان راضیه
8 اردیبهشت 92 21:57
سلام عزیزم سارا جون کجایی خبری ازتون نیست نگرانتون شدیم
مامان آروین
9 اردیبهشت 92 2:36
سلام سارا جون دوست عزیز و مهربانم براتون صمیمانه آرزوی موفقیت و کامیابی تو تمام مراحل زندگیتون دارم و پیشاپیش روز مادر و بهتون تبریک می گم . ایشالله همیشه لبهاتون پر حنده و دلهاتون شاد و تنتون سلامت باشه . کیان جونو از طرفم ببوسید .
الی مامی آراد
9 اردیبهشت 92 17:04
مادر ، تک‌واژه‌ای‌ست زیبا مادر ، عین زیبایی‌ست و البته که زیباتر از زیبایی چیزی نیست قلب بزرگ خدا در سینه‌ی مادران می‌تپد مادر ، دستی بر گهواره دارد و دستی در دست خدا آن‌گاه که مادر، گهواره را تکان می‌دهد عزیزم روزت پیشاپیش مبارک
مامان محمد و ساقی
9 اردیبهشت 92 19:00
سلام سارا جون.خدا رو شکر هستی؟سارا کجایی؟بیا یه چیزی بگو.بخدا کلی نگرانت شدم سارا بیا وبم سورپرایز هم داری
فلوریا مامان دیانا
10 اردیبهشت 92 9:32
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه “مادر” است زیباترین خطاب “مادر جان” است “مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید **روز مادر مبارک**