کیان عزیزمکیان عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

برای کیانم ، هدیه ی ناب خدا

یعنی یک روز دیگه می بینمت؟

1391/2/10 17:18
نویسنده : مامان سارا
830 بازدید
اشتراک گذاری

کیان عزیزم ، بالاخره 9 ماه انتظار به پایان رسید و روز سه شنبه ( فردا نه پس فردا ) می بینمت .

باورم نمی شه .

همه منتظرن . مامان جون می گه این دو سه روز آخر خیلی داره دیر می گذره .

الان هم داری تکون می خوری . جات دیگه تنگ شده نه ؟ الهی فدات بشم .

امروز صبح زود ( ساعت 7 وقت قرصم بود ) بیدار شدم ، بابایی بیدارم کرد بعدش دیگه نخوابیدیم ، ولی من ساعت 9 - 10 صبح خوابم گرفت و رفتم خوابیدم ولیکن بابایی بیدار موند . ساعت 12 بیدارم کرد طفلکی خودش ناهارو حاضر کرده بود و میزو چیده بود ( مجیدی عاشقتم انقدر مهربونی ) . بعدش بابایی خوابید و من کارهای خونه رو کردم .

کیان عزیزم همه دوستام هر روز تماس می گیرند یا sms می دن که حالمونو بپرسن ( از لطف همشون ممنون )

کیان پسرم ، عاشقتم عزیزم . تپل و سالم به دنیا بیایی انشاا... . قلب

می بوسمت ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ریحان عسلی
10 اردیبهشت 91 17:35
سلام
ای جونم چه این روزای آخری خوبههههههههههه من که خیلی دلتنگ اون روزام
مرسی از اینکه ما رو لینک کردید شما هم به جمع دوستای خوبم پیوستید
آخی عزیزم واسه رای دادن دیر شد و به لطف دوستان ما اول شدیم اما جونم میتونی خصوصیتون رو چک کنید
راستی رفتید به اون آدرسی که براتون گذاشتم


بله عزیزم رفتم خیلی برام جالب بود لینکش کردم .
تبریک میگم که برنده شدید ،حتماً فکر می کنم و نظرمو برات می نویسم فقط تا کی فرصت دارید دوباره دیر نشه

مائده
10 اردیبهشت 91 17:40
ايشالا به سلامتي آقا كيان جون هم به دنيا مياد و با صداي گريه هاي قشنگش سكوت تنهايي خونه دلتون رو ميشكنه


دعا کن فقط شبهاشو خوب بخوابه ، چون این روزهای آخر خیلی خوب نخوابیدم
مامان ساقی و محمد
10 اردیبهشت 91 19:45
سلام.خیلی مشتاقم که ببینمت کیان عزیزم.


مرسی عزیزم ، دختر گلت جدیداً پولاتو تو سطل زباله نریخته ؟
مهدیه
11 اردیبهشت 91 11:03
سلام مامان سارا من دختر دایی سحرم من فزولی کردمو به وبلاگ پسر گلت سرک کشیدم خیلی از سیسمونیش خوشم اومد خیلی خوشرنگ بود ایشالا که به سلامتی زایمان کنی و شازده پسر از وسایل قشنگش لذت ببره برات دعا میکنم برام دعا کن


سلام خانومی ، مرسی چشات قشنگ می بینه ، سحر حالش بهتره، خدا بهش صبر بده . بهم سر بزن و از حال سحر باخبرم کن . مرسی که برام دعا می کنی سر زایمان یادم می مونه و برای همتون دعا می کنم
مامان ساقی و محمد
11 اردیبهشت 91 23:02
کیان جون فردا روز بزرگی برای شماست.تو میای به دنیای ما.در آغوش مامانی و بابایی.مامانتو درک میکنم.امیدوارم تپل مپلی بهشی.
سالومه
14 اردیبهشت 91 1:19
سلام ایشاالله زود زود بری بیمارستان و با یه نی نی سالم و خوب و خوشگل برگردی خونه ات به سلامتی تازه با وبلاگت اشنا شدم
مامان هستی
16 اردیبهشت 91 13:43
ایشالااااااااااااااااااا صحیح وسالم میاد تو بغلتون عزییییزم مبارکههههه
نرگس مامان باران
4 بهمن 91 13:36
عزیزم خصوصی داری